יום חמישי, 19 באוקטובר 2017

מופע הבכורה "רובוט", יצירתה של הכוריאוגרפית, במאית, יוצרת רב תחומית בלנקה לי. במסורת של מופעיה של בלנקה לי, מאת:רותה דנינו

הנשף של בלנקה לי........

בואו לרקוד עם בלנקה לי ורקדניה
לאחר מופע הבכורה של רובוט
ביום חמישי 26/10 בבית האופרה בתל אביב

 
ביום חמישי 26/10 יתקיים מופע הבכורה "רובוט", יצירתה של הכוריאוגרפית, במאית,
 יוצרת רב תחומית בלנקה לי. במסורת של מופעיה של בלנקה לי, אנו מזמינים את הקהל
 לאחר המופע לרקוד עם בלנקה ורקדניה.

בלנקה הפעילה אלפי אנשים באירועים שונים שנענו לתנועות ולריקודים שהיא הובילה ונסחפו 
איתה ועם רקדניה לחגיגה המונית. כך יקרה גם לאחר המופע הראשון של "רובוט" בשבוע הבא.
 לאחר המופע מוזמן הקהל לאכסדרת בית האופרה, ויחד עם בלנקה לי יחד עם רקדנית 
הלהקה איריס פלורנטין, ימשיכו לפלאש מוב (ריקוד המוני משותף).

את הריקודPollution , זיהום אווירי, לי יצרה להזמנה מיוחדת מטעם האו"ם. הריקוד הוזמן כדי 
להפעיל קהל באירועים וכנסים בינלאומיים הקשורים למשבר האקלים וזיהום האוויר ובעיות סביבתיות שונות. יצירתה האחרונה של בלנקה לי Solstice , שהוצגה בבכורה בחודש שעבר בתיאטרון השאיו בפריז, עוסקת גם היא בנושאים הללו. בכמה מן הערבים התקיים בתיאטרון "הנשף של בלנקה לי" כשאת הצופים במופע, שהיה סולד אאוט, הרקידו בלובי למול המראה המופלא של מגדל אייפל.


"רובוט" היצירה שתציג בלנקה לי בישראל, מעלה לבמה רקדנים חיים לצד רובוטי נאו, רובוטים 
קטנים ומואנשים, בעלי יכולת תגובה ושאותם לי מרקידה על הבמה. זהו מופע מלא דמיון, מצחיק, 
מרגש ומעורר מחשבה. שאחריו תרצו להכיר את הרובוטים, אך בעיקר תרצו לרקוד, ובלנקה 
לי מזמינה אתכם לעשות את זה בשמחה רבה.

בלנקה לי לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע, היא חוזרת בימים אלו מלוס אנג'לס שם יצרה קליפ ללהקת רוק גדולה שעדיין לא ניתן למסור את שמה. לאחר שבעבר שיתפה פעולה עם מישל גונדרי בעבודה על קליפים של פול מקרתני ודאפט פאנק לי ביימה בעצמה לאחרונה  קליפ לזמר הפופ הצרפתי  המצליח ג'ואקים לשירו "סמוראי".  לי גם יצרה דואט בו רקדה עם הבלרינה הרוסייה מריה אלכסנדר ובה, ובשנה שעברה יצא לבתי הקולנוע סרט בבימויה בשם "אלקטרו מתמטריקס", יצירה שלמה במחול המציגה את חייהם של תלמידים בבית ספר בשכונות בצרפת והכל באמצעות ריקוד ותנועה.

"רובוט" הוא הזדמנות חד פעמית לחוות 
את עולמה היצירתי של היוצרת
 החשובה הזו שלא מפסיקה להפתיע, והנשף
 הוא הזדמנות לפגוש בה מקרוב.

הפלאש מוב שהובילה בלנקה לי בנשף בפריז:



לינק לקליפ החדש לשיר "סמוראי" 
של ג'ואקים בבימויה של בלנקה לי:

טריילר לסרטה של בלנקה לי
 "אלקטרו מתמטריקס":




יום חמישי 26.10 בשעה 20:00 בתוספת הנשף לאחר המופע

הופעות נוספות ללא הנשף:
יום שישי 27.10 בשעה 13:00
יום שבת 28.10 בשעה 16:00

כל ההופעות בבית האופרה הישראלית 
ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל אביב-יפו
במסגרת הסדרה מחול בבית האופרה 
עונת 2017-2018


להזמנת כרטיסים דרך 
אתר האופרה הישראלית הקליקו כאן.

הפקה בישראל: בימות גלובל







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה