יום שני, 20 בנובמבר 2017

מוצר חדש לגבר מבית Kiehl’s - מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע סדרת טיפוח לגבר עם עור שמנוני. מאת:רותה דנינו

גברים ברחבי העולם מדווחים: 
"עור שמנוני - אחת הבעיות המרכזיות שלנו"

Kiehl’s מותג הטיפוח הניו-יורקי מציג את
 OIL ELIMINATOR - סדרת מוצרים לגבר המסייעת בהפחתת מראה העור המבריק והשמנוני, מעניקה רעננות ולחות ומצמצמת את מראה הנקבוביות.


·בעיה אוניברסאלית - גברים ברחבי העולם מציינים שעור שמנוני הוא אחת הבעיות המרכזיות, באסיה זהו סוג העור הנפוץ ביותר[1]. לגברים יש יותר בלוטות חֵלֶב[2] מאשר לנשים, דבר העלול להוביל לעודפי שומן על עור הפנים, למראה עור מבריק ושמנוני ולנקבוביות פעורות. בנוסף, גברים מזיעים יותר מנשים, דבר המגביר את תחושת השמנוניות העודפת על העור.
·אויל אילומינייטור – סדרה העונה על הצרכים הספציפיים של הגברים בתחום טיפוח העור וכוללת תרסיס מי פנים לגבר, ג'ל לחות לגבר ללא ברק לכ- 24 שעות, ג'ל גרגירים לניקוי עמוק.
·קרם הלחות אויל אילומינייטור מבוסס על טכנולוגיית עידן החלל החדשנית והמתקדמת של נאס"א Aerolite™ - מרכיב בו השתמשו לראשונה בחקר החלל, הידוע כסופח שומן ומסייע להעניק מראה מאט לעור הפנים.
·שימוש יומיומי ב- 3 המוצרים המיועדים להפחית ביעילות את עודפי השומן, הנגרמים כתוצאה מזיעה, חֵלֶב וזיהום, ומסייעים בהענקת מראה מאט ובצמצום מראה הנקבוביות. בשימוש ממושך, העור מרגיש מאוזן יותר, מראה העור השמנוני, המבריק והנקבוביות הנראות לעין פוחת.
  • השירות בחנויות קיל'ס בישראל (קניון רמת אביב ודיזנגוף סנטר) כולל אבחון וייעוץ אישי על ידי יועצי הטיפוח של המותג שעברו הכשרה בינלאומית מקיפה.
  • פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl’s (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות.

  • קיל'ס נחשב בעולם למותג הסלבריטאים אותם מגייסים למטרה הפילנתרופית שבה בוחר המותג בכל מדינה. בישראל בחר המותג להתחבר לתחום הילדים ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי – המועצה לילד החוסה" המספקת תמיכה ותכנים לילדים שהוצאו ע"י רשויות הרווחה ממשפחות מפורקות ורב-בעייתיות, המתמודדות עם התמכרויות, מחלות קשות, תקופות מאסר, נטישה או יתמות. המטרה העיקרית של העמותה היא להעניק לכל ילד הזדמנות דומה לזו של הילדים החיים במשפחותיהם, כך שיוכלו לגדול ולהיות מבוגרים עצמאיים התורמים לקהילה.
· מאז השקתו תורם המותג 
שקל מכל קניה בחנות לעמותה.

גברים ברחבי העולם מציינים שעור שמנוני הוא אחת הבעיות המרכזיות, ובאסיה זהו סוג העור הנפוץ ביותר[3]. לגברים יש יותר בלוטות חֵלֶב[4] מאשר לנשים, דבר העלול להוביל לעודפי שומן על עור הפנים, למראה עור מבריק ושמנוני ולנקבוביות פעורות. בנוסף, גברים מזיעים יותר מנשים, דבר המגביר את תחושת השמנוניות העודפת על העור. שילוב גורמים אלו הקשורים בחֵלֶב {סבום}, יחד עם סביבה מזוהמת, מעלה את הסבירות שגברים ירגישו שיש להם עור פנים שמנוני. לכן, גברים עם עור שמנוני עלולים להסס ולבחור שלא להשתמש במוצרי טיפוח לעור מחשש שיחמירו את המצב.

Kiehl’s Since 1851, כחברה המובילה טיפוח עור לגברים, פיתחה מוצרים הנותנים מענה לצרכים ספציפיים של גברים בתחום טיפוח העור כבר משנות ה-60 של המאה שעברה.

כשהיא מפיקה תועלת מטכנולוגית עידן החלל החדשנית והמתקדמת, מציגה קיל'ס את פורמולת הכוכב פורצת הדרך Oil Eliminator 24-Hour Anti-Shine Moisturizer for Men – ג'ל לחות לגבר למראה ללא ברק לכ- 24 שעות. להשלמת הטיפוח מציעה קיל'ס 2 מוצרים נוספים:

Oil Eliminator Deep Cleansing Exfoliating Face Wash – ג'ל גרגרים לניקוי פנים עמוק לגבר
ו- Oil Eliminator Refreshing Shine Control Toner – תרסיס מי פנים לגבר לרענון מיידי והפחתת ברק. בשימוש יומיומי, 3 המוצרים מיועדים להפחתת עודפי השומן, הנגרמים כתוצאה מזיעה, חֵלֶב וזיהום, ולסייע בהענקת מראה מאט ובצמצום מראה הנקבוביות. בשימוש מתמשך, העור מרגיש מאוזן מחדש והמראה השמנוני, המבריק והנקבוביות הפעורות פוחת.

Oil Eliminator בטכנולוגיית Aerolite™ – בהשראת הטכנולוגיה של נאס"א
כדי לפתח את קרם הלחות Oil Eliminator 24-Hour Anti-Shine Moisturizer for Men, הכימאים של קיל'ס התמקדו ב- Aerolite TechnologyTM - מרכיב מתקדם המבוסס על תורת האירוג'ל, חומר בו השתמשו לראשונה בחקר החלל[5].

Aerolite TechnologyTM הוא החומר המוצק הקל ביותר על פני כדור הארץ, מורכב מעד 99.98% אויר לנפח, ובכך מסייע להעניק תחושה קלילה על העור.

בשל המבנה הנקבובי ושטח הפנים 
הגדול של Aerolite TechnologyTM:
·         יכול לספוג שמן פי 4 ממשקלו, ולהעניק יכולות לספוג ביעילות את הסבום.
·         מתפזר ומאדה את הזיעה מהעור בשל ההתנהגות ההידרופובית[6] הגבוהה שלו. 
·         שטח הפנים הלא סימטרי של החומר מפזר את האור, מסייע למראה אופטימאלי 
      של עור מאט וכך לנראות פחותה של הנקבוביות והפגמים בעור.     
·המוצרים: שגרת טיפוח יומיומית ב-3 שלבים:



Deep Cleansing Exfoliating Face Wash 
ג'ל גרגירים לניקוי פנים עמוק לגבר – סבון-ג'ל לשימוש יומיומי, נטול סולפט. מעניק ניקוי יסודי ועוצמתי, מסיר משטח פני העור עודפי שומן והצטברות של לכלוך, אינו מותיר תחושת יובש בעור. הפורמולה מכילה גרגרים של זרעי משמש, מסייעת בהסרת תאי עור מתים ופסולת מהעור ומסייעת בצמצום מראה נקבוביות. הג'ל האקטיבי מסייע בסילוק זיעה, סבום ולכלוך שמקורו באוויר, נשטף במים ומותיר את העור מטוהר, חלק יותר וללא ברק.
תכולה: 200 מ"ל / 75 מ"ל  
מחיר מומלץ לצרכן: 109 ש"ח / 50 ₪       
 

Refreshing Shine Control Toner תרסיס מי פנים לגבר לרענון מיידי והפחתת ברק - תרסיס מי פנים עדין, המסייע לנטרל עודפי שומן במגע עם העור. הפורמולה המרעננת מותירה את העור בתחושה קרירות ובאמצעות הרכיבים הפעילים בה מסייעת להפחית שומניות וזיעת יתר ולצמצם מראה נקבוביות. שימוש באמצעות יד אחת, מאפשר רענון מיידי בכל רגע המותיר מראה נקי, מאט ובריא לעור.
תכולה: 180 מ"ל   
מחיר מומלץ לצרכן: 99 ש"ח       


24-Hour Anti-Shine Moisturizer for Men 
ג'ל לחות לגבר למראה ללא ברק לכ- 24 שעות – ספג בקלות ובמהירות ופותח בהשראת טכנולוגייתAerolite TechnologyTM בשילוב עם תמצית עץ טוטארה, מעניק תחושה של עור נקי על ידי ספיחת זיעה ושומניות יתרמשטח פני העור תוך הפחתה נראית לעין של מראה נקבוביות.
העור מרגיש רך, מלוחח, נינוח ונראה חלק ונטול ברק למשך כ- 24 שעות. בשימוש ממושך, העור נראה פחות מבריק ומראה הנקבוביות מופחת.
תכולה: 75/125 מ"ל    
מחיר מומלץ לצרכן: 119/179 מ"ל       

יעילות מוכחות
בבדיקות קליניות[7] על נבדקים גברים, ג'ל הלחות Oil Eliminator Moisturizer 
הראה שיפור משמעותי בתכונות הבאות בהערכות חזותית ותחושתית שהתבצעו 
ע"י ניקוד קליני מייד לאחר מריחת הג'ל. 
נוכחות בשומן – מראה מבריק: מרקם עור חלק,  מראה כללי של העור: עור נקי, 
מראה נקבוביות (גודל)

[8]שימוש ב- 3 מוצרי 
הסדרה יחד, לאחר 4 שבועות:
-         100% הבחינו שהזיעה פחתה
-         100% הבחינו שהשומן פחת
-         100% הבחינו בירידה במראה הנקבוביות

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם
 עם מוצרים איכותיים שנעשים בתנאים מחמירים תחת פיקוח ובשימוש מדע מתקדם וחומרים טבעיים.

חנויות Kiehl's:
קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677
דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417
TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377
עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400
והחנות החדשה בקניון מלחה ירושלים קומה 1
טלפון: 02-9412074

צילום: יחצ חו"ל 





[1] מקור: TNS - L’Oreal Research & Innovation Group: 10 האפשרויות המובילות בקרב גברים במדינות מרכזיות (ראיונות עם 8165 גברים ב-5 מדינות: צרפת, ארה"ב, ברזיל, הודו וסין).

[2] בלוטות מיקרוסקופיות בעור שמפרישות חלב {סבום}, כדי לשמן את העור ולמנוע את התייבשותו  
[3]  מקור: TNS - L’Oreal Research & Innovation Group: 10 האפשרויות המובילות בקרב גברים במדינות מרכזיות (ראיונות עם 8165 גברים ב-5 מדינות: צרפת, ארה"ב, ברזיל, הודו וסין).
[4]  בלוטות מיקרוסקופיות בעור שמפרישות חלב {סבום}, כדי לשמן את העור ולמנוע את התייבשותו  
[5]  באירוג'ל השתמשו כחומר מבודד במרס אקספלוריישן רובר Mars Exploration Rover ב-1997. החומר אידיאלי לרכב שנשלח למרחקים עצומים, כמו למאדים, מאחר שיש לו בידוד תרמי הגבוה ביותר ליחידת נפח והמשקל הנמוך ביותר מכל חומר מוצק אחר. בשל מבנה הרשת הסבוכה שלו, השתמשו בחומר גם במשימה של סטארדאסט Stardust כדי ללכוד אבק של כוכבים מבלי לפגוע בחלקיקים.   
[6]  לחומר הידרופובי אין זיקה למים, והוא נוטה לדחות או לא לספוג מים. משתמשים בו כדי להסיר שמן ממים ואפילו בטבע לניהול דליפות נפט. 
[7]  מבוסס על דירוג קליני של פאנל של 50 גברים בעלי עור שמנוני, 50% בעלי עור רגיש ו-50% בעלי עור אסיאתי, לאחר 15 דקות, 8 שעות ו- 24 שעות מרגע מריחת הג'ל.
[8] מבוסס על הערכה עצמית של פאנל של 52 גברים בעלי עור שמנוני, 50% בעלי עור רגיש ו- 50% בעלי עור אסיאתי, במחקר בן 4 שבועות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה