יום שני, 11 בספטמבר 2017

סדרת טלוויזיה חדשה לפעוטות ולילדים בכיכובה של אסתר אתי קסטרו. מאת:רותה דנינו

"האוטוגלידה של אסתר" 

הסדרה אותה כתב וביים קובי מחט,
בהשתתפות עירית ענבי, אסף אשתר ואסף משה,
תשודר החל מ-4.10.2017 בערוץ הכוכבים של YES
אסתר אתי קסטרו, הזכורה מלהקת הבנות "חמסה", חוזרת בימים אלו למרקע עם סדרה חדשה לפעוטות ולילדים בה היא מככבת "האוטוגלידה של אסתר".

הסדרה אותה כתב וביים קובי מחט, מלווה בשירים מקוריים אותם הלחין ועיבד חזי שקד ובהשתתפותם של עירית ענבי, אסף אשתר ואסף משה, תשודר החל מה-4.10.2017 בערוץ הכוכבים של YES.

אסתר היא ילדה סקרנית המביאה אושר ושמחה לגינה באמצעות שני הדברים, אותם היא הכי אוהבת לעשות: גלידה ושירה. בזמן שפרדי הפיראט מנסה לנצל כל מצב לטובתו האישית, אסתר מגייסת את סקרנותה הטבעית בכדי לפתור תעלומות קטנות וגדולות כאחת ובכך מסייעת להשיב את הסדר על כנו.

הסדרה "האוטוגלידה של אסתר" כוללת 10 פרקים, כל אחד באורך של כ-10 דקות ומביאה את סיפורה של אסתר, נערה מקסימה שאוהבת תעלומות. מדי יום מגיעות אסתר וסבתא מלכה ביחד עם "האוטו גלידה" ומכינות גלידות בטעמים קסומים ומיוחדים. מדי פרק נתקלות השתיים בתעלומות מצחיקות המתרחשות בגינה.
הסדרה "האוטוגלידה של אסתר" הינה הפקה עצמאית של אסתר אתי קסטרו.
קסטרו זכורה מלהקת "חמסה" אשר פעלה בין השנים 2003-2006 והתפרסמה במיוחד בלהיט "אתה חייב למות עלי". בשנת 2003 אף הופיעה הלהקה בפסטיגל של אותה שנה.
אסתר אתי קסטרו שרה, משחקת ומופיעה מגיל 12, אז עלתה על הבמה לראשונה בפסטיבל שירי הילדים מס. 17. מגיל 15 עד גיל 18 הייתה סולנית בלהקת הנוער "נעורי גבעתיים". שירתה כסולנית בלהקת פיקוד צפון ולהקת חיל החינוך בין השנים 1995-1997.
אסתר אתי קסטרו הופיעה במשך שנים רבות במיטב ההצגות ומחזות הזמר לילדים בתפקידים ראשיים, ביניהם "אדון חלום", "אן דן דינו", "סימבה מלך האריות", "80 יום מסביב לעולם" ועוד... במקביל הופיעה כזמרת ליווי במופע "שלום לך ארץ נהדרת" של הזמר יהורם גאון במשך שנתיים ועם שמוליק קראוס ז"ל במופע של מיטב שיריו. 
בימים אלו, במקביל ליציאת הסדרה, יוצאת קסטרו לסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם ההצגה "האוטו גלידה של אסתר" המבוססת על הסדרה. בנוסף קסטרו מדבבת סדרות מוכרות לילדים, ביניהן: "ווינקס", "תותית", "חבורת החצר" ועוד.

"האוטוגלידה של אסתר:
-         בהשתתפות: אסף אשתר, עירית ענבי, אסף משה.

-   רקדניות: הסטודיו של אתי פולישוק.
-         בימוי: קובי מחט.
-         כתיבה: קובי מחט, איתי מאירסון.
-         לחנים ועיבודים: חזי שקד.
-         עיצוב תלבושות: עמרי בר-לב.
-    מיתוג האוטוגלידה: אבי נבון – למדה הפקות. 
"האוטוגלידה של אסתר" – YES כוכבים
 החל מ-4.10.2017
צילום: סלי פרג



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה