יום שני, 23 בינואר 2017

בושם חדש לשנה החדשה לכוכבת ההוליוודית המדוברת 
של השנה ג'ולי - שתוביל את מסע הפרסום
 להשקת בושם לאישה מבית גרלן.
 
Mon Guerlain 
מותג היוקרה הצרפתי גאה להכריז
על הפנים החדשות שלו - האישה היפה 
והמוערצת ביותר בעולם,
השחקנית והבימאית:
אנג'לינה ג'ולי 
ג'ולי, שזהו עבורה שיתוף הפעולה הראשון עם מותג קוסמטיקה, 
תוביל את מסע הפרסום להשקת הבושם לאישה המדובר של השנה:
 Mon Guerlain 
מאת:רותה דנינו
אחרי שנים של חיזורים, שיתוף הפעולה המסקרן ביותר 
בענף הקוסמטיקה יוצא לדרכו:
הבוקר, שחרר בית גרלן פריס הודעה רשמית כי הכוכבת 
ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי נבחרה להוביל את השקת הבושם 
החדש לאישה המדובר של השנה Mon Guerlain שיושק 
בארץ ובעולם ב 1 למרץ 2017.
 במשך שנים ניסו חברות רבות לשכנע את ג'ולי לחבור אליהן 
ולהוביל קמפיינים זוהרים עתירי תקציב אך היא סירבה בתוקף. הבחירה של אנג'לינה בגרלן אינה מקרית וקשורה בזיכרונות ילדות אישיים של הכוכבת מאמה, שאהבה פודרה מיוחדת בניחוח פרחי איריס וסיגליות של המותג, ושמרה עליה בינות החפצים היקרים ביותר לליבה. ג'ולי זוכרת את האיכות, את האלגנטיות ואת הנשיות שיוחסו לאותו מוצר. בכל פעם כשהייתה ניגשת לשחק עם מוצרי האיפור של אמה, האחרונה הייתה לוקחת ממנה בחיוך את הפודרה של גרלן ומציינת בקולה הרך והאימהי שזה מוצר אישי שלה שאין לגעת בו. כך גדלה ג'ולי בידיעה שמוצרי טיפוח הם מעין חפצים אישיים ויקרים של כל אישה לעצמה המייחדים אותה ומזוהים איתה.
בהתבסס על תובנה זו נוצר הניחוח החדש Mon Guerlain (גרלן שלי) והחלה השותפות האישית בין המותג לאנג'לינה. שותפות זו נועדה ליצור ניחוח חדש המפגיש בין המורשת החיה של גרלן, לבין הערכים, האידאלים והשאיפות של הנשיות המודרנית.
"אנו תמיד יוצרים עבור אישה שאנו אוהבים ומעריצים" ז'ק גרלן,
 דור שלישי לבשמים ממשפחת גרלן.  כל הרגשות שנחלקו ושנחוו, מהשדה ועד למעבדה, הופכים לתווים  ב-Mon Guerlain. ניחוח שנוצר עבור אישה יוצאת-דופן, כנה, ואותנטית. בקמפיין המדובר תגלם אנג'לינה את עצמה בין היתר כשהיא חושפת לעיני המצלמה את אוסף הקעקועים המפורסם שלה כחלק מהמסר המרכזי המגולם בתוך הקמפיין -  הקעקוע הבלתי נראה שלי. הניחוח שלי. מון גרלן
את הקמפיין בכיכובה ביים הבמאי האמריקאי טרנס מאליק שאחרי 
על סרטים כמו "ימים ברקיע", "העולם החדש" וסרטו המדובר "עץ החיים" בו השתתף בעלה לשעבר של אנג'לינה , בראד פיט איתו 
היא נמצאת בימים אלה בעיצומם של הליכי גירושין מתוקשרים. צילומי הקמפיין התרחשו בביתה של אנג'לינה גו'לי בפרובאנס,
 שם גם גדל ונקצר לבנדר ה-Carla הנמצא בבושם מון גרלן אותו 
היא תוביל. כחלק מהאג'נדה הפילנטרופית אותה היא מובילה, 
בחרה ג'ולי לתרום את כל ההכנסות שהרוויחה מהקמפיין 
החדש למטרות צדקה.
מבין הנשים שזכו עד היום להוביל את מותג היוקרה גרלן נכללות דוגמנית העל נטליה ווידאנובה, השחקנית הילארי סוונק והשחקנית הסינית מישל יאו (נמר דרקון). בית הבישום הצרפתי גרלן החל לפעול בשנת 1828 כגוף שאמון על רקיחת בשמים לאצולות אירופה ומאז ועד היום מקדיש את עצמו לנשים וליופיין. גרלן חוקרים ומפתחים את אוצרות הטבע הנדירים והאיכותיים ביותר ותרה אחריהם בכל רחבי העולם. "בית גרלן", הבוטיק המיתולוגי, נפתח ב-1914, בשדרות השאנז אליזה 68, בלב השדרה שהפכה לסמל של יופי עולמי. בשנת 2014 עבר עיצוב מחדש ונפתח לקהל הרחב כשהוא כולל עבודות אמנות, אוספי בישום נדירים, מעבדת ניחוחות, בית תה ומסעדת שף יוקרתית, וגולת הכותרת: טיפולים במיטב מוצרי היופי.
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה