יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

פותחים את השנה החדשה עם ניחוח של פריחה - הלהיט של מותג האופנה GUCCI BLOOM. מאת:רותה דנינו

להיט מותג האופנה היוקרתי גוצ'י גאה להשיק:

GUCCI BLOOM
הניחוח הראשון בעיצוב המנהל האומנותי 
אלסנדרו מיקלה, מאז שהצטרף
לבית האופנה...
ריח של השנה החדשה כבר נישא באוויר, 
וזה הזמן להתכונן לראש השנה עם מתנה
 חגיגית ומרשימה לחג.

"רציתי ליצור בושם עשיר פרחוני ולבן. ניחוח אמיץ שלוקח אותך ישירות לגן מלא פרחים 
וצמחים. הגן יפה בעיני בדיוק כמו אישה: צבעוני, פרוע, מגוון. יש בו הכל. גוצ'י בלום 
הוא הניחוח של הגן הזה שלוקח אותך לפנטזיה 
שכלל אינה קיימת" אלסנדרו מיקלה.
כניחוח הראשון של בית האופנה שנוצר בהתאם לחזון המדויק של המנהל הקריאטיבי אלסנדרו
 מיקלה, הניחוח של GUCCI BLOOM מגלם את הפילוסופיה המודרנית המנחה את בית האופנה. 
הוא חוגג את האותנטיות, החיוניות והעושר של הנשים שעבורן הוא מעצב ואלו שמזדהות עם חזונו. גישה של חופש מלבלב. החופש להיות מה שאת רוצה להיות. הגישה שמתמזגת בצבע, בעיטורים ובעיצוב: מיוצר לנשים בשלב הפריחה, בשלב היפה ביותר בחייהם. 

נאמנות לאישיותן, נשים אלו חוות את החיים וכמו פרח הן נפתחות אל האני האמיתי שלהן. 
הן משדרות את נקודת מבטן האישית ללא מגבלות של מוסכמות, חיות עבור חוויות 
בלתי נשכחות, בכדי ליצור סיפורים ולהתקשר עם החפצים, התרבות והאמנות 
המסבים להן עונג ומעניקים להן השראה.

כארכיטקט של כל אחד ממרכיבי הניחוח, אלסנדרו מיקלה רקח לתוך כל אחד
 מתווי Gucci Bloom את רעיון השפע, החיים והאומץ, לרבות הקמפיין 
החלומי ועיצובו יוצא הדופן.
הניחוח:
Gucci Bloom נמהל בידיו של הבשם המוערך אלברטו מורייס בהתאם להנחיותיו של
 אלסנדרו מיקלה. הוא ניחוח שנוצר כדי להיפתח ו"לפרוח", עלה אחרי עלה, כמו שמו. 
ההשראה של מיקלה הייתה לייצר ניחוח שיהיה כמו גן משגשג - מלא בסוגי פרחים 
שונים שמפתחים עם הזמן ומשאירים חותם באמצעות הארומה העשירה שהם מפיצים.
 הניחוח מפיץ בושם פרחוני פודרתי מעט ונשי מאוד.

אותנטיות עוברת כחוט השני במרכיבים האיכותיים והמרוכזים ביותר של הבושם. 
תווי ריח מלבלבים כמו ריכוז של פרחים, ביטוי ייחודי של מרכיבים חדשים לעולם המעניקים
 חוויית ריח. אבסולוט טוברוזה טבעית משתרגת באבסולוט יסמין טבעי. תמצית ניצני יסמין מעניקה לעור ניחוח ירוק רענן של עלי כותרת. Gucci Bloom מציג שימוש בצמח המופיע לראשונה בתעשיית הבשמים – Rangoon Creeper. הצמח, שהתגלה בדרום הודו, מגלם את תפיסת הריח החדשה עם צבע המשתנה בהדרגה במהלך חיי הצמח : לבן המתכהה לוורוד ובסופו של דבר פורח באדום.
תו עליון: מנדרינה ,תפוז, חבוש וריבס
תו לב: ג'ינג'ר & פלפל שחור
תו בסיס: עץ ארז, ענבר יבש, מושק, 
וניל  ו- Akigalawood
נגזרת של פצ'ולי
 
האריזה:
כשוחר יופי, אלסנדרו מיקלה ראה בעיני רוחו בקבוק ואריזה העוטפים את רוח הבושם 
המוקדשת לפנים הרבות של הנשים. ורוד פודרה ישן עוטה את הבקבוק הרבוע המצופה 
חומר דמוי פורצלן ועליו מוטבעת ביוקרתיות התווית של גוצ'י בשחור אלגנטי. 

אריזת הקרטון החיצונית מצופה מבחוץ ומבפנים בהרבריום- בד שנארג בטכניקה
 ייחודית בגווני אדום לבן והודפסה בדוגמאות של עלים, ענפי דובדבנים ופרחים 
ממוסגרים בשחור.

"הבקבוק לא עוצב באופן נשי במטרה לפתות גברים, אלא לארח לחברה לנשים הלובשות 
את הבושם. העיצוב בסגנון רטרו ורך בגלל צבעו וקוויו הנקיים והענוגים והוא לא לוטש
 מזכוכית שקופה אלא מצופה בחומר המזכיר פורצלן, להשלמת המראה האלגנטי" 
מציין מיקלה.
הקמפיין:
הרעיון של הקמפיין, מגלם את המשמעות של Gucci Bloom – פריחה. נחשף באמצעות 
הנשים של גוצ'י כיום: השחקנית דקוטה ג'ונסון, השחקנית והדוגמנית הרי נף והאמנית פטרה
 קולינס. שלושתן קשורות לבית האופנה ומגלמות את ערכי המותג המגוונים, הנועזים ופורצי 
הגבולות באמצעות יופי האינדיבידואלי והשונה של כל אחת מהן.

את הקמפיין צילם גלן לשפורד כששלושת הכוכבות, לובשות את Gucci Bloom ביום בעיר, 
והאורבניות מתחלפת בגן אנגלי דמיוני- הן לוגמות תה על מדרכה עטורת פרחים מלבלבים 
או מטיילות בדירת מגורים גדושה בצמחים ירוקים, שוחות לעת ערביים באגם שבתוך מימיו 
משתרגים פרחים וזלזלים מנצנצים. רוקדות, מטיילות ושמחות בחופש ובחיוניות, 
השלישייה מגלמת את החיוניות החדשה של גוצ'י ואת האופי המרתק 
של Gucci Bloom שלוקח אותנו הרחק מכאן., 
ישירות אל גן החלומות של אלסנדרו מיקלה. 

GUCCI BLOOM

379 ₪ לבקבוק של 50 מ"ל
499 ₪ לבקבוק של 100 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם המובחרות.
צילום יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה