יום שני, 17 באוקטובר 2016

חדשות בתירות!!
תאגיד השיט הבינלאומי והגדול ביותר בעולם "קרניבל",
הזמין 3 אניות חדשות עבור שני מותגי השיט של 
החברה - קרניבל קרוז ליין וP&O
האוניות שהוזמנו תהיינה הגדולות ביותר בחברה, במשקל 180,000 טון כל אחת, ותהיינה מונעות בטכנולוגיה חדשנית של צריכת גז מטעמי חדשנות אקולוגית.

מאת:רותה דנינו
תאגיד שיט התיירות הגדול בעולם "קרניבל" הזמין 3 אניות ענק, במשקל 180,000 טון כל אחת, שתיים מתוכן עבור חברת השיט קרניבל קרוז ליין והשלישית עבור חברת השיט הבריטית פי אנד או. כל 3 האניות בעלות מערך מנועים המופעל על גז (LNG Powered) הידוע בחיסכון, בטיחות ושמירת ערכים אקולוגיים.
האניות החדשות של קרניבל קרוז ליין צפויות להיות מוכנות בשנת 2,020 והאנייה השלישית, זו המיועדת עבור חברת פי אנד או תהיה מוכנה בשנת 2,022. תהיה זו הפעם הראשונה שבה מופעלות אניות תיירות על גז באיזור צפון אמריקה, כמו כן, 3 האוניות הן הגדולות ביותר שנבנו עבור התאגיד עד כה.
ארנולד דונלד מנכ"ל תאגיד קרניבל מוסר: " אנו גאים להיות בחזית מגמה עולמית ופורצת דרך ולהחדיר, מבין הראשונים בענף, את האניות החדשות הממונעות על גז (LNG Powered) עבור תעשיית הקרוזים. אנו עובדים עם שותפינו כדי להשיג פריצות דרך נוספות בתחום, כדי לייצר את האניות היעילות, היציבות והבטוחות אשר נבנו אי פעם.
ברנרד מאייר, סמנכ"ל שותף בחברת מאייר וורפט הגרמנית מוסר: "אנחנו נרגשים לעבוד שוב עם חברת פי אנד או במפעל בגרמניה ועם קרניבל קרוז ליין במפעל שבפינלנד. האניות החדשות ייבנו בטכנולוגיות המודרניות, והאקולוגיות ביותר שיש ברשותנו. אנו גאים לעצב, לבנות ולהשיק את האניות הללו שהן שיא החדשנות.
ענת סמובסקי מנכ"ל מד קרוזס המשווקת הרשמית של 7 ממותגי תאגיד קרניבל, בינהם קרניבל קרוז ליין, פי אנד או וקוסטה מוסרת: "לתאגיד קרניבל 18 אניות בתהליכי בנייה שונים, כולן צפויות להיות מושקות בין השנים 2016-2022, שזה אומר בין 2,3 אניות לשנה, מה שמראה שענף שיט התענוגות נמצא בצמיחה מתמדת. האניות החדשות מייצגות עתיד חדש ומרגש ומספקות הזדמנות להציג יכולות חדשניות נוספות למען הנהנים משיט."מד קרוזס הינה נציגת המכירות בישראל של תאגיד "קרניבל" הבינלאומי והגדול ביותר בעולם בענף שיט התענוגות, אשר בבעלות משפחת אריסון, ומייצגת שבעה מותגי שיט שונים השייכים כולם לתאגיד: Carnival, Princess, Costa, Cunard, P&O, Seabourn ו-Fathom המותג החדש ביותר.
ענת סמובסקי צילום סם יצחקוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה