יום רביעי, 12 ביולי 2017

תפריט חדש ממשיך את הקו של חברת מבושלת לילדים בארוחות מבושלות, טריות, מזינות ומוקפדות , מאת:רותה דנינו

חברת מבושלת משיקה תפריט לילדי הצהרונים לשנת הלימודים הקרובה:

קרביץ: "בתפריט המושק גדל מגוון מנות הפחמימות המורכבות, קטניות,ירקות וחלבון 
תוך הקפדה על הפחתת נתרן 
ושימוש בתבלינים".
 
חברת מבושלת המסעידה את ילדי הצהרונים בפריסה ארצית, משיקה תפריט ארוחות חדש לקראת שנת הלימודים הקרובה. התפריט החדש ממשיך את הקו של מבושלת לילדים בארוחות מבושלות, טריות, מזינות ומוקפדות, בהן נעשה שימוש בנתחי בשר/עוף/הודו איכותיים ולא מעובדים. התפריט, הכולל מנות בשריות וצמחוניות המתאימות בהרכבן התזונתי לילדים. התפריט הורכב על ידי אנשי הצוות המקצועי בחברה מתחום התזונה והקולינריה - עודכן ושופר בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות. לתפריט הוספו מנות מגוונות בקטניות, ירקות וחלבון. בתפריט החדש ניתן למצוא תבשיל חומוס, תבשיל עדשים, תבשיל שעועית לבנה, קציצות עוף ברוטב אפונה, תבשיל סויה ותבשיל כתום, כל זאת מתוך כוונה להגדיל את מגוון המזונות אליהם נחשפים הילדים.

לדברי יגאל קרביץ, מנכ"ל בחברת מבושלת: "אימוץ ההנחיות החדשות של משרד הבריאות 
מיושם זו השנה השנייה ובתפריט המושק גדל מגוון מנות הפחמימות המורכבות, קטניות, 
ירקות וחלבון תוך הקפדה על הפחתת נתרן ושימוש בתבלינים. שינוי התפריט חשוב כיון שארוחת 
הצהריים הינה מרכיב משמעותי בסדר היום התזונתי של הילדים. הצוות המקצועי של מחלקת הבטחת האיכות של חברת מבושלת דואג לבדיקות בקרת איכות קפדניות, החל בבחירת חומר הגלם, דרך בישול המנות ועד להגעתן אל הילדים במוסדות החינוך".
 
חברת מבושלת דוגלת בהנחה שלייצר אוכל בריא זה לא מספיק, אלא צריך לשלב פעילות חינוך והסברה במסגרת האחריות התאגידית של החברה, פעילות זאת באה לידי ביטוי בהרצאות, הכוונה, סיוע, שיחות עם בעלי התפקיד הרלוונטיים על מנת לסייע בכלים להקניית הרגלי אכילה לילדים. במהלך השנה הקרובה תקיים חברת מבושלת מגוון פעולות בשטח, מול צוותי החינוך של הצהרונים, הורי הילדים והילדים עצמם. הפעילות כוללת הדרכת צוותי החינוך להקניית הרגלי אכילה נכונים, עידוד הילדים לתזונה נבונה, העצמת דמות המחנך, חשיבות חשיפה ממושכת של הילדים למזונות חדשים, דרכי התמודדות עם ילדים שלא מעוניינים לטעום מנות מסוימות ורעיונות להגשת ירקות על מנת לרתום את הילדים לאכול מהם. כל זאת על מנת להדגיש את חשיבות התזונה הנכונה בצהרונים ולקבל הסברים וכלים להטמיע חשיבות זו בקרב הילדים. הורי הילדים מוזמנים לטעימות מהמנות אותן ילדיהם אוכלים בצהרון להתרשמות ולחוות דעה ולילדים מועברים התכנים באמצעות חוברות הפעלה משעשעות סביב תכני אוכל מזין והרגלי אכילה.
 
במנות שמספקת חברת מבושלת לצהרונים ברשויות המקומיות בפריסה ארצית מודגשת הקפדה על נתחי בשר/עוף/הודו איכותיים ולא מעובדים, נתחים שלמים, לא מוזרקים ולא מתוספים. חברת מבושלת מבשלת את כל האוכל בייצור עצמי, שימוש בחומרי גלם איכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא MSG, ללא אבקות מרק, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא שימוש בסויה במוצרי הבשר, המזון מופחת נתרן.

חברת 'מבושלת', הינה מהחברות הגדולות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה. החברה מספקת ארוכות ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ.

 לינק לאתר חברת מבושלת תחום
 'מבושלת לילדים':

צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה