יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

מייבלין ניו יורק מחדש את השפעת מראה האיפור לאביב - קיץ 2018. מאת:רותה דנינו

מותג האיפור מייבלין ניו יורק בשבוע האופנה
בניו יורק לאביב/קיץ 2018
מגדירה מחדש את חווית האיפור
 
מותג האיפור מייבלין ניו יורק נותן החסות הרשמית בשבוע האופנה בניו יורק, המציאה
 מחדש את השפעת האיפור בשבוע האופנה ניו יורק ומגדיר מחדש את חווית 
האיפור לאביב קיץ 2018.

המאפרת הראשית של מייבלין, ארין פרסונס, ומנהלת המגמות והטרנדים
 במייבלין ניו יורק, דומיניקה באירד  Dominica Baird עבדו יחדיו בשיתוף פעולה
 הדוק על מנת לפתח ולעצב ארבעה לוחות השראה ייחודיים אשר מציגים את החידושים והחדשניות של מייבלין בתחום המוצרים ואת התחזיות למגמות העתידיות.

לוחות השראה אלה הם מקור ההשראה לכל אחת מנקודות המגע של מייבלין בשבוע 
האופנה. "איפור איננו עוד הטאץ' הסופי להשלמת המראה, האיפור מאפשר לכל אחד ואחת לשנות את עצמו/ה למראה הרצוי, בהתאם למצב הרוח ולהרגשה שלו/ה באותו היום,"
 באירד אומרת. "היכולת לגרום לחדשניות של מייבלין ניו יורק בתחום היופי להיות מקור
 השראה למעצבים המובילים בשבוע האופנה היא דבר חשוב עד מאד בעולם בו אנו חיים כיום."

נעים קאן, אופניניג סרמוני Opening Ceremony, רושמבו, פאבליק סקול, סלף פורטרייט, 
ביבו מוהפאטרה ו-ג'ונתן סימקאי הם רק חלק מהמעצבים עימם מייבלין שיתפה פעולה, 
בהביאה את האיפור לתהליך עיצוב הקולקציות שלהם מראשית החזון ועד תצוגת האופנה.

המגמות והטרנדים של מייבלין ימשיכו להתעורר לחיים בקמפיין הפרסום של המותג בשבוע האופנה, עם ארין פרסונס שמנצחת על האיפור, ועם הדוברות של המותג אדריאנה לימה, ג'יג'י חדיד, ג'ורדן דאן, אמילי דידונאטו וקריס אורינה שמככבות בו. הפרסומות האיקוניות, המרשימות מבחינה ויזואלית, המפוזרות בכל רחבי העיר ניו יורק, הפכו למילים נרדפות לשבוע האופנה בניו יורק, וממחישות באופן מושלם את נקודת המבט הגלובלית, העדכנית ביותר של המותג אשר משלימה את הנוכחות המשמעותית שלו מאחורי הקלעים.  

ניתן לצפות בכל התכנים של מייבלין ניו יורק

משבוע האופנה בניו יורק ב:

Maybelline.com Instagram.com/Maybelline Facebook.com/Maybelline Twitter.com/Maybelline https://www.youtube.com/user/maybellinenewyork

על מייבלין ניו יורק

מייבלין ניו יורק, מותג הקוסמטיקה מספר אחד בעולם, משווק בלמעלה מ-120 מדינות. באמצעות שילובן
 של פורמולות בטכנולוגיה מתקדמת עם מומחיות עדכנית ועם האדג'יות המאפיינת את העיר ניו יורק, המשימה של מייבלין ניו יורק היא להציע לכל אישה מוצרי קוסמטיקה שלא דורשים מאמץ {קלים ונוחים}, נגישים וחדשניים. כיום, המותג הוא נותן החסות הרשמי של האיפור בשבוע האופנה ניו יורק ובשבועות אופנה 
נוספים ברחבי העולם. 
מידע נוסף ניתן למצוא


צילום: יחצ מייבלין ניו יורק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה