יום שבת, 20 בינואר 2018

חדשות האיפור והטיפוח! Adika מציעה מבחר מוצרי ביוטי וקוסמטיקה של החברות מובילות בתחום הקוסמטיקה . מאת:רותה דנינו


לראשונה Adika נכנסת לתחום
 הקוסמטיקה ומשיקה קטגוריה חדשה   
  Adika Beauty
לאחר הצלחה חסרת תקדים ומהפכה בתחום האופנה וההום סטיילינג, ב-Adika משיקים את הקטגוריה החדשה המציעה מבחר מוצרי ביוטי וקוסמטיקה  של החברות מובילות החל מה-22/1.

בהמשך ישיר וטבעי לשלל פעילותיה בעולם המסחר המקוון בתחומי האופנה ועיצוב הבית,  Adika מתרחבת לתחום האיפור והטיפוח. מהלך זה עתיד לשרת את קהל לקוחותיה הקיים כמו גם להרחיבו לקהלים נוספים.  

לאחר בחינה מדוקדקת ותוך התאמה מלאה לתפיסת המותג, הבנת צרכי הלקוחות והרצון לתת מענה לביקוש הגדל לטרנדים מעולם הקוסמטיקה, נבחרו בקפידה מוצרים שיוצעו לקניה באתר האונליין.

קטגוריית "Adika Beauty" תכלול בין היתר מוצרים נחשקים במחירים נגישים של לאוקסיטן, מייבלין ניו יורק, לוריאל, גרנייה, מותג טיפוח השיער הניו-יורקי Eva-nyc, ESSIE, מסיכות הפנים הקוריאניות של דרמגלאם ועוד. כמו כן ימכרו מארזי קוסמטיקה וטיפוח ייחודיים ובלעדיים לאתר שהותאמו לאופי הלקוחות ולצרכיהן.

לצד היצע המוצרים של החברות הבינלאומיות המוכרות, Adika תייצר ותמכור אקססוריז ואביזרי קוסמטיקה נלווים כגון: מברשות איפור, אירגוניות איפור ותיקים להשלמת חווית הקנייה האולטימטיבית. בהמשך מתוכננים שיתופי פעולה ומוצרים בלעדיים שישווקו באתר בלבד.


Adika, הוא אתר האופנה המוביל בישראל ובשנה האחרונה נפתחו למותג גם שתי חנויות פיסיות בדיזנגוף סנטר ובקריון.
לדברי אורנה אלוביץ, משנה למנכ"ל Adika "כניסת קטגוריית הקוסמטיקה לאתר הינה טבעית כחלק מצמיחת המותג בשנים האחרונות. ההבנה שסטייל נוגע בכל פרט מחיינו החל מארון הבגדים, בסביבה הביתית וכעת גם בשולחן האיפור. Adika דואגים לתת מענה לכל צרכי הלקוחות. את המוצרים דאגנו לבחור בקפידה כך שישרתו נאמנה את תמהיל הלקוחות שלנו. אנו מבטיחים להמשיך ולרגש את לקוחותינו בשיתופי פעולה מעניינים ובהשקות ייחודיות ובלעדיות לאתר. היום כשנכנסים לאתר ניתן יהיה למצוא את כל הצרכים תחת קורת גג אחת"

 טווח מחירים- 9-239 ש"ח 
  צילום גיא כושי ויריב פיין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה