יום שבת, 9 בדצמבר 2017

חדשות הטכנולוגייה! חדש ב "הומינגפין" הפתרון המוביל בעולם לאיתור ציוד וכבודת טיולים מגיע ארצה. מאת:רותה דנינו

טכנולוגיית איתור האבדות העולמית מגיעה לארץ:
HomingPin 
מושקת בימים אלו בישראל!

------------------------------------------------------------------------------
לילי פרידמן שושן : מדובר במוצר שמסמל את ההתנהלות שלנו בעתיד, נוכל להתגבר על נושא האבדות ולחסוך מאות מיליונים של דולרים בשנה! "
------------------------------------------------------------------------------
פתרון טכנולוגי לאיתור והשבת אבדות וכבודה מושק בימים אלו בישראל. HomingPin הפתרון המוביל בעולם לאיתור ציוד וכבודת טיולים מגיע ארצה.

 מאתנו לא חושש מהרגע בו מתברר לו כי הנורא מכל קרה, הנייד אבד, המחשב נגנב, הדרכון ואו הארנק נעלמו לנו או נשכחו במקום רחוק, שכחנו את המצלמה, את האייפד ועולמנו חרב עלינו, החרדה המודרנית של המאה ה 21. מחקרים מראים כי ישראלים חוששים לאבד את הטלפון שלהם יותר משהם חוששים ממלחמות או מפיטורין. נתונים עולמיים מראים כי לכל 6 טלפונים אחד נאבד או נגנב, יותר מ 40 מיליון פריטים נשארים/נשכחים מדי שנה בבתי מלון, 12,000 מחשבים ניידים נאבדים מדי שבוע בשדות התעופה בארה"ב, חברות תעופה מאבדות מטען במספרים עצומים, 400,00 מדי שבוע, כל חברת תעופה מוצאת בממוצע 10,000 פריטים מדי חודש....

פתרון חדש , 
פשוט וקל לתפעול מבטיח פתרון לאבדות. https://www.homingpin.com/iw
"הומינגפין" הופכת בשנים האחרונות להיות המערכת המובילה לאיתור כבודה, עבור חברות התעופה ובזכות שיתוף הפעולה של "הומינגפין" יחד עם חברת WorldTracer  היא כבר פועלת בכ- 2800 שדות תעופה בעולם ופועלת לאיתור כבודה של נוסעים שטסים בחברות השונות.

כיצד זה עובד:
המוצא פשוט מתחבר אל המאבד באמצעות כניסה אל אתר האינטרנט של homingpin.com או אם זה שדה תעופה, באמצעות שימוש במערכת WorldTracer שלהם לטיפול בכבודה. באמצעות הכנסת פרטיהם ומספרי ה-HomingPIN שנמצאו, נשלח מסרון SMS באופן מיידי לבעלים. המוצא אינו מקבל מידע על הבעלים. הבעלים יוצר אז קשר עם המוצא ומארגן את קבלת רכושו בחזרה. האתר מתורגם ליותר מ 60 שפות והשיטה עובדת בעולם ובהצלחה.

שתי דרכים כדי לגרום לכך לקרות:
1. לחברות תעופה, אנו מספקים את המידע על המקום בו המזוודה נמצאת ברגע שהיא נמצאת. לאחר מכן הם יצרו אתך קשר ויארגנו העברה מיידית. אין צורך להמתין עוד עד שהם ימצאו את מזוודותיך, ואינך ממתין עוד בתסכול כדי לשמוע מהם מתי תקבלם בחזרה.

2. כאשר רכוש נמצא בכל מקום אחר באפשרותנו לספק, במחיר סביר, שיטה להשבת רכושך. זה כולל מזוודות כאשר הבעלים חזר הביתה בטיסה בינלאומית.

לילי פרידמן שושן : 
"אנחנו בישראל ידועים כאנשים שאוהבים לעזור אחד לשני ולכן לא הייתה לי לרגע התלבטות האם המוצר מתאים למדינת ישראל או לא. המוצר מתאים לכל אדם. החל מילדים בני שש שמאבדים בבית הספר חפצים כגון מפתחות תיקים וכד' ועד אנשי ונשות עסקים שמטיילים בעולם ועלולים לאבד מחשב נייד ארנק או מזוודה. אני מאוד מאמינה במוצר ובשיטה בכלל. מדובר במוצר שמסמל את ההתנהלות שלנו בעתיד, נוכל להתגבר על נושא האבדות ולחסוך מאות מיליונים של דולרים בשנה! "


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה