יום שני, 3 ביולי 2017

כיצד לבחור מערכת לימודים לחדר הילדים באדיבות אסף טייכמן, סמנכ"ל רהיטי דורון: מאת:רותה דנינו

סידור חדר הילדים
לקראת החזרה ללימודים.

כיצד לבחור מערכת לימודים לחדר הילדים!

החופש הגדול התחיל וזה הזמן הכי נכון להקדים ולהיערך לשנת הלימודים הבאה. התרגשות גדולה במיוחד אוחזת בהורים ובתלמידים רבים הנכנסים לראשונה לשערי בית הספר ויכנסו בשנה הבאה לכיתה א'! (שלום כיתה א!). ומתחילים להיערך עם ריהוט חדש לחדר הילדים הכוללת מערכת לימודים חדשה עם משטח עבודה נח ומתאים לחדר ועם מקום אחסון עבור הספרים והמחברות ובעיקר מקום המתאים כדי להקנות לילדים הרגלי למידה טובים.
 
לדברי אסף טייכמן, סמנכ"ל רהיטי דורון: "בחירת הרהיטים לחדרים צריכה להיות 
מותאמת לחלל החדר, תוך התחשבות באור הטבעי הנכנס לחדר ותוך מחשבה על הצרכים העתידים של הילדים בחדר. עוד הוסיף: "חשוב מאוד לערב ולשתף את הילד בבחירת מערכת הלימוד המיועדת עבורו ובחירת הצבעים ומיקומה בחדר. שותפות בתהליך הבחירה יעצים 
את הילד, ויראה לילד שהוריו מתעניינים בדעתו, מתייעצים איתו ודעתו משפיעה
 ובהחלט גדל בשנה" 
בימים אלו השיקה רהיטי דורון מגוון רחב של מערכות לימוד, המשלבות משטחי
 עבודה נוחים ומגוונים וכן משלבים פתרונות אחסון יעילים ומעוצבים לכל דרישות האחסון הנדרשות מתלמידים החל ממדפים צבעוניים, כוורות תלויות, כוורות רצפתיות ושידות למיניהן.
 
מערכות הלימוד מורכבות ממשטח עבודה בגובה של 76-78 ס"מ לפי התקן וסגנונות מגוונים למערכת לפי האפשרויות בחלל, מידות גמישות וסידורי ישיבה נוחים. החל ממערכות פינתיות, ישרות, משתלבות ועוד. 
אסף טייכמן, מעניק טיפים ועושה סדר להורים המתחבטים בשאלות בשלב התכנון והרכישה:
 

מה צריך לשאול וחשוב לדעת לפני הרכישה?
1.      למי מיועדת מערכת הלימוד החדשה? מה מינו וגילו? שאלות אלו הן חשובות, 
בשביל להגדיר את השימושיות והצבעוניות של פינת הלימוד.
2.      מה הגדרת השימוש המצופה? האם מערכת הלימוד מיועדת לשימוש כעמדת מחשב? מיועדת להכנת שיעורים? מיועדת למשתמש אחד בלבד? מה מקום האחסון הנדרש?
3.      בחנו את מידת ההתאמה והצבעוניות לחלל החדר אליו מיועדת מערכת הלימוד. האם הצורך הוא בפינת לימוד פינתית לחדר או מיועדת לעמוד ליד קיר ישר בחדר? מהם הרהיטים הנוספים בחלל החדר? האם המערכת משתלבת היטב עם הריהוט בחדר? האם מתאימה לחלל המיועד עבורה?
4.      תכננו היטב את מיקום נקודות החשמל והתקשורת ביחס לשולחן. נקודות החשמל הינן  עוגנים למיקום השולחן בחדר ללא הסתבכות עם קווי חשמל ותקשורת מיותרים בחדר.
5.      בדקו את כניסת האור הטבעי לחדר ומקמו את שולחן העבודה בהתאם. ביחס לחלונות בחדר וביחס לדת הכניסה לחדר.
6.      נסו להגדיר את טווח התקציב שהנכם מוכנים להשקיע ברכישת מערכת הלימוד. הגדירו את תקציב המקסימום שהנכם מוכנים אליו, קחו בחשבון כי ברוב המקרים תעזרו גם בחברת הובלה והרכבה שתגבה סכום כסף נוסף.
7.      בדקו את עצמכם- האם מערכת הלימוד מיועדת להיות בחדר זמני או שמיקומה יהיה קבוע לשנים רבות? שיקולים כמו - דירה שכורה? מעבר דירה מתוכנן בשנים הקרובות? תכנון שיפוץ בבית? שינויים מיועדים בחדרים? האם מערכת העבודה אמורה לשמש עוד ילדים בבית במהלך השנים?
8.      רצוי מאוד להצטייד בשרטוט מדוייק של החדר ולהציגו בעת ההתייעצות עם הנציגים בחנות. במידה ואין לכם שרטוט רשמו את מידות החדר המדויקות, זכרו למדוד במספר מקומות שונים עבור גובה החדר והן עבור רוחב נישות לארונות, התחשבו בפאנלים והורידו את המידה הנכונה.
9.      נסו לקבוע פגישה מתוכננת לקבלת ייעוץ עם נציג החברה וכך גם תחסכו זמן יקר.

מחירים ברהיטי דורון:
שולחנות לימוד: החל מ- 500 ₪.
מערכות לימוד קומפלט הכולל שולחן לימוד 
+ כוורת תליה + אחסון – החל מ 1,100 ₪
מחירי כיסאות תלמיד – 220 ₪
מחיר כוורת תלייה – החל מ 150 ₪
מחיר שידות לתלמיד החל מ 300 ₪
מחיר כוורות רצפתיות  – החל מ 300 ₪
צילום איתי סיקולסקי 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה