יום שני, 22 בינואר 2018

רון פורת מנכ"ל הרבלייף ישראל שמח לתרום למען הקהילה ומעניק החסות למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, מאת:רותה דנינו

תרומה אולימפית

מנכ"ל הרבלייף ישראל, רון פורת, בכירי החברה והמתאבקת האולימפית אילנה קרטיש, אותה מאמצת הרבלייף, שהיא גם מעניקת החסות למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, הגיעו אתמול ל"בית החם" של אגודת "יד ביד" ביפו ד', מטעם חברת "הרבלייף".

אילנה ביקרה את הילדים ועשתה איתם פעילות ספורטיבית, היא סיפרה להם על דרכה הארוכה להצלחה, מתחילתה ועד הגעתה לאולימפיאדה ולימדה אותם מה זו עבודה קשה ושאסור אף פעם לוותר, שיחקה איתם במשחקי כדור, העניקה לכל אחד גביע במתנה, עשתה להם שיעור מזורז בהיאבקות וגם הדגימה להם כמה תרגילים, צחקה והצטלמה איתם.  

רון פורת מנכ"ל הרבלייף ישראל אמר: "אנחנו נרגשים לקחת חלק בפעילות מקודשת כמו זו ומקווים להגיע ולתרום עוד פעמים רבות. תודה לאגודת יד ביד שנתנו לנו את האפשרות להעלות חיוך על פניהם של הילדים."

אגודת יד ביד פועלת כבר למעלה מ-30 שנה כדי להעניק לילדים צעירים מאוד (מגיל 3 וחצי עד 7), הגדלים במציאות יומיומית קשה, את החום והאהבה, החינוך והתמיכה הנחוצים לכל ילד בימי צמיחתו.

צילום: אסף לוי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה