יום רביעי, 31 בינואר 2018

חדש סדרת מוצרי אנרגיה וחלבון לעוסקים בספורט! מאת:רותה דנינו

לראשונה בעולם ובפיתוח כחול לבן
סדרת מוצרי אנרגיה וחלבון לעוסקים בספורט!!
חברת המזון 'מתוק וקל' מרחיבה את פעילותה ומשיקה את מוצרי Fit4Style ונכנסת לקטגוריית מוצרי הספורט עם שתי סדרות: 

משקאות חלבון חמים ותרסיסי אנרגיה המסייעים 
 לשיפור הביצועים הספורטיביים...

נועם קפלן מנכ"ל 'מתוק וקל' אמר היום: "כחברת מזון מסורתית המצליחה בתחומה בארץ, חיפשנו אתגרים חדשים ובשיתוף חברת 'חדשנות מעשית' הבנו שהדור הבא של מוצרי המזון בעולם הספורט העכשווי הוא ביצירת ערך אמיתי לצרכן. אנחנו משיקים היום לראשונה קטגוריה חדשה של משקאות חלבון חמים ונכנסים לקטגוריית האנרגיה הנשלטת על ידי חברות מחו"ל באמצעות חדשנות עם תרסיסי אנרגיה."

טל לייזר מנכ"לית חברת חדשנות מעשית אמרה היום: " המטרה שלי בעבודה עם 'מתוק וקל' הייתה לייצר עבורם את ה'סטארט אפ' הבא. הכניסה של חברת 'מתוק וקל' לקטגוריות החדשות באו מתוך כוונה לשנות את כללי המשחק של תעשיית מזון הספורט בישראל ובעולם."

חברת מתוק וקל יצרנית תחליפי הסוכר המפורסמת, משיקה את סדרת מוצרי Fit4Style, אנרג'י ספריי ומשקה חלבון החם הראשון בעולם. מוצרי מזון המסייעים לעוסקים בספורט בזמן אימון ולאחריו, ובכך מייצרת קטגוריה חדשה של משקאות חלבון חמים ונכנסת לקטגוריית מזון האנרגיה במהלך פעילות ספורטיבית באמצעות השקה של תרסיסי אנרגיה.

סדרת משקאות חלבון חם : Protein Cup
Fit4Style מהווה פריצת דרך בתחום של משקאות חלבון לעוסקים בספורט. לראשונה בעולם פרי פתוח ישראלי של שתיה חמה ועשירה של מנת חלבון לצריכה לאחר אימון. משקה טבעוני וללא לקטוז.

הסדרה כוללת שלושה טעמים ייחודיים: קרמל מלוח, עוגיות חמאה ומוקה ומיועדת לצריכה בתום פעילות ספורטיבית. כל כוס מכילה 140 קלוריות בלבד. הסדרה מגיעה בכוס חד פעמית עם בוחשן ויש להוסיף מים חמים לכוס וליהנות ממשקה חלבון חם.

מארז 3 כוסות חלבון המכיל 53 גרם מוצר בכל כוס  במגוון טעמים לבחירה (מגיע עם מכסים ובוחשנים)  בעלות 49 ₪.

תרסיס אנרגיה  Energy Sprayבטעם מנטה :

ENERGY SPRAY פותח בעקבות מחקרים עכשווים, המוכיחים שלצד חוש הטעם המוכר למתוק, מלוח, חמוץ, חריף ומר מתווסף גם חוש לפחמימות (עמילנים). טעם הפחמימה בפה, מניב בגוף תגובה פיזיולוגית של שחרור מתון של אנרגיה זמינה ובכך משפר ביצועים.

עד היום, ספורטאים שנזקקו לפחמימות בזמן מאמץ גופני, צרכו ג'ל שלעיתים מעיק על מערכת העיכול ואף גורם לבחילות. כעת ניתן לקבל בוסט אנרגטי לעוסקים בפעילות ספורטיבית של עד 90 דקות, שכן מספיקה התזה לחלל הפה המעניקה נוכחות פחמימות בפה, ללא הכבדה קלורית.
התרסיס מכיל מי פחמימות אשר בריסוס לחלל הפה מעניק תחושה של פחמימות ללא צריכתן דרך הקיבה וזאת ב- 5 קלוריות בלבד.

Fit4Style Energy Spray תרסיס קל לשימוש ונוח לנשיאה ולתליה על הבגד, לכל סוגי האימון,. Energy Spray בטעם מנטה, מכיל מיצוי מנטה מרענן. טבעוני פרווה ומיוצר בישראל.

אריזת ספריי אנרגיה Fit4Style Energy Spray המכילה 3 מילויים  10 מ"ל כ"א ומעטפת פלסטיק אחת בצבע אדום או כחול בעלות 39 ₪


ניתן להשיג בחדרי הכושר, חנויות הפארם

 ובאתר החברה.

צילום 
אוירה אנרגי ספרי רועי מזרחי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה