פרזנטורים חדשים של מותג הג'ינס
"לי
קופר",
הדוגמנית שיר אלמליח
ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו
כל אחד מהפרזנטורים יקבל כ 100 אלף ₪
עבור קמפיין לעונות אביב-קיץ 2017.
מאת:רותה דנינו
הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור
בוזגלו נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי
קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל
כ 100 אלף ₪, עבור קמפיין אביב קיץ
2017.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום החדש של המותג
לי קופר "לעומק התודעה", שהחליף את משרד הפרסום "ענבר מרחב".
הקמפיין החדש שיעלה בתקציב של 4 מיליון ₪ יכלול בין היתר סרטון טלוויזיה, שלטי
חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.
לדברי סיגל כספי, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק
קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "בחרנו בשיר אלמליח ומאור בוזגלו
להוביל את הקמפיין כי יש להם את הלוק, הסטייל, והאטיטיוד הנכונים והם מתאימים לאסטרטגיה
השיווקית הכוללת של המותג לי קופר.
לדבריה: "מאור ושיר הם הדבר הכי חם בשוק כרגע,
עם מעריצים רבים שעוקבים אחריהם ברשתות החברתיות. מאור בוזגלו מייצג את הגבר
הישראלי החדש, המטרוסקסואל, שמקפיד על הטוטל לוק שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז. שיר
אלמליח מאוד מודעת לעצמה, לא מתפשרת על הפרטים הקטנים ומתאימה בדיוק לאמירה הסקסית
של הקולקציה החדשה של לי קופר".
בתור אהובי הקהל ובזכות האיכויות שהם מביאים
עמם מצאנו אותם כמתאימים ביותר להוות פרזנטורים של המותג לי קופר, שיציגו את כל ההפתעות
שלנו לגברים ולנשים בקולקציית אביב קיץ 2017."
שיר אלמליח (27) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים
ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן,
הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ",
המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie
Claire", "Elle"
ועוד. בשנת 2015 השתתפה בעונת ה-VIP השנייה של תכנית הריאליטי
"האח הגדול", העפילה לגמר התוכנית וסיימה במקום השלישי.
מאור בוזגלו (29)הוא כדורגלן ישראלי מוכשר ובולט, המשחק בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראל. עם תחילת עונת 2016/2017הוביל את הקבוצה לזכייה בתואר אלופת המדינה ומ 32
הגדולות של אירופה. בוזגלו ידוע בחיבתו
לאופנה ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי "מטרוסקסואל" בתקשורת.
לי קופר- היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על
ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום
המותג נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות
ברחבי העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות
ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה
לשמר את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.
רשת לי קופר בישראל היא אחת
מרשתות האופנה הגדולות ביותר שפועלות במדינה, עם 42 סניפים בכל רחבי
הארץ. לי קופר מציע גם קולקציות רחבות של אופנה עכשווית המשלימה את קווי
הג'ינס.
צילום מאור בוזגלו- נימקו דיזיין
צילום שיר אלמליח- שי יחזקאל/טל עבודי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה