יום שני, 23 באוקטובר 2017

סטנדרט חדש להשתלות שיניים בתערוכת אידן 2017 התערוכה השנתית המרכזית לתעשייה הדנטלית בישראל. מאת:רותה דנינו

 פורום מציגה את האימפלנט לוקייטור
 שיקבע סטנדרט חדש להשתלות שיניים


פורום מובילת שוק האפקס לוקייטור העולמי תציג בתערוכת אידן 2017 את מכשיר האימפלנט לוקייטור המקצר משמעותית 
את זמן ההחלמה בהשתלת שיניים

פורום טכנולוגיות הנדסיות תציג את מוצריה החדשים בתערוכת אידן 2017 התערוכה השנתית המרכזית לתעשייה הדנטלית בישראל. פורום היא חברה מובילה עולמית ביצור אפקס לוקייטור – מכשיר אלקטרוני המאפשר טיפול שורש אולטימטיבי באמצעות איתור מדויק של קצה תעלת השן.

נכון להיום, החברה היא מובילה עולמית בתחום כשרוב מוחלט של טיפולי השורש בארץ ובעולם מבוצעים בסיוע מכשיר BINGO של החברה או מכשירים דומים המיוצרים גם הם על ידי החברה כמותגים אחרים. עד היום מכרה החברה מעל לרבע מיליון מכשירי אפקס לוקייטור ברחבי העולם. פורום היא מובילת השוק העולמי של אפקס לוקייטורים עם נתח שוק של כ-35% מכלל השוק העולמי של מכשירים אלה. 

במקביל להמשך שיווק מכשירי אפקס לוקייטור מתקדמים כדוגמאת BINGO, מציעה כיום החברה את האימפלנט לוקייטור – מכשיר המאתר במדויק את מרכז השתל ובכך מאפשר קיצור מהותי בזמן ההחלמה בהליך של השתלת שיניים דו שלבית.

בשלב השני והקריטי של חשיפת השתלים, מאפשר האימפלנט לוקייטור זיהוי מדויק של מיקום השתל  ובכך הוא מונע את הצורך בחיתוך מיותר של החניכיים, מקצר זמן הטיפול וההחלמה ומונע סיבוכים אפשריים.

שרי גור, מנכ"לית פורום טכנולוגיות הנדסיות אמרה כי "אנו מעריכים את פוטנציאל המכירות של האימפלנט לוקייטור בשנים הקרובות ביותר מ- 100 מיליון דולר. פורום הוכיחה בעבר כי היא מסוגלת להיות מובילה טכנולוגית עולמית וכך יישמר מעמדה עם המוצר החדש והייחודי שיהווה בשנים הקרובות סטנדרט חדש בתחום השתלות השיניים".


תערוכת אידן 2017 תיערך בין ה-24 ל-26 באוקטובר בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. התערוכה היא המובילה בישראל בתחום הדנטלי וכוללת מעל 90 מציגים בתחום הדנטלי הפעילים בישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה