יום שלישי, 25 באוקטובר 2016

ALL THE DO AND DON'T DO   
מאפר מקצועי לאיפור מושלם 
נאור אפל המאפר הראשי של מייבלין ניו יורק
מציג את חשיבות  האיפור לחורף
עצות חשובות  שכל אחת חייבת לדעת.
לגזור ולשמור!

     מגוון עצות איפור לעונת החורף שיהלמו אותך 
ועד כמה את יכולה להיות קורנת,מושכת, סקסית ואופנתית עם מייבלין.

נאור אפל, המאפר הראשי של מייבלין ניו יורק, ישראל. חושף את הטיפים החשובים שכל אחת חייבת לדעת לקראת עונת החורף.
         נאור אפל הוא מאפר בכיר בעולם האיפור הישראלי אשר יוצר טרנדים חדשים בעולם האיפור עם הצוות של מייבלין ניו יורק בישראל.
      נאור אפל נמצא בקשר ישיר עם עולם האופנה בישראל וניו יורק 
בכדי להיות מעודכן ולבקש את הטרנדים של עולם האיפור והצבע ישירות ממסלול התצוגות האופנה אל הנשים בישראל.
        עבודותיו של נאור מככבות באופן קבוע במגזינים המובילים, בקטלוגים וקמפיינים מהשורה הראשונה בתחום האופנה בישראל, תוך שהוא מייצר סגנונות איפור אינדיבידואלים לנשים הישראליות.

הטיפ של נאור לחורף הקרוב הוא קודם כל איך להיות מעודכנת בטרנד האחרון!
בחורף הקרוב, האיפור חוזר ובגדול! בעונות האחרונות האיפור התאפיין במינימליזם וכעת אנו נכנסים לעונה מאופרת וכיפית יותר! האיפור צריך להיות עם יותר נוכחות! למשל הנצנצים שמקשטים את השפתיים ואת העיניים. לעדינות, נאור ממליץ להוסיף בזווית הפנימית של העין נגיעה קלה אשר תעשה את כל ההבדל!
איזה חלק בפנים יקבל את הדגש העונה?
בהחלט השפתיים, הן מקבלות אקסטרה דגש, השפתונים משתכללים בטכנולוגיה שלהם וזה מגיע גם אל מסלולי התצוגות. ניתן לראות שפתונים בצבעים עמוקים, בוהקים, מאט ומבריק. ישנם אפילו כאלה שנוזליים. הבשורה היא למעשה גוונים חיים אבל חורפיים בעומק ובמרקם לשימוש נכון בטרנדים. טיפ חשוב הוא לדעת, הוא את נקודת החוזק שלך ואת החולשה – אם הטרנד מחמיא לך תשתמשי בו ותהני אך אם לא תוותרי עליו ותתאפרי בהתאם לתווי פנייך.

טיפים חשובים לאיפור:
1.      בחרי גוון קונסילר שהוא לא בהיר יותר מעור הפנים שלך. רצוי גוון קונסילר מעט אפרסקי – הוא מנטרל את הכהות הסגלגלה תחת העיניים ויוצר גוון עור יפה ומואר. וכך תמנעי מגוון בהיר מידי אשר יוצר מראה אפור ולא מחמיא ואפילו מדגיש את הכהויות.
2.         בחרי עפרון/צללית/מסקרה לגבות בגוון מעט בהיר יותר מגוון השיער שלך על מנת לקבל מראה גבות טבעי. כך תמנעי מגבות כהות מידי וצורה גסה. בנוסף, שמרי על מעט אוויר בין הגבות. כלומר, אל תמלאי אותן באופן אבסולוטי על מנת לשמור על מבט רך ונעים מבפנים.
3.         במידה ואת לא יכולה בלי שימר ורוצה את המראה המעט מבריק – תני לטבע לעשות את שלו, השאירו את האזור אותו את רוצה להבריק חף מפודרה לעומת שאר הפנים וההברקה לא תאחר להגיע. וזאת מכיוון, ששימוש מופרז בשימר יוצר מראה עור גבשושי ולא אחיד.


את מוצרי האיפור מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג:

ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובפרפומריות

 המובחרות.
צלם דודי חסון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה