יום שלישי, 16 במאי 2017

הגיגים שהתקבלו ונכנסו לקולקציה אמא תסגרי את השואג אבק, אני לא שומעת טלוויזיה.


ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם

הילדים של דלתא קידס במהלך ייחודי 
באתר האון ליין של הרשת 

מאת:רותה דנינו
במסגרתו, קוראת דלתא להורים להצטרף לעיצוב קולקציית "ישר לאקדמיה", בה הציטוטים המקסימים של הילדים כגון: מילים שהילדים חידשו, שיבושי מילים או שירים 
או ביטויים, יהפכו לחלק מהקולקציה, תחת הקונספט וההכרה כי הילדים הם התסריטאים הכי טובים בעולם.
 
לדברי מור פסו, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של דלתא ישראל: ?כהורים לילדים אנו מבינים כי כוח היצירה והחכמה בקרב ילדים הוא עצום ולכן החלטנו להשיק קולקציית טי שירטים ייחודית האוספת את ההגיגים של הילדים. ההגיגים שיתקבלו, יזכו את בעליהם בחולצה מתנה והטבה בשווי 200 ¤.

עוד הוסיפה פסו: " אנחנו רואים לנכון להשקיע בשיתופי פעולה בלעדיים לאתר האינטרנט של דלתא על מנת לשים דגש על חדשנות באונליין והשקעה באתר האי קומרס שגדל באופן עקבי. לכן מהלך כזה שמתחבר לעולמות התוכן שלנו באופן טבעי, היה רק עניין של זמן?. 
הגיגים שהתקבלו ונכנסו לקולקציה:

שואג- אבק, יהלי (3), אמא תסגרי את השואג אבק, אני לא שומעת טלוויזיה.

אתמולתים, מיקה (6), אם אומרים מחרתיים, אז למה לא אומרים אתמולתיים?

מקלבת – אמא מבקשת להחזיר לארון שמלה, רוני (3) מחזיקה קולב ואומרת: 
אני רק מקלבת את זה.

כפתורית , יואב (4.5) אמא אני רוצה להתלבש חגיגי, תביאי לי כפתורית.

מחיר חולצת טי שירטס: 34.90 ¤.

מידות: 2-6

להשיג באתר האון הליין בלבד: 
קישור ישיר לקולקציה:
לשליחת הגיגים עד יום חמישי 18.5.17 בערב: 

צילום: דנה קרן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה