יום חמישי, 25 בינואר 2018

רשת אירוקה והפרזנטורית החדשה נטע אלחמיסטר בצילומים לקמפיין קיץ 2018. מאת:רותה דנינו


"נכנסתי למשקפיים גדולים"
כך אמרה נטע אלחמיסטר 
הפרזנטורית החדשה של
 רשת אירוקה
 שהחליפה את גל גדות!!!
 
ומי מנחש כמה משקפי שמש 
וראייה יש לנטע בארון?    

אמש,  בשעות הבוקר המוקדמות, ביום סגרירי וקר במיוחד,  הגיעה נטע אלחמיסטר, 
הדוגמנית ואושיית הרשת, לסט הצילומים לקמפיין קיץ 2018 של רשת משקפי השמש 
והראייה אירוקה.

אלחמיסטר, שמחליפה את הכוכבת גל גדות כפרזנטורית אירוקה, חשפה לראשונה על הסט שיש לה אוסף של משקפי שמש וראייה הכולל  כ – 100  מותגי יוקרה שונים, ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי, ארמני ועוד.  

נטע הודתה  ואמרה:  "יש לי בבית ארון מיוחד רק למשקפים, זהו פריט האופנה החשוב ביותר - לכל מקום שאני יוצאת אני חמושה במשקפיים, אם במשקפי שמש או ראייה,  וזאת למרות שהראייה שלי מצוינת ואני רואה 6:6."
עוד התגאתה נטע סיפרה כיום עוקבים אחריה מעל ל 1.1 מיליון באינסטגרם והיא היחידה בארץ שהחלה דרכה ברשתות החברתיות ומשם צמחה לעסקים ולדוגמנות, בניגוד לכל השאר שעשו את הדרך ההפוכה.
וכשנשאלה  על תוכנותיה לעתיד, סיפרה שהיעד הבא שלה הוא לכבוש את העולם, (כמו גל גדות?), אותה היא מחליפה בקמפיין הנוכחי והיא מהווה עבורה מודל להערצה ולחיקוי.


 בסוף יום הצילומים יצא נטע חמושה ב 10 זוגות משקפי שמש חדשים, אותם העניקה הנהלת רשת אירוקה לפרזנטורית החדשה שלה.
צילום- דורון ברסקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה