יום שבת, 29 באוקטובר 2016

פתיחה חגיגית כפולה בקרסו....

זכיית חברת ניסאן  במכרז השרים

ופתיחת סניף דגל של קרסו טרייד אין!
איציק וייץ מנכל קרסו, צאלי סעדי מנהל מחלקת מגזר עסקי בקרסו טרייד אין, אמיר בכלר מנכל קרסו טרייד אין והרב רפאל מנת צילום אלעד גוטמן.

מאת:רותה דנינו
ביום חמישי האחרון נחנך סניף הדגל של קרסו טרייד אין בפ"ת בנוכחות של בכירי קבוצת קרסו. בכירי הקבוצה  נצלו את מעמד אירוע פתיחת סניף הדגל של חברת קרסו טרייד אין בעיר פ"ת, להרים כוסית גם לרגל זכייה  במכרז רכבי השרים, של דגמי ניסאן מקסימה וניסאן אלטימה.

איציק וייץ מנכל קרסו,עמי קדם ואליחי אליגון מנכל LEASE4U1 
אירוע פתיחה כלל קביעת  מזוזה, גזירת סרט וסיור בסניף קרסו טרייד אין החדש.  

הרב רפאל מנת ואיציק וייץ מנכל קרסו
את האירוע פתח איציק וייץ מנכ"ל קבוצת קרסו שאמר: "אנו חוגגים הערב גם את פתיחת סניף הדגל של קרסו טרייד אין בפ"ת וגם את זכיית המותג ניסאן במכרז השרים עם בחירת ניסאן מקסימה וניסאן אלטימה כרכבים שיעמדו לרשותם של שרי הממשלה ובכירים". לדבריו: "השרים ייהנו עתה מרכב איכותי המהווה חוד החנית מבחינה טכנולוגית ועיצובית. וייץ סיפר שאף הוא לאחרונה התחיל לנסוע בניסאן מקסימה ובטוח שגם השרים ייהנו מהרכבים החדשים.
 
משמאל אמיר בכלר מנכל קרסו טרייד אין, איציק וייץ מנכל קרסו, אליחי אליגון מנכל LEASE4U ועמי קדם
לאחר-מכן נשא דברים אודות חניכת הסניף החדש  אמיר בלכר, מנכ"ל קרסו טרייד אין: "קרסו טרייד אין שמחה לחנוך את סניף הדגל החדש בעיר פתח תקווה, המהווה הרחבת הפריסה הארצית וחיזוק מעמדה של קרסו טרייד אין.  פתיחת סניף דגל בפ"ת היא נקודה אסטרטגית אשר מרחיבה את הפריסה לאזור המרכז והישובים שמסביב.

עוד אמר בלכר:  המגרש  החדש שקרסו השקיעה בו 2.5 מיליון ₪, יציע  מגוון עשיר של  מותגי רכב מסגמנטים שונים  ויציע למעלה מ - 150 כלי רכב. ההיצע העשיר יאפשר לכל אחד למצוא את הרכב שהוא מחפש החל מרכב מיני או סופר מיני ועד למשפחתיות מרווחות וקרוסאוברים ופתרונות ממון ובטוח ייחודיים".
 .צילום: אלעד גוטמן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה