יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

אמירה בוזגלו יצאה ליום של פינוק באווירה מדהימה עם צוות אדיר ומקסים להנות מארוחה איטלקית מושלמת במסעדת "רפאלו" כמובן לשכוח מהכל ליום אחד בצפון. מאת:רותה דנינו



אמירה בוזגלו והצוות מתפנקים בצפון!

אשת התקשורת אמירה בוזגלו והמפיק מיכה סלאמה יצאו עם צוות 
הליהוק שלהם ליום גיבוש וכיף, היום כלל ביקור בספא חדרי המלח 
קרית-מוצקין והנאה משלל עיסויים ופינוקים במקום, 
אשר מנוהל ע"י עינת סיבוני.
לאחר מכן נהנו מארוחת מלכים איטלקית
 במסעדת "רפאלו" בקריון. 
על היח"צ והארגון עמלה לימור כרסנטי.
אמירה בוזגלו: "העבודה הקשה משתלמת! אז אירגנתי לצוות המושלם 
שלי יום כיף, תודה לכם על זה שאנחנו עובדים מפרויקט לפרויקט
ואתם גורמים לי ללכת בגאווה לכל מקום כי אנחנו לעולם 
לא מאכזבים!! תודה למיכה(...)שתמיד איתי ולצוות הבנות 
שלי שכולן אגב בוגרות קורסי הליהוק ותחקיר שלי!"



גם הגר ירוחם מהצוות מסכמת: "אני ואמירה לקחנו את צוות הליהוק 
שלנו ליום כיף, תודה ענקית לעינת סיבוני בעלת המקום המופלא! 
וללימור כרסנטי אשת יחסי הציבור המדהימה"
צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה