יום שלישי, 27 בדצמבר 2016


חורף חם בחדרי הילדים והנוער..
של רהיטי דורון...... 
קולקציית פריטי עיצוב
שיחממו את חדרי הילדים
 והנוער לחורף הקר!!!! 
ספה מתכווננת , כורסא בסגנון פופ ארט,
הדום צבעוני, מדבקות קיר וכריות נוי ססגוניות
מאת:רותה דנינו
חברת רהיטי דורון, המובילה את תחום חדרי הילדים והנוער בישראל, מציעה קולקציית של פריטים שיחממו את האווירה ויכניסו גוונים ססגוניים לחדרי הילדים והנוער, ביניהם: ספה מתכווננת, כורסא בסגנון פופ ארט, הדום צבעוני, מדבקות קיר וכריות נוי ססגוניות. ניתן לשלב בין הפריטים וליצור חדר חמים מלא אמירה ואופי.
כורסא בסגנון פופ ארט לחדר הילדים:
כורסא מעוצבת בסגנון רטרו , המזכיר את אומנות הפופ ארט של שנות ה 60 .הכורסא משמשת כאביזר צבעוני בחדר הילדים וכן פונקציונלית לישיבה בחדר בנוחות גם לאורך זמן. הכורסאות בנויות מגוף פנימי הכולל מסגרת עץ עמידה וחזקה במיוחד, מרופדות בספוג רך ונעים לנוחות מקסימלית בציפוי בד פוליאוריתן איכותי, העמיד בשחיקה לאורך זמן.
מידות: ר- 53 ס"מ, ע- 37 ס"מ, ג- 60 ס"מ
ספה מתכווננת - "ספת שוקולד" לחדרי נוער:
ספה מעוצבת ונוחה, המזכירה בעיצובה קוביות שוקולד. בעלת מנגנון כוונון מיוחד עם 5 מצבים החל משכיבה ב- 180 מעלות ועד ישיבה זקופה. הספה מונחת על הרצפה ומיועדת לישיבה ייחודית וחווייתית.
צבעוניות:  אדום, סגול, ירוק, וורוד.  מתאים באופן מושלם לפינת האירוח בחדרם של בני ובנות הנוער, שאוהבים לארח את החברים בחדר הפרטי שלהם על המיטה או על הרצפה, העיקר שיהיה נח.
הדום צבעוני לחדרי נוער:
באמצעות שימוש ב-הדום כאביזר נוחות במראה אופנתי ועדכני בחדר הנוער, ניתן לעצב ולרענן את החלל, להעניק חיים, צבע, ליצור חלל אירוח פונקציונלי  ולהוסיף נוחות בחיי בני ובנות הנוער , במיוחד בעת אירוח חברים וכך להפוך את החדר לייחודי ומזמין. ההדום עשוי גוף פנימי הכולל מסגרת עץ עמידה וחזקה ריפוד בספוג רך וציפוי בד פוליאוריתן איכותי עמיד . צבעוניות:  כחול, ורוד וסגול . 
מידות: ר- 44 ס"מ, ע- 44 ס"מ, ג- 42 ס"מ
כריות נוי לחדרי ילדים ונוער:
לא משנה כיצד החדר של הילדים שלנו מעוצב ובאיזה סגנון, כריות הנוי תמיד ישדרגו את החדר, יוסיפו צבע ועניין , ייצרו אוירה וישלבו נוחות וטרנדיות בהשקעה קטנה יחסית. קולקציית הכריות של רהיטי דורון במראה  צעיר, עדכני ואקלקטי, עשויה ממגוון בדים כמו ג'ינס, קנבס וכותנה בעיטורי שרוכים, לולאות, חגורות, טלאים, כפתורים ועוד.  הכריות כוללות רוכסן בכיסוי החיצוני, כך שניתן להסיר ולכבס וכרית פנימית, במילוי סינטטי.
בין הפריטים ניתן למצוא עיצובים מפתיעים: דגל ארה"ב או דגל אנגליה, כרית בסגנון וינטאג' עם הדפס מכונית, כרית המדמה ג'ינס בצבע ורוד עם טלאים, כרית עם הדפס צ'ה גווארה, כרית עם הדפס נעליים שכוללת שרוכים שניתן לקשור ועוד.
מידות: 45X45, 50X30 ו- 40X40 
מדבקות קיר מעוצבות ומרעננות את החלל:
מדבקות קיר איכותיות להדבקה עצמית בבית, עשויות מחומרים איכותיים, קלות להדבקה עצמית וכוללות הוראות הדבקה וציוד מתאים. המדבקות מוסיפות צבעוניות , אופי ואמירה, גיוון, ייחודיות ומצד שני, אינן מחייבות כשמחליטים שנמאס - מגרדים ומחליפים.
בין הפריטים שבקולקציה: לחדרי הילדים - מדבקת אווירון עם אותיות לכיתוב עצמי, בלרינה וורודה לחדרי הילדות ועוד.  לחדרי הנוער מגוון ייחודי ומקורי במיוחד-  גרפיטי מדליק, אוזניות מוזיקה, כדור העולם והגלובליזציה ועוד. מוצע בגדלים משתנים: של עד חצי מטר על מטר.
מחירים:
ספה מתכווננת (ספת שוקולד) : 290 ₪
כורסא: 370 ₪
הדום: 200 ₪
כריות: החל מ-  59 ₪ עד 99 ₪
מדבקות קיר:  99-229  ₪ 

ניתן להשיג ברשת רהיטי דורון  
צילום יחצ/ אורלי שניידר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה