יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

מתנה מושלמת לרגל סוכות, המותג NOVELL COLLECTION יוצא עם קופסת אתרוג 
דקורטיבית מעור.

מאת:רותה דנינו
האתרוג הוא אחד מארבעת המינים הניטלים בסוכות לשם קיום מצוות נטילת לולב. את פרי האתרוג יש לעטוף בעדינות ולשמור בסביבה מותאמת. לרגל החג, המותג NOVELL COLLECTION מציג קופסת אתרוג דקורטיבית מעור שתשמור בצורה המרבית על פרי האתרוג.
הקופסא מעור איכותי, במראה עגול ובעלת עיטורים ייחודיים. על קופסת האתרוג מוטבע המשפט "ולקחתם לכם פרי עץ הדר" על פי הפסוק: "וּלְקַחְתֶּם לָכֶם בַּיּוֹם הָרִאשׁוֹן פְּרִי עֵץ הָדָר כַּפֹּת תְּמָרִים וַעֲנַף עֵץ עָבֹת וְעַרְבֵי נָחַל וּשְׂמַחְתֶּם לִפְנֵי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם שִׁבְעַת יָמִים" (ויקרא כג מ). הקופסא נסגרת בצורה הרמטית באמצעות סוגר זהב דקורטיבי ומגיעה עם ידית נוחה לנשיאה. גודלה של קופסת האתרוג הוא 15*22.
מחיר: 139 ₪
להשיג במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.
על נובל קולקשיין 
נובל קולקשיין הינו מותג הבית של חברת "פלדינוקס", הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש. פלדינוקס אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל, בייבוא ובשיווק מותגים בינלאומיים מובילים בתחום כלי בית, כלי הגשה, כלי נוי ואמנות, יודאיקה, מתנות וריהוט משלים. כל מוצרי פלדינוקס מיוצרים ברמת גימור ואיכות גבוהים ביותר, ועשויים חומרים איכותיים כגון: נירוסטה, קריסטל, פורצלן, פיוטר, עץ ועוד.
צילום: עדי קראוס,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה