ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי משיקים
בבלעדיות את הבושם החדש לאישה
מבית Juliette has a Gun-
MMM
ניחוח חושני ומענג, מעורר את חוש הריח
וממכר כמו הפרי האסור!!
מאת:רותה דנינו
כאשר רומנו ריצ'י יצר את הבושם החדש לאישה
מבית Juliette has a Gun MMM הוא חשב על אונומטופיאה
מילה שהצליל שלה מחקה את הדבר שהיא מייצגת.
מעבר
לצליל שמרשרש, מסתתר עולם של הנאה ותענוגות חבויים, מעבר למילים... MMM מסמל מילים נרדפות לאכילת אוכל חושני, תענוגות
של ריח, ואהבה לאוכל משובח חוצה תרבויות ודורות.
לדברי
רומנו ריצ'י: "חשבתי שיהיה משעשע ליצור בושם מהתחושה הזו, רחוק מהמגרש של חוש-הריח
ה"רגיל" שלי. הריח מעורר רעַבְתָּנות, כמובן. מקור לעונג שאנו חייבים
לספק... אולם כמו שסבתא שלי היתה נוהגת לומר: "קצת יותר מידי, הוא פשוט מספיק!".
הבושם MMM הוא כמו פינוק חסר קלוריות. חטא שניתן
להתענג עליו ללא רגשות מצפון. זוהי מתיקות מענגת חושים שמעוררת הנאה באופן מיידי. MMM הוא
הפרי האסור, אך מומלץ אפילו, לא רק עבורך, אלא גם עבור הסובבים אותך. שכן פעם אחת
לא תזיק, אבל בקרוב, כולם יתמכרו וירצו עוד... אך יודו לך לבינתיים.
הבקבוק
הבקבוק מעורר
את החושים, ומרטיב את הפה… הצבע הוורוד
הבוהק של הבקבוק מושך את העין במבט מפתה, והגימור
המאט
של הבקבוק מפעיל קסם על היד שבאה לקחת אותו. הבקבוק הוא אטום וכמו חלון אטום
הוא יוצר משיכה חושנית אליו, שרק האותיות הכסופות של המותג המופיעות בחזית יכולות
להביע.
הניחוח
אושר
טהור מזוקק לגרמים של נרולי, יסמין ואיריס עם
תוספת של כרמל, פטל טרי ונגיעות של
פצ'ולי. הניחוח
נסגר עם אקורד של וויסקי
וסוכר שעוצר את הנשימה.
תו
עליון: נרולי, פטל וגרניום
תו ליבה: פריחת
התפוז, יסמין, איריס וטיבריוס
צמח
מקסיקני
תו בסיס:
סנדלווד, פצ'ולי וסליצילט
על Juliette has a Gun
Juliette
has a Gun הינו בית בישום אקסקלוסיבי שנוסד
ב-2006
ע"י רומנו ריצ'י (הנכד של נינה ריצ'י). הפילוסופיה
העומדת מאחורי המותג הינה
גישה של בשמים כאומנות ולכן הבשמים מופצים בחנויות אקסקלוסיביות בלבד.
רומנו מפרש מחדש את מושג הרומנטיקה כך שתתאים לחיים המודרניים ולאישה החזקה
של ימינו. סדרת הבשמים מורכבת מניחוחות גותיים מפתים שאותם מובילה דמותה המיתולוגית
של ג'ולייט, גיבורת שייקספיר, אך לא עוד הדמות התמימה והרומנטית, אלא
אישה נועזת, ודומיננטית המחזיקה אקדח
כסמל לנשק של
פיתוי. היא מסמלת את הפרדוקס של האישה
שתמיד מחולקת
בין הרצון להיות עצמאית לבין הרצון להיות
נחשקת.
המותג
מחזיק ב- 13 ניחוחות ייחודיים.
כל ניחוח מתאים לאישה ספציפית. אז איך האישה אמורה
לדעת איזה בושם לבחור? לפי ריצ'י, בחירת בושם היא למעשה בחירת מי את כאישה. בבחירת
בושם אין נכון או לא נכון, אלא בחירה של מה האישה רוצה להוסיף למראה שלה. בדיוק כפי שהיא בוחרת איך לסדר את השיער, איך
להתאפר או מה ללבוש. השאלה שהאישה צריכה לשאול את עצמה שהיא באה לבחור בושם הינה
"איזה מסר אני רוצה להפיץ לעולם?".
מחיר- 121 דולר ל-100 מ"ל א.ד.פ
להשיג בלעדית בג'יימס
ריצ'רדסון דיוטי פרי
צילום יחצ חול
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה