יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

רשת הטיפוח והלייף סטייל לגוף ולנפש מתגייסת למען עמותת 'קווים ומחשבות' מציעה - תיק Stuff שקוף של Laline ,50% מהרווחים קודש לעמותה. מאת:רותה דנינו


Laline משיקה תיק stuff שקוף
כדי שתוכלו לראות שלא שכחתם כלום!
50% מהרווחים קודש לעמותת קווים ומחשבות 
העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD
 
הפרעת קשב היא הפרעה שקופה, לא רואים אותה אך היא מלווה את האדם לאורך כל חייו ומשפיעה על כל תחומי החיים. Laline, הרשת המובילה לגוף ולנפש, משיקה תיק stuff שקוף, תיק רב שימושי בגודל אידיאלי לנסיעות. התיק נוצר במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת 'קווים ומחשבות', העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD, האחראית לקידום זכויותיהם של אנשים עם הפרעת קשב ומעודדת את המחקר בתחום.

תיק Stuff שקוף של Laline , תיק רב שימושי, בגודל אידיאלי לנסיעות, מתאים כתיק כלי רחצה, כתיק איפור או כקלמר. ניתן להשתמש  בו גם לחפצים הקטנים שמתפזרים בתיק והולכים לאיבוד. עם התיק השקוף תוכלו לוודא שלא שכחתם שום דבר חשוב וגם למצוא בקלות ובנוחות את מה שאתם מחפשים בכל רגע. התיק מחולק לשני תאים.


עמותת 'קווים ומחשבות' הוקמה במטרה לעשות סדר בכל הנוגע להפרעת קשב ולסייע לילדים, להורים ולמבוגרים בהתמודדות היומיומית. העמותה מפנה את הציבור למידע אמין עדכני ומקצועי בתחום ומנגישה לציבור זכויות המגיעות לו על פי חוק. העמותה מעלה את נושא הפרעת הקשב על סדר היום הציבורי, שותפה לקביעת מדיניות בנושא הפרעת קשב במשרד החינוך, משרד הבריאות, משרד התעסוקה, צה"ל וגורמים ציבוריים נוספים וכן דואגת לאכיפת תקנות וחוקים קיימים.

רשת הטיפוח והלייף סטייל לגוף ולנפש נוסדה בשנת 1999. הרשת מציעה מגוון מוצרים עשיר שהשילוב ביניהם מעניק לגוף ולנפש חוויית טיפוח מושלמת- מרחצה ועד בישום. הרשת משקיעה רבות בחדשנות ובפיתוח: מהקפדה על איכות מרכיבי המוצרים ועיצוב האריזות ועד הרומנטיות הקסומה של החנויות. כל אלה נעשים בחדוות יצירה ההופכת את המפגש בין גוף לנפש לחגיגה של הנאה ואסתטיקה. בנוסף, כחלק מהאג'נדה החברתית של Laline, מעורבת החברה בתמיכה ובקידום עמותות הפועלות לטובת נשים, ילדים ונוער.


מחיר לצרכן:  19.90שח. 
50% מהרווחים קודש לעמותת קווים ומחשבות
העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD,
להשיג ברשת חנויות Laline
צילום vip design 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה