יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

חדשות האופנה ! הצצה לקולקציית עונת חורף 2018 מבית האופנה הגרה. מאת:רותה דנינו

 

קו צעיר במידות גדולות

חשיפת דגמי קולקציית חורף 2018 
מבית האופנה הגרה מציג:
טרנדים אופנתיים עכשוויים לאישה העוצמתית
נוחות מקסימלית – צבעים לא שגרתיים – דגמים בלעדיים
בית האופנה " הגרה", מציג לחורף 2018 קולקצייה עשירה ורב-גונית, שהיא שיר הלל לאישה האינדיבידואלית והעוצמתית. במרכז הקולקצייה דגש על נוחות מקסימלית בשילוב עם קריצה שובבה לצבעים לא שגרתיים, להדפסים מפתיעים ולאינספור טרנדים הניתנים ללבישה בהנאה מוחלטת.

אופנת החורף משדרת קלילות ופאן, גם כשהיא מציעה מראות לבוש "רציניים", כאלו המותאמים לאשת העסקים, והיא רומזת ללקוחה הלובשת את דגמיה: " היי בטוחה במי שאת- כך שכל טרנד שתבחרי יתאים לך"

עכשיו במבצע מיוחד – 1+1  ( הזול מביניהם במתנה) על כל קולקציית החורף בכל סניפי הרשת. לא כולל בייסיק, פרומו, אביזרים ועודפים. אין כפל מבצעים והנחות.  


בקולקציה בולטות הקבוצות הבאות:
·        מעילים - פריט חובה בכל עונה חורפית. בקבוצה זו מגוון רחב של מעילים בסגנונות
שונים: מעילי טרנץ' דקיקים, מעילי צמר ארוכים ואלגנטיים בצבעים מפתיעים ומעילי פוך אופנתיים המבקשים להתכרבל בהם. המעילים מוצעים בצבעים, גזרות ואורכים שונים.   
·        המראה המטאלי – בחזרה לעתיד. דגמים בבדים כסופים בוהקים. הנועזות יכולות להרכיב לוק שלם במראה זה. בכל מקרה כדי לאמץ טרנד זה אפשר לשלב גם דגמים בודדים במלתחה, כאלו שמעניקים טאץ' מיוחד למראה הכללי.

· קטיפה - טרנד לוהט העונה, שעושה קאמבק מושלם משנות ה-90. הקטיפה הנוכחית עשירה מתמיד ומגיעה בקשת רחבה של צבעים: החל מצבעי פסטל ועד לצבעים עזים ובוהקים. את טרנד הקטיפה ניתן לאמץ בלבישת פריטי אופנה ססגוניים ומעודנים, או באקססוריז פרוותים שישדרגו כל הופעה.

·Working nine to five  - חליפות גבירותי חליפות...
טרנד המראה העסקי בא לידי ביטוי בקולקציית חורף 2018 של הגרה בחליפת משבצות בסגנון Prince Of Wales , בהשראת המלך אדוארד השמיני שהפך את ההדפס לפופלרי, אך גם בלבישת פריט משבצות בודד שילוב עם דגמים אחרים בצבעים נועזים. כאן נותנים  מקום של כבוד לחצאית הארוכה, אשר מחמיאה לגזרה ומעניק לה אפקט מאריך.

חליפת המשבצות נלבשת כסט, אך ניתן גם ליצור מראה שונה לגמרי בהתאמת ז'קט עם מכנסי ג'ינס, שילוב של אלגנט וקז'ואל ליצירת מראה עסקי סופר טרנדי.

בקולקציה: חליפת מכנסיים שחורה אלגנטית, סט חצאית שחור-לבן וחולצת מכופתרת, שמלה משובצת ועוד.
·        אדום- הצבע הרותח והטרנדי של חורף 2018 המשלב באופן מושלם בין מודרניות לאלגנטיות קלאסית. גוווני האדום שכבר כבשו את כל מסלולי האופנה העולמיים, מאפשרים לבלוט בבליל של דגמים ניטרליים וניתנים ללבישה כפופ אפ ( פריט אחד אדום מקולקציית הלבוש שלנו), ולנועזות שבינינו, ללכת על אדום מכף רגל ועד ראש. בקולקציה:  שמלת מידי אדומה, מגוון מעילים אדומים וצעיפים.


·        And more Black and white - השילוב הנצחי לאישה הקלאסית. שני הצבעים העל-זמניים שניתן לאמץ באינסוף אפשרויות – פסים, תחרה, נקודות, הדפסים או אפילו שילוב פשוט וקלאסי בין חולצה לבנה וחצאית שחורה. זריקת צבע למראה עם אקססוריז צבעוניים יהפכו את ההופעה למושלמת במיוחד. בקולקציה:, חצאית שחור- לבן, חליפת ז'קט ומכנס שחור- לבן, חולצה משולבת משבצות שחור-לבן והדפס פרחוני ומגוון שמלות משובצות / שחורות עם פסים לבנים.

משבצות שחור לבן: ההדפס הגיאומטרי הפופולרי ביותר אשר נוצר בהשראת שנות ה-90.  חולצצות פלנל ומעילים משובצים, שאפשר ללבוש אותם כפריט בודד או בשכבות בשילוב עם סריג חמים ונעים. ליצירת מראה נונשלנטי מושלם.

פסים שחור לבן: השילוב המושלם בין שחור ולבן. יוצר לוק אלגנטי, מעודן ומתוחכם שיתאים לכל אירוע.
שחור לבן חרדל: אם שחור לבן נראה לך פשוט ומינימליסטי מדי, תוספת צבע חרדל תהיה מושלמת להענקת מראה אופנתי, שובב ומלא חיים .בקולקציה: חולצת פלנל משבצות, מכנס חרדל בשילוב נגיעות שחורות, קרדיגן, מגוון שמלות ועוד.

·        Leather like האפשרות להרכיב דגמים מרהיבים בבדים דמויי עור ולהעניק להם מראה עתידני איכותי – כזה שכיף להתעטף בו בחורף.

·        שכמיות - אין יותר כיף ומפנק מלהתעטף בשכמיה קלילה ונוחה. ליצירת מראה נינוח, עטוף בחום ובאהבה ומלא בצבעוניות קוסמת. השכמיה מגיעה במגוון צבעים והדפסים נועזים שיקנו לך את הלוק השיקי, האופנתי והלא מתאמץ.

·        גותי דרמטי - טרנד שהתחיל אי שם בשנות ה-70 ומעולם לא נעלם מהאופנה. צבעים כהים ודרמטיים שמתאימים ככפפה ליד ביום חורפי גשום וסגריר.

·        הדפסים גיאומטריים, פסיכדליים ומנומרים – קבוצה עשירה בקולקציית החורף של הגרה המציעה מגוון רחב של דגמים בהדפסים איכותיים בסגנונות ובצבעים שונים. מהמראה המשובץ של המערב הפרוע, דרך הדפסים פסיכדליים של שנות ה- 70 ועד ההדפסים המנומרים המעניקים למראה טאץ' חייתי ונועז. שילוב פריט בהדפס בולט עם צבעים ניטרליים ושקטים, יהפוך את ההופעה לשיקית מאי פעם.

צבעים: חגיגה של צבעוניות מרהיבה הנותנת מענה למגוון רחב של צרכים וטעמים: למן הגוונים הפסטליים הרכים של תכלת מעודן לצד וורוד רך דרך אדומים שלא ניתן להתעלם מהם, ירוק עד נצחי, לבן שלג קלאסי,  טורקיז-תכלת בהשראת שנות הה-40 ועד לסגול ויין אדום-סגלגל (בורגונדי). 

מחירים:
מכנסיים:139-359

חצאיות:129-359

שמלות:159-439

חולצו מכופתרות:199-299

סריכים:89-119

שכמיות:359-419
מעילים:199-589


אודות הגרה:
רשת האופנה "הגרה" מציעה לנשים בישראל אופנה עכשווית בהשראת 
בירות אופנה ברחבי אירופה. האישה הלובשת את הגרה היא אישה מלאת 
שיק ומודעות עצמית גבוהה באשר למראה שלה. הדגמים השונים בקולקציה 
של הגרה נעים במידות שבין 38-54 והם מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים תוך מתן דגש על שימוש בבדים איכותיים ואיכות תפירה ללא פשרות כל זאת להענקת נינוחות לאורך כל היום. ברשת הגרה העיצוב ובחירת הבדים מתוך ההבנה כי גם נשים במידות גדולות יותר, בקשת רחבה של גילאים, יכולות ליהנות מאופנה עכשווית ובכך יתרון בולט לרשת על פני רשתות אחרות הקיימות בנוף האופנה הישראלי.

את פריטי "הגרה" ניתן למצוא ב-27 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ
פרטים על הגרה:
צלם- גיא זלצר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה