יום שבת, 9 בספטמבר 2017

בשם חדש לסדרת הבשמים המצליחה UOMO מבית האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי. מאת:רותה דנינו


מותג בית האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי
חושף ניחוח חדש לגברים:
Silver Essence
ניחוח חדש לסדרת UOMO המצליחה...

Silver Essence, ניחוח חדש לסדרת הבשמים המצליחה UOMO המצליחה של בית האופנה 
האיטלקי רוברטו קוואלי משיק ניחוח חדש לגברים, נוצר בהתאם לרוח ולהשראה של קו Uomo
של קוואלי, Uomo Silver Essence מאמץ את תפיסת החיים הזו.

הניחוח החדש מיועד לגבר של רוברטו קוואלי מרגיש חופשי לגמרי. ומאחר ואלגנטיות אמתית
 תמיד קורנת למרחוק, הוא אינו זקוק להעמדות פנים. לא רשמי אך בטוח בעצמו, הוא נותר 
אותנטי ואלגנטי בכל מצב.

 הניחוח
Roberto Cavalli Uomo Silver Essence  הוא פרשנות מודרנית ומוארת ליקום של 
רוברטו קוואלי. ניחוח עצי, אוריינטלי וארומטי זה עוצב על-ידי הבשם המומחה כריסטוף ריינו. 
למהדורה מוגבלת זו הגה היוצר של Roberto Cavalli Uomo המקורי ניחוח תוסס וממכר 
כשהוא נמהל מבלי משים באלגנטית וחוצפה איטלקיות על זמניות.

תוו עליון: הל, זנגוויל עלי הסיגלית הירוקים


תוו אמצע: איריס יקר, לוונדר וגרניום 

תוו תחתון: פולי טונקה ו-וטיבר, 

פצ'ולי ואזובי אלון.



הקמפיין
פליקס גסנואין הוא הפנים של קו ניחוחות Uomo של רוברטו קוואלי. הדוגמן הצרפתי הצעיר 
מגלם את תמהיל האלגנטיות הטבעי של המותג. הוא מרגיש נינוח לחלוטין על רקע הארמון האיטלקי העשיר עד דקדנטיות ונותר נאמן לעצמו ולערכיו. רגוע ובטוח. הוא מגלם את הגבר האמיתי של רוברטו קוואלי: אסתטיקן מלידה שיודע כיצד להפוך את חייו ליצירת אמנות.

האריזה
האריזה והבקבוק של Silver Essence שומרים על האסתטיקה של ליין Uomo. הצורה 
הרבועה הבולטת והזכוכית הכבדה מייצגים גבריות בלתי מתפשרת. כמחווה להדפסי פרוות
 החיות המפורסמים של קוואלי, קשקשי התנין מופיעים על הדפנות הצדיות של הבקבוק. המונוגרמה הידועה של בית האופנה מוטבעת בחזית ומציעה חותם איכות בלתי מתפשר. הזכוכית ומכסה הבקבוק מציגים לראווה אפור כסוף, מלוטש ואלגנטי. הלוגו המוזהב של קוואלי והמונוגרמה בגוון כסף כהה חותמים בגאווה את האריזה הזו על עיצובה המודרני והמסוגנן במובהק.

Roberto Cavalli Uomo Silver Essence 
תכולה100  מ"ל מחיר 299


להשיג ברשת סופר פארם 
צילום יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה