יום רביעי, 31 בינואר 2018

צילומי קמפיין למותג האופנה ג'אמפ - כל האמת על עולם הזוהר. מאת:רותה דנינו

פייק ניוזדנה גרוצקי מגלה את כל האמת על עולם הזוהר!!

פארק הירקון, 6 בבוקר, צילומי קמפיין למותג האופנה ג'אמפ, דנה גרוצקי ואנה ארונוב מגיעות לסט חורפי 
במיוחד שכולל גשם וקור שלא נראה בישראל.

צילומי אופנה ידועים כקשים, בעיקר בשם העובדה הפשוטה שכבחורף מצלמים בגדי קיץ ובקיץ בגדי חורף.

?חשבתי שבקיץ כשסבלנו מהחום זה היה השיא אבל אז הגיע אתמול? מציינת גרוצקי ואף קובעת שקור יותר 
קשה מחום!

על סט הצילומים סיפרה גרוצקי לנוכחים שהיא מעריצה ומורידה את הכובע בפני כל הנשים שמשתפות ומדברות על ההטרדה שעברו.

באותה נשימה היא הוסיפה שלצערה עברה שתי חוויות קשות במהלך הקריירה אך אינה מרגישה בנוח לדבר על
 כך עדיין.

?זה לא כזה נוצץ כמו שזה נראה מבחוץ? הוא סיכמה

עוד הוסיפה גרוצקי על הסט שהגירושים הם רכבת הרים רגשית.
?זאת תקופה לא פשוטה עבורי. אף אחד לא מאחל לעצמו להתגרש באמת. זאת תקופה קשה שתעבור?

כשנשאלה על סצנת הריקודים לפרסומת של המותג כשלצידה הרקדנית הלאומית אנה ארונוב היא הגיבה
?אני רקדנית חתונות, מעולה אמנם אבל איך אני אמורה לרקוד עם אנה ארונוב??
ברגע שנדלקה המוסיקה השתיים הסתערו על הרחבה ודנה הפגינה כישורי למידה מרשימים.
אז מה אנה חושבת על הריקוד של דנה?
?דנה אמיצה בטירוף זה כמו לנסות לשיר כשיש זמר על הבמה. למרות זאת, זE4 יצא נפלא והיא רוקדת מהמם? 

אנה שהייתה בשלבי הכנות לצילומים, עצרה את המאפרת ויצאה לצפות ברצים בקנאה עזה.

כמה עזה?? עד כדי כך שהיא ביקשה להזיז את הצילומים שמתקיים היום בשעתיים וחצי כדי שתוכל לרוץ.
מה שגרם לדנה גרוצקי להספיק להופיע בפינה הקרובה בתכנית הבוקר של ניב רסקין.

עוד סיפרה ארונוב, שהיא מרגישה שהיא מוכנה למרתון אותו היא מתכוונת לסיים בהצלחה ממש בקרוב!

?כשאת מצליחה לרוץ עם עצמך במשך 3 שעות רצוף את מבינה שאת פשוט יכולה הכל. זה נותן כוחות והיום אני יודעת שאני רק צריכה לסמן את המטרה ואני אגיע אליה.?

?הריצה בשיחה הכתיבה היא סוג של פסיכולוג עבורי ואני מרגישה שזה לגמרי המקום הנכון לי? היא מוסיפה

צילום: אור גפן, נדב אליהו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה