רשת בתי הקפה הגדולה בישראל "קפה קפה" משיקה לרגל
ראש השנה קמפיין ברכות ואיחולים על כוסות הקפה
לקראת ראש השנה תשע"ח, רשת בתי הקפה הגדולה בישראל
"קפה קפה" יוצאת בקמפיין ברכות ייחודי – על גבי כוסות הקפה.
כל הכוסות של משקאות ה"טייק אווי" החמים בסניפי הרשת הפזורים ברחבי
המדינה ימותגו באופן חגיגי לראש השנה ועליהן יוטבעו ברכות ואיחולים
שונים, כדוגמת: "שנה קסומה", "שנה של אהבה", "שנה טובה ומתוקה" ועוד.
טל אקרמן, סמנכ"לית שיווק קבוצת "קפה קפה": "אחד המנהגים האהובים
ומחממי הלב בימים המקדימים לחגי תשרי, הוא מנהג החלפת ברכות 'שנה טובה'. שתיית קפה הפכה לצורך בסיסי ולפעולה יומיומית שלנו, והרעיון שעמד מאחורי הקמפיין היה להחליף את כרטיסי ה'שנה טובה' שהיו נוהגים לשלוח בעבר, בברכות על גבי כוס הקפה. רשת 'קפה קפה' רואה חשיבות במעורבות בחיי הקהילה ותורמת לכך על-ידי חיזוק המרכיב החברתי של צריכת הקפה ושילובו במסורת בצורה כיפית ונעימה בשגרת היומיום".
"קפה קפה"
אודות קפה קפה
קפה קפה הינה רשת בתי הקפה המובילה והגדולה בישראל, המונה 157 סניפים בפריסה ארצית.
קפה קפה נכנסה זו השנה השישית ברציפות לרשימת הסופרברנדס, ושנה תשיעית ברציפות למדד 100
המותגים המובילים של גלובס.
קבוצת קפה קפה, קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל, בבעלות רונן נמני ומיקי טיל ובניהולו
של נעם צימרמן. הקבוצה כוללת מותגים מובילים מתחום הקולינריה: רשת "קפה קפה", "לחם ארז",
"לחם בשר", "Fresh kitchen", כספי ועוד.
לקבוצת קפה קפה מועדון חברים קולינרי ששמו MOOD, המאגד את כל הרשתות
ומעניק לחברי המועדון הטבות, הנחות והפתעות.
צילום- סטודיו קפה קפה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה