יום שבת, 28 בינואר 2017


ישראמן גרמין אילת 2017 
תחרות איש הברזל יוצאת לדרך, והשנה 
שלום עולמי!!!! בסימן 
אילת תהפוך לעיר תיירות ספורט בינלאומית שיאפשרו לספורטאים מירדן מצרים וסוריה להשתתף בתחרויות בינלאומיות ואירועי ספורט 
מובילים זהו חלומו  
של ראש עירית אילת מאיר יצחק הלוי 
"תרבות ספורט ושלום," באילת......
מאת:רותה דנינו

1600 ספורטאים מ-22 מדינות בעולם ישתתפו בתחרות; שלשה חוצת דתות תאחד כוחות בין השחיין האולימפי היהודי גיא ברנע, קלאודיו קיאפוצ'י הנוצרי – רוכב אופניים איטלקי שזכה פעמיים בטור דה פראנס, והמוסלמית חנין ראדי – מובילת המאבק לספורט נשי במגזר

ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי: "אני חולם כל שנה לראות גם ספורטאים מירדן, ממצרים ומסוריה כי אני חושב שתרבות הספורט היא שפה בינלאומית ויהיה זה מרגש לראות את מפרץ ים סוף הופך למפרץ תרבות ושלום" 
"העיר אילת חרתה על דגלה לפני מספר שנים להיות עיר תיירות שנושמת ומדברת ספורט ותרבות", כך אמר ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי במסיבת עיתונאים באילת לקראת טריאתלון איש הברזל "ישראמן גרמין 2017" אשר יוזנק מחר. "אני חולם כל שנה לראות גם ספורטאים מירדן, ממצרים ומסוריה כי אני חושב שתרבות הספורט היא שפה בינלאומית ויהיה זה מרגש לראות את מפרץ ים סוף הופך למפרץ תרבות ושלום".
עומר ברק, מנכ"ל שוונג, הצטרף לדברי ראש העיר, ואמר "ניכר כי הספורט הוא הליבה של אילת, ולא בכדי זכתה העיר אילת לעיר הספורטיבית של השנה ע"פ שוונג, ואף גברה על תל אביב". ברק ביקש להודות מעל הבמה לטריאתלט הישראלי רון דרמון, שלעד ייזכר כישראלי הראשון שייצג את המדינה בכבוד בענף הטריאתלון.
למסר האופטימי לשלום הצטרף גם חגי אשלגי, מבעלי שוונג שהציג על הבמה שלישייה חוצת דתות הכוללת את השחיין האולימפי היהודי גיא ברנע, קלאודיו קיאפוצ'י הנוצרי – רוכב אופניים איטלקי שזכה פעמיים בטור דה פראנס, והמוסלמית חנין ראדי – מובילת המאבק לספורט נשי במגזר.
עוד אורח כבוד שתפס את תשומת לב הנוכחים הוא אנתוני ארווין, השחיין המהיר ביותר בעולם, שעשה את הקאמבק הגדול ביותר באולימפיאדה האחרונה, ואוחז בשני שיאים יוצאי דופן – השחיין המבוגר ביותר באולימפיאדת ריו, והספורטאי שמחזיק בפער הזמן הגדול ביותר בין שתי מדליות – 16 שנה.
גם טים ספרלינג, מנהל מכירות אזורי בגרמין העולמית הצטרף לדברי התודה ואמר כי "מה שמייחד את טריאתלון 'ישראמן גרמין' הוא העובדה שמדובר בתחרות קשוחה. אבל לצד הקשיחות, יש עיר שלמה עם משפחות שמתאחדת כמדורת שבט לקראת האירוע, ולכן גרמין כל כך אוהבת להיות חלק מזה".
לסיום, הציג בועז ריבק מנהל התחרות את הפייבוריטים לזכייה בליגת העל, הכוללת ספורטאים מובילים ממגוון מדינות כגון ארה"ב, הולנד הרפובליקה הצ'כית וכמובן ישראל. בהעדרם של מנצחי ארבע השנים האחרונות, יש סיכוי גבוה השנה למנצח כחול-לבן, ע"פ הערכות ישראמן גרמין.
טריאתלון "ישראמן גרמין התחיל ב (יום ו') ב-6:20 כולל ריצת מרתון של 42.2 ק"מ, שחייה של 3.8 ק"מ בים הפתוח ו– 180 ק"מ של רכיבה על אופניים. ובנוסף – מקצה מיוחד לילדים, ישראקידס, בגילאי 8-15 שיתקיים ב- 28/1 יום שבת. התחרות מתחילה ב-6:20 ותסתיים בשעה 23:20.

פרטים על התחרות
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה