יום שבת, 2 בדצמבר 2017

חדשות העיצוב ! בחברת ניגא שף- For Home מושב נורדיה, מאת:רותה דנינו


העתיד כבר כאן!

ב-2018 המטבח המקצועי 

נוחת בבית הפרטי

 מבית חברת ניגא שף מושב נורדיה! 

ממש כפי שתערוכת SALONE DEL MOBILE מספקת תחזית שנתית למגמות שיכבשו את 
עולם עיצוב הפנים, כך גם תערוכת  Host שמתקיימת מידי שנה גם היא במילאנו, חושפת את הצפוי 
לנו בתחום המטבחים. לקראת השנה החדשה, ויותר מאי פעם, נראה כי גם מותגי העל שפונים לקהל המקצועי, ואת מוצריהם ניתן למצוא בעיקר במטבחי השף של מסעדות הגורמה המובילות בעולם, עמלו ופיתחו מוצרים מקצועיים באדפטציה ביתית שעתידה להקל משמעותית על תהליכי העבודה, להפוך את החוויה לעוצמתית ואיכותית ולהפיק ארוחות גורמה גם במטבחים
של חובבי בישול שפחות מצטיינים במשימה.

מחברת "ניגא שף "For Home שמייצגת בארץ מותגי עילית בתחום כגון  De Manincor, ,JOKODOMUS, BORA  ונוספים, נמסר כי בשנה הקרובה מוצרים מהמטבח המקצועי יחשפו בגרסתם הביתית במגוון גדלים ועיצובים מותאמים שמשמרים את כל היתרונות הטכנולוגיים והתפעוליים. כך למשל מקררי ה- Blast chilling שלקוחים היישר מהמטבח המקצועי ומורידים את טמפרטורת המזון במהירות ובכך שומרים על טריותו, איכותו וערכיו התזונתיים. כך גם מכונות וואקום מיוחדות למטבח הביתי שמוציאות את האוויר הרמטית מהאריזה ובכך מבטיחות את עמידותו לאורך זמן. שני המוצרים משלימים האחד את השני: את השניצלים, לאחר שצופו בפירורים, אוטמים הרמטית בוואקום ומשם ישירות למקרר ה- Blast chilling.

ומקור, לחום- בתערוכה הוצגו סדרות של טאבונים המשחזרים באופן מדויק את אותה חוויה כפרית ביתית שכולנו נשמח להכניס הביתה, עם טוויסט וויזואלי מרשים במגוון גדלים וצבעים המתאימים לשטחים וקונספטים שונים. הטאבונים החדשים עשויים נירוסטה ועל כן קלי משקל. הם מצוידים בגלגלים מובנים המאפשרים נידותם. זאת ועוד, טכנולוגיה חדשה ומיוחדת מאפשרת לטמפרטורה לעלות ברבע שעה עד ל-400 מעלות ובכך להגיע לרמת אפייה מושלמת.

מוצרים אלה לצד רבים ונוספים כמו כיריים גז עוצמתיות, אינדוקציה, פלטה צרפתית, משטח צליה דו- צדדי, בן- מארי, מבשלת פסטה, ועוד הופכים את חווית הבישול והאפייה הביתית ללא פחות ממושלמת. זאת ועוד, במטבחים הפרמיום ניתן לשלב מקררים אינטגרליים, מקררי יינות  וכל אמצעי הבישול המאפשרים בישול מקצועי בבית בעיצוב ייחודי ורמת גימור גבוהה במיוחד.


חברת ניגא שף- For Home מושב נורדיה, לתיאום פגישה חייגו 09-8301001 
צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה