יום ראשון, 8 בינואר 2017

 העוצמה בחברת ברימאג.... 
עם ה"רולס רויס" של עולם שואבי האבק
LG  HOM-BOT TURBO + 
חדש שואב אבק רובוטי הוא גם שומר הבית
מופעל מרחוק באמצעות אפליקציה בסמרטפון 
מחיר מומלץ לצרכן 3,490 ₪ בלבד! 

מאת:רותה דנינו
חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית, משיקה בימים אלו, לראשונה בישראל את LG HOM-BOT TURBO +  (אל ג'י הומבוט טורבו פלוס) – שואב אבק דיגיטלי, בעל יכולות ניקוי מצטיינות, המצויד במצלמות שיכולות לצלם את המתרחש בבית ולהעניק שליטה מוחלטת על הקורה בבית גם שלא נמצאים בו. הרובוט ניתן להפעלה מרחוק באמצעות אפליקציה הנמצאת בסמרטפון.
הפעלת שואב האבק הרובוטי של LG ניתנת להפעלה ותיזמון מראש באמצעות אפליקציית ה-SMART THINQ, המתחברת ישירות לרובוט. באמצעות מצלמה קדמית המורכבת על גבי הרובוט, ניתן לראות מרחוק את המתרחש בבית. ברגע שמחוברים, באמצעות לחיצה על כפתור הניקוי, הרובוט מתחיל לשאוב ולנקות את כל הבית. ניתן להנחות את הרובוט אף באמצעות מוט היגוי המופיע באפליקציה.

LG HOM-BOT TURBO +   בעל יכולות ניקוי מאוד מתקדמות המתאפשרות בזכות מגוון תכניות הניקוי שיש לו, העונות על הצרכים הייחודים של כל משתמש.
בין התכניות אשר קיימות במכשיר, ניתן למצוא ארבעה מצבי ניקוי אוטומטיים ומצב ניקוי ידני אחד המאפשרים ניקוי יעיל ביותר בהתאם לנסיבות. כך יכול הרובוט לנקות תא אחר
תא, או במצב זיגזג המופק מתנועה קדימה ואחורה, או במצב ספיראלי כשהרובוט נע בצורת ספירלה רחבה התורמת לניקוי מעולה, או בתכנית הייחודית של LG – החלל שלי – המאפשרת מצב זיגזג המעניק ניקוי יעיל של חללים נבחרים בשימוש במצב זיגזג.
הרובוט מאפשר ניקוי יסודי של הפינות הודות לעיצובו הייחודי בצורת ריבוע ומברשות צד ארוכות יותר ב-1.5 ס"מ מהמברשות שבמרכז. המברשות מגיעות קרוב יותר לפינות ולקירות משואבי אבק רובוטיים שצורתם עגולה. במכשיר אף קיים מצב של "יציאה חכמה" המאפשר ברגע שהמכשיר נתקל במכשול ולא יכול לנוע בקלות במצב הניקוי הרגיל, מגוון תנועות יציאה המסייעות לו לחמוק, כמו למשל הפעלה/כיבוי של המברשת, סיבובים ותנועה קדימה ואחורה. כך נמנעת היתקעות הרובוט במקומות סגורים, על תפרי שטיחים ועל חוטים ומסייע לו לנקות בעצמו. בעזרת מערכת שאיבה בהפעלה עצמית, חיישני מכשולים, הרובוט נע מעבר למכשול מבלי לעצור.

ניתן אף לתזמן את פעילותו של הרובוט לניקוי הבית ביום קבוע או בזמן נתון מראש ניתנת לתזמון, מה שמאפשר את פעילות ניקוי הבית גם שנמצאים רחוק מאוד ממנו, בחו"ל למשל ורוצים ליהנות מבית נקי כשחוזרים מהחופשה או נסיעת העסקים.
תוך כדי הניקיון שולח הרובוט תמונת פריסה של כל הבית ומראה היכן ניקה וממפה את הבית בצורה חכמה ביותר. מיפוי הבית מאפשר ניקוי אופטימלי של הבית, מבלי לפספס חלקים נסתרים (מתחת לספות וכו') והגעה לכל פינות הבית. את תוצאות הניקוי ניתן לראות ישירות בזמן אמת באמצעות מכשיר הטלפון החכם.
המכשיר אינו רק שואב אבק, אלא הרבה יותר מכך – הוא גם משמש כמאבטח של הבית. באמצעות פונקציית ה-HomeGuard , הרובוט שולח 5 תמונות למכשיר הטלפון ברגע שהוא מזהה תנועה בתוך הבית. כך ניתן לשבת בלב שקט בעבודה, בבילוי ובכל מקום אחר ולראות שהילדים שבו בזמן מביה"ס, שהכל מתנהל כסדרו בבית ולהיות שקטים ורגועים שאמנם לא נמצאים בבית, אך שולטים במצב ורואים מה קורה.
שואב האבק מצויד במנוע אינוורטר אשר גורם לחיכוך מועט ובזכות זה הינו עמיד לאורך זמן רב יותר. בנוסף יש אפשרות להפעילו במצב טורבו הממקסם את מספר הסיבובים לדקה של מנועי המברשת והיניקה, כדי להגביר את ביצועי הניקיון. כך למשל כשהמכשיר נתקל בשטיח, הוא עובר באופן אוטומטי למצב טורבו.
ברובוט קיימת מערכת Triple Eye הכוללת מצלמה קדמית שפועלת כמצלמת אבטחה, מצלמה עליונה היוצרת מפה של הבית לתכנון דרך יעילה לניקוי אפילו בחושך ומצלמה תחתונה הקוראת את מבנה הרצפה ומנקה את המקומות החשוכים כמו מתחת לרהיטים וכו'.
גודל הרובוט הוא 340x340x89  מ"מ ומיכל האבק שלו נשלף בצורה קלה וחלקה מלמעלה, כך נמנעת התפזרות האבק בעת הריקון והצטברות אבק על חריץ מיכל האבק. המיכל הינו גדול יותר ממיכלים של שואבים רובוטיים רגילים ותכולתו היא 0.6 ליטר. עצמת הרעש נמוכה ביותר – 60 דציבלים (A) והניקוי הינו שקט ונוח.
המכשיר מצויד ביותר מ-90 התראות קוליות בעברית, רוסית, אנגלית וערבית המודיעות על מצבו הנוכחי ועל תנועותיו של הרובוט, כך ניתן לדעת מתי הסוללה נחלשת או מתי הניקוי הסתיים.
על אף היותו של LG HOM-BOT TURBO +  המכשיר המשוכלל ביותר ובעל מגוון פונקציות הגדול ביותר, מחירו המומלץ לצרכן הוא 3,490 ₪ בלבד. אחריות על המכשיר למשך שנה  + 9 שנים על המנוע.
מכשיר ה- LG HOM-BOT TURBO +  עובד עם מכשירי סמארטפון אנדרואיד בלבד.
מחיר מומלץ לצרכן 3,490 ₪ בלבד 
להשיג בחנויות המורשות וברשתות המובחרות. 
לסרטון להמחשת פעולת
LG HOM-BOT TURBO+  
לחצו על התמונה: 


לפרטים נוספים: 
צילום יחצ חול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה