יום ראשון, 21 במאי 2017

Fix עם מותג הקוסמטיקה SACARA, פעילות של שיתוף פעולה בין חברות ועסקים עשויה לתרום ולהביא לתוצאות מצוינות ורבות לדברי מור פסו, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, מאת:רותה דנינו


Fix  בשת"פ ראשון עם מותג הקוסמטיקה SACARA
 

Fix   בשת"פ ראשון עם מותג האופנה SACARA, באתר המקוון של הרשת,. במסגרת השת"פ בשלב הראשון ימכרו מוצרי סקארה באתר fixfixfixfix.co.il ובשלב השני אף תעוצב קולקציית קפסולה ייחודית במהדורה מוגבלת.
 

לדברי מור פסו, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של FIX: ״עולם הE-Commerce    הולך ומתעצם גם בישראל ואתר FIX אשר הושק לפני כשנה, משיק כיום פלטפורמה ייעודית לשיתופי פעולה עם מותגים וחברות המתאימים ללקוחות שלנו, על מנת שנוכל לייצר את החוויה המלאה וליצור עבור הלקוחה  one stop shop, . לאגד את כל המוצרים שהלקוחה שלנו צריכה וחושקת במקום אחד.


פסו הוסיפה וציינה כי השת"פ, עם חברת ביוטי כמו סקארה, הינו ראשון מסוגו באתר האי-קומרס בתחום האופנה בישראל. סקארה נותנת מענה למוצרי איפור, ביוטי ואקססוריז נלווים במחירים אטרקטיביים ובאיכות טובה.


FIX, הינה רשת להלבשה תחתונה ולייף סטייל לנשים. בקולקציה ניתן למצוא פריטים להלבשה תחתונה בסגנון פופי, אקססוריז עדכניים בניחוח טרנדי, כייפי ויצירתי.

בין הפריטים בקולקציה: לקים במגוון רחב של גוונים, אודמים, צלליות, סמקים, קרמי ידיים ועוד.

טווח מחירים: החל מ- 4.90 ש"ח - 39.90 ש"ח.
 צילום ליה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה