יום שני, 29 בינואר 2018

חדשות הצרכנות! שואב אבק LG אלחוטי ללא כבלים חזק ומעוצב על מדף חברת ברימאג. מאת:רותה דנינו

חברת ברימאג מציעה

שואב אבק LG  אלחוטי ללא 
כבלים עם עוצמת שאיבה
 חזקה במיוחד!!!!!

המותג  LG מבית ברימאג, משיק בימים אלו סדרת  - A9שואבי אבק פרמיום אלחוטיים, ללא כבלים. השואבים הינם בעלי עוצמת שאיבה חזקה ביותר וזמן שאיבה ארוך במיוחד. השואב מיועד לניקוי רצפות, דקים ושטיחים, וביכולתו להתפרק לשואב נשלף עם מברשות שונות לניקוי ייעודי של רהיטים, פינות, חריצים, מיטות, מזרנים, רכבים  ועוד.

שואב אבק LG A9 פועל בטכנולוגית AEROSCIENCE אשר פותחה על ידי מומחים לאווירודינמיקה, לאחר 10 שנות מחקר שנערך בארה"ב, צרפת, אוסטרליה וטאיוואן ומאפשרת לשואבי האבק מסדרת A9 עוצמת שאיבה חזקה ביותר בהשוואה לשואבים מסוגו הקיימים כיום בשוק. בנוסף , קיימת בשואבים טכניקה להפרדת אבק דק, הודות ללהבים ספירליים בעלי דיוק גבוה במיוחד.

המחקרים שנעשו הראו כי עוצמת השאיבה הינה הדבר החשוב ביותר לצרכנים ובמקום השני בחשיבותו הוזכר זמן פעילות הסוללה. במחקרים נמצא כי סוללה אחת איננה מספיקה לשאיבת בית שלם והחלפת סוללה עולה כ-400-500 ₪, ובנוסף יש לפנות למחלקת השירות  בכדי להחליף את הסוללה.

המודל אותו פיתחה חברת LG מגיע עם 2 סוללות המספיקות ל-80 דקות שאיבה, זמן ממוצע לשאיבת בית. במודל זה ניתן להחליף את הסוללה באופן עצמאי בבית, ללא צורך לפנות לתחנות השירות. בנוסף, עם קניית המכשיר מקבלים גם תחנת הטענה עבור הסוללה וכך ניתן להטעין סוללה אחת בזמן שהשנייה עובדת.
 
הדגם השני אותו פתחה 
חברת LG מגיע עם סוללה אחת .

שואב האבק החדש של LG  מצויד במנוע אינוורטר חכם עליו ניתנות 10 שנות אחריות.

השואב מצויד במערכת ציקלונים Axial Turco Cyclone המפרידה בין האוויר הנקי לאבק ביעילות רבה ושומרת על עוצמת השאיבה החזקה לאורך זמן. עוד ניתן למצוא בשואב מערכת פילטר HEPA –  ב-5 שלבים המעניקה סינון של 99.99% של חלקיקי אבק דק.


השואב נוח ביותר לתפעול ואחסון, וניתן למקמו כמוצר עומד על סטנד או להתקינו על הקיר. השליטה ברמות השאיבה מאוד נוחה ונעשית באמצעות לחיצה פשוטה, הידית נוחה לאחיזה ובאמצעות מוט טלסקופי ניתן להאריך את מוט השאיבה ולהתאימו לגובהו של האדם המפעיל את השואב. ריקון מיכל האבק הינו, קל, פשוט ונוח וכך גם ניקיון הפילטר.

השואב מצויד עם מברשת ראשית לרצפה, מברשת חובטת (למזרנים, ספות, מיטות וכו'), מברשת משולבת, כלי לפינות וסוללה נוספת – כל האביזרים ללא עלות נוספת.

מחיר מומלץ לצרכן:

דגם A9BEDDING2 עם 2 בטריות – 2,490 ₪.
דגם A9BEDDING עם בטרייה אחת – 1,999 ₪.

אחריות ל-10 שנים על המנוע.

להשיג ברשתות המורשות ובחנויות המובחרות.

לפרטים: 

צילום: LG


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה