מה
לשוטרת, לוחמת ג'ודו, נערת תפוזינה ורותם אבוהב?.. כל התשובות ביום צילומים מצחיק
במיוחד לפרסומות החדשות לתפוזינה
רותם
אבוהב ממשיכה להיות
"נערת תפוזינה"
ומצטלמת לקמפיין החדש
אחת
השפות המיתולוגיות בעולם הפרסום, שעברה
מהפך במסגרתו נבחרה השחקנית והקומיקאית
רותם אבוהב להוביל את הקמפיין, ממשיכה להוביל את תפוזינה בסדרת פרסומות חדשה.
מאת:רותה דנינו
תפוזינה בחרה ברותם
אבוהב כפרזנטורית שלה משום שהיא מדברת
לקהל בגובה העיניים, אהובה וכמובן מאוד
מצחיקה. כחלק מהקמפיין, ממשיכה אבוהב לייצג אמא עובדת, אינטליגנטית, שנונה וקצת
צינית.
היא לא פריקית של אירוח אבל מבינה שלפעמים צריך ומנסה לעשות
את זה הכי טוב
שיש.
הסיטואציות בפרסומות החדשות גם הן
הומריסטיות ומוכרות בכל
בית. החל מהאוכל שמיועד "רק לאורחים" עליו רותם
מגינה בחירוף
נפש ולכך גם כל האמצעים כשרים.. כולל להפוך לשוטרת ולוחמת ג'ודו אמיצה..ועד לסיטאציה בה רותם ובעלה מתארחים והיא שומרת על בעלה מלאכול את הדברים ה"לא
בריאים" גם אם כרוך בכך שלא יאכל כלום..
תפוזינה עשתה מהפך
ולדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "המותג תפוזינה עבר שינוי והתחבר
לעולמות תוכן משפחתיים של אירוח. הקו הזה ממשיך עם הפרזנטורית שלנו רותם אבוהב גם
השנה.
תפוזינה הוא משקה קלאסי לאירוח, החלק הכייפי בכל אירוח, המשקה שמתאים לכל המשפחה.
בהתאם לכך, נבנתה האסטרטגיה התקשורתית של המותג שלקחה תחת חסותה את עולם
האירוח. השפה ממשיכה בסדרה של סרטים המתארים סיטואציות הומוריסטיות ומעוררות
הזדהות
בכל בית ולכל משפחה."
**בצילום:
רותם אבוהב-תפוזינה.
צילום:
שוקה כהן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה