יום שלישי, 2 בינואר 2018

פסטיבלים קולינריים לרגל פתיחת שנת 2018 ברשת יינות ביתן. מאת:רותה דנינו

רשת יינות ביתן תציע מגוון מבצעים
ופסטיבלים קולינריים לרגל פתיחת
שנת 2018!!!!


רשת יינות ביתן, מקבוצת יינות ביתן- הקמעונאית השנייה בגודלה בישראל, פותחת את שנת 2018 עם מגוון מבצעים ופסטיבלים קולינריים בסניפים ברחבי הארץ. הקמפיין "ינואר של מבצעים" נערך במסגרת מהלך שיווקי רחב היקף של הקבוצה בהשקעה של 5 מיליון שקל והוא ימשך לאורך כל חודש ינואר.

בכל שבוע יתקיים בכל סניפי הרשת פסטיבל שונה שיתוקשר בכל אמצעי המדיה ובסניף ויתמקד בתחום אחר- את השבוע הראשון יפתח "פסטיבל בשר ויין" במסגרתו נציע מבצעי בשר חזקים ועמוקים במיוחד. לדוגמא:  5 ק"ג שניצל עוף פרוס טרי רק ב 100 ¤ וגם 4 ק"ג בשר טחון טרי רק ב 100 ¤ (בקנייה מעל 100 ¤)

ארז אייזנברג סמנכ"ל השיווק של קבוצת יינות ביתן: "אנו בקבוצת יינות ביתן פותחים את שנת 2018 בכל הכוח לטובת כל לקוחותינו ומציעים קשת רחבה של מבצעים חזקים שטרם היו כמותם במגוון רחב מאוד של תחומים, כך שכל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו. המבצעים בכל רשת יישקפו את האיכויות שלנו במגוון המחלקות"

על  יינות ביתן

"יינות ביתן" – רשת חנויות דיסקאונט המספקת ללקוחותיה חוויית קנייה של ONE STOP SHOP. הרשת כוללת 64 סניפים בפריסה ארצית בקונספט משתנה -  סניפים המציעים את מגוון המחלקות במחירים זולים במיוחד, ו-10 סניפים בפורמט שוק הכוללים דוכני מזון, בסטות של ירקות, מחלקות דגים, תבלינים ועוד, תוך דגש על עיצוב החנויות בסנדרט גבוה כחלק מחווית הקניה ללקוח.

הרשת הינה חלק מקבוצת יינות ביתן, קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה בישראל המונה כ-200 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת. הקבוצה מפעילה שלושה פורמטים שונים של חנויות "יינות ביתן", "מגה בעיר" ו"שוק מהדרין" לקהל החרדי. הרשת שמה לעצמה מטרות תוך דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, איכות וטריות המוצרים בסטנדרטים גבוהים ללא פשרות והקפדה יתרה על נושא הכשרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה