יום שבת, 20 בינואר 2018

חדשות האופנה מ-NAUTICA מותג לייף סטייל בינלאומי מוביל לצעירים. מאת רותה דנינו

מותג האופנה הבינלאומי  
NAUTICA
חושפת
קולקציית הולידיי לשנת 2018 
לגברים ונשים


מותג האופנה הבינלאומי Nautica, משיק בימים אלו בסניפי הרשת  ובאתר הסחר,  קולקציית הולידיי 2018 המיועדת לנשים וגברים. הקולקציה מאופיינת   במראה אלגנטי ומתוחכם, עם נגיעות אופנתיות.
 
קולקציית ההולידיי ממשיכה עם הקו העיצובי של המותג האמריקאי: צבעים בולטים, פסים גרפיים, לוגו בולט (מפרשית/שם המותג) וסמלים מעולם הים המזוהה עם המותג לצד דיטיילז מהעולם האורבני החדש.

קולקציית הנשים מציעה מגוון פריטים בולטים ביניהם: מכנסי 7/8 במגוון צבעים, סריגים, חליפות פסים המורכבות מחצאית וסריג שנותנים את האפשרות לשלב יחד או ללכת בנפרד. בנוסף ניתן לראות חולצות עם הדפס פרחים בשילובי בדים של שיפון וכותנה. הפריטים בקולקציה מגיעים בצבעי פסטל עדינים: סגול לוונדר, קורל, תכלת, כתום בהיר ועוד.

קולקציית הגברים מציעה מגוון רחב של סווטשרטים ממותגי לוגו, סריגים איכותיים וחולצות טי שירט ארוכות עם פריטים בהשראת עולם הים כמו: עוגנים, מפרשיות וכו'. כמו כן, ניתן למצוא מגוון פריטים עם הלוגו 83 N המייצג את שנת הקמת המותג. הפריטים בקולקציה מגיעים בצבעי הבסיס של המותג: אדום, לבן וכחול לצד צבעים בולטים כמו: אפור, סגול לוונדר, קורל ותכלת. טרנד ההדפסים מופיע גם בקולקציית הולידיי: חולצות מכופתרות, חולצות טי שירט עם הדפסי קטיפה ומכנסיים עם הדפסים.

הפריטים החדשים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדי אל – קמט, מנדפי זיעה ואווריריים, בהדפסים ובצבעים.

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי


מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, 
נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ- 75 מדינות בעולם.


מחירי קולקציית גברים:



חולצות מכופתרות: החל מ-349 ₪

טי שירטים: החל מ-179 ₪

מכנסי טרנינג: החל מ-229 ₪ 

סווצרטים : החל מ-229 ₪


מחירי קולקציית נשים

מכנסיים: החל מ-399 ₪

שמלות: החל מ-429 ₪

חולצות: החל מ- 249 ₪

חצאיות: החל מ-329 ₪
ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, 
רשת BRANDz ברחבי הארץ ובאתרים:

צילום: אמיר יהל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה