יום שני, 4 בספטמבר 2017

חברת קרסו מוטורס תחל השבוע בשיווק הקשקאי החדש והשקה הבינלאומית של רכבי ניסאן העולמית. מאת:רותה דנינו

ניסאן העולמית מציעה
את הקשקאי החדש
באירופה ובישראל.....


מחיר ניסאן קשקאי החדש החל מ -  129,990 ₪

ניסאן קשקאי החדש, זוכה בשיפורים יוקרתיים המעניקים לו עיצוב חדשני ויוצא דופן, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות נהיגה מקסימלית. השדרוגים בעיצוב, באיכות, בטכנולוגיה ובדינמיות בוצעו על סמך תובנות שמקורן ב-2.3 מיליון לקוחות.

חברת קרסו מוטורס תחל השבוע בשיווק הקשקאי החדש, במקביל להשקה הבינלאומית של  ניסאן. 100 הרכבים הראשונים מהדגם החדש שהגיעו ארצה, יוצאו בשלב הראשון ללקוחות ניסאן בלבד בהטבה מיוחדת.

הקשקאי החדש מגיע עם שדרוגים משמעותיים שמעניקים לו אופי יוקרתי עוד יותר. 

השדרוגים מתמקדים 
בארבעה תחומים:

- עיצוב חיצוני חדש ועכשווי;
- רמות איכות גבוהות יותר בתא הנוסעים;
- ביצועי נהיגה דינמיים;
- תוספת של טכנולוגיות חדשות וייחודיות של ניסאן Intelligent Mobility


כל אלו מעניקים ללקוחות רמות גבוהות יותר של נוחות, שקט נפשי וביטחון. השינויים הנרחבים מבוססים על תובנות מצרכנים ומשוב מלקוחות, ונועדו לחזק את מעמדו של קשקאי כמוביל בפלח השוק.

רקע:

ניסאן קשקאי הבטיח כבר את מקומו בספרי ההיסטוריה של עולם הרכב. הוא היה חלוץ בפלח השוק של רכבי הקרוסאובר C-SUV, ולמרות שכיום נמכרים יותר מ-20 כלי רכב מתחרים, נותר קשקאי אמת המידה בקבוצה, עם נתח שוק חסר תחרות באירופה של 10.3%.

במלים פשוטות: קשקאי הוא הדגם המצליח ביותר באירופה ב-83 שנותיה של ניסאן, וכ-2.3 מיליון יחידות נמכרו מאז שהושקה הגרסה המקורית בשנת 2007. הוא זכה ביותר מ-80 תארים, ובכלל זה 19 תארי 'מכונית השנה'.  הוא הצליח גם להביס את מחזורי החיים המסורתיים של המוצרים בתעשיית הרכב. מרס 2017 היה, באופן רשמי, חודש המכירות המצליח ביותר מאז ומעולם באירופה - ולמעלה מ-33,000 יחידות נמכרו בו.

כוח המשיכה העיקרי של קשקאי, מזה למעלה מ-10 שנים, הוא מעמדו כרכב הקרוסאובר העירוני האולטימטיבי. הוא משלב בהצלחה בין שימושיות ותשוקה של רכב SUV לבין נוחות נהיגה מקסימאלית.
השיפורים החדשים והמשמעותיים יבססו ויחזקו את מעמדו של קשקאי כרכב הקרוסאובר אהוב ומבוקש.

הקשקאי החדש הינו הדגם הראשון של ניסאן המושק בישראל המגשים את חזון "הניידות החכמה Intelligent Mobility" של ניסאן, חזון נועד להתוות את הכיוון למוצרים העתידיים ולטכנולוגיות העתיד של ניסאן. הגישה הכוללת לעתיד הניידות החכמה מנחה החלטות קריטיות של החברה ביחס לשיטות ההינע של כלי הרכב, צורת הנהיגה בהם, החידושים הטכנולוגיים וההשתלבות שלהם בנהיגת הלקוחות ובחברה כולה. 


ניסאן קשקאי החדש

 כמו בכל כלי הרכב של ניסאן, כל שדרוג - גדול כקטן - נעשה מתוך מחשבה על הלקוחות ומבוסס על המשוב שהתקבל מהם. סקרים חשפו את הרצון בשינויים בעיצוב החיצוני, למראה עכשווי ומתוחכם יותר; מאפיינים מרכבי היוקרה ללקוחות שמבקשים דגמים בעלי רמת גימור גבוהה יותר; וכן רמה נוספת של עידון וטכנולוגיות בטיחות חדשות. ניסאן קשקאי החדש מספק כל זאת ועוד הרבה יותר.

הקשקאי החדש מגיע בשלוש רמות גימור – Acenta, Acenta-Tech ורמת הגימור Tekna - אשר ממוצבת כספינת הדגל, וכדגם האולטימטיבי והיוקרתי ביותר של קשקאי.

רמת הגימור Tekna מציעה רמה חדשה של אבזור עשיר ויוקרתי כסטנדרט. בתא הנוסעים, מושבים יוקרתיים חדשים מרופדים בעור 'נאפה' רך באיכות גבוהה ביותר בתפירה תלת-ממדית מהודרת במשטחים המרכזיים.  עיצוב דומה אפשר למצוא גם במושבים מאחור.

מושב הנהג מצויד בכוונון פנאומטי בעל בקרה חשמלית עם ארבעה כיוונים של תמיכת הגב התחתון - גם כן לראשונה בניסאן באירופה. כך יכולים נהגים בכל המידות לכוונן בצורה מדויקת את תנוחת הישיבה שלהם לשיפור הנוחות והפחתת העייפות. פונקציה המאפשרת לשמור שני מצבי כוונון של מושב הנהג עם קישור למראות החיצוניות. זהו תפקוד ייחודי לדגמי ניסאן כיום וניתן להפעיל אותו באמצעות לחצנים המותקנים בחיפוי התחתון של המושב.

השיפורים בתא הנוסעים

 השדרוגים היוקרתיים ניכרים במיוחד בתא הנוסעים של ניסאן קשקאי. הם מעניקים איכות ועידון ברמות הגבוהות ביותר, תא נוסעים בעל מוכוונות רבה יותר לנהג ותחושה משופרת של שליטה.

כשהנהג נכנס לרכב, הוא מבחין קודם כל בגלגל ההגה החדש והמרשים. העיצוב שלו תואם לדגמים החדשים של ניסאן ברחבי העולם והוא מותקן כסטנדרט בכל דגמי קשקאי. הודות לבסיס האופקי בצורת האות D, לנהג קל יותר להיכנס לרכב ולצאת ממנו וגם המראה והתחושה ספורטיביים יותר.

החל מרמת הגימור הבסיסית אזורים רבים נוספים בתא הנוסעים זכו לשדרוגים - הגימור של פתחי האוורור ושל ידיות הפנים איכותי ונעים יותר למגע. תפרים חדשים ומתוחכמים נוספו למשענת היד שבקונסולה המרכזית בין שני המושבים הקדמיים.

מתגי הפעלה לחלונות החשמליים באופן אוטומטי בנגיעה בודדת מותקנים בכל ארבע הדלתות. ובנוסף, את כל החלונות אפשר לפתוח ולסגור בו-זמנית באמצעות השלט-הרחוק - למשל בכדי לקרר את הרכב במהירות בימים חמים.
מושבים חדשים ויוקרתיים לנוחות מרבית

 הרמה הגבוהה של הנוחות בקשקאי זכתה מאז ומתמיד לשבחים מהלקוחות. כדי להגביר עוד יותר את התחושה היוקרתית, עוצבו המושבים הקדמיים מחדש החל מרמת הגימור  Acenta-Techואילך.

כעת הם מצוידים בכרית ארוכה וגב מושב גבוה יותר, שוליים מעוצבים לסביבה מרווחת בתא הנוסעים, תחושה אוורירית לנוסעים וראות טובה יותר ליושבים מאחור. הגב של המושבים הקדמיים עוצב מחדש עם חיפוי פלסטיק חדש ועמיד בפני שריטות, הגימור הדק יותר משפר את מרווח הברכיים ליושבים במושב האחורי. ברמת הגימור הבסיסית  נוסף ריפוד בגימור חדש ועמיד יותר למושבים .

בעקבות משוב שהתקבל מלקוחות, שופרה מערכת המולטימדיה המקורית אשר זמינה החל מרמת הגימור Acenta -Tech ואילך. המערכת כוללת צג מגע 7" ובממשק משתמש חדש וחכם, בעיצוב המזכיר אפליקציות. דגמי קשקאי החדש שבהם מותקנת מערכת המולטימדיה המקורית מצוידים כעת באנטנת גג בעיצוב 'סנפיר כריש', לקליטה משופרת וגימור עכשווי יותר.
המיקרופון המובנה הועבר למקום חדש, ביחידה העילית של תאורת המפה, לביצועים טובים יותר בשיחות טלפון שנערכות בדיבורית.

תא הנוסעים המרווח של קשקאי הופך אותו לרכב רב-תכליתי לעד חמישה נוסעים, עם פתרונות אחסון חכמים ותפקודים שימושיים ליחידים, זוגות ומשפחות. אזור המטען גמיש במיוחד, עם קיבול של 410 ליטר שאפשר להגדיל עד 1,598 ליטר כאשר מקפלים את המושבים האחוריים, ביחס פיצול של 60:40 למצב שטוח. אזור המטען מצויד במערכת רצפת אזור מטען גמישה, אשר מאפשרת לכוונן מערך של מדפים וחוצצים בעד 18 תצורות שונות.

שדרוגים חיצוניים לעיצוב עכשווי יותר

השיפורים הדרמטיים ביותר בוצעו בעיצוב החיצוני של ניסאן קשקאי. השדרוגים ניכרים 
מכל זווית והם יוצרים מראה חדש ועכשווי - בעיצוב שבניסאן מכנים 'דינמיות יוקרתית'.

החזית של הקשקאי עוצבה מחדש במלואה -  עיצוב 
חדש של מכסה תא המנוע במבנה המזכיר צדפה.
פגוש קדמי חדש בתוספת של פתחי אוויר בכל צד 
המסייעים לקרר את המנוע.

בחלק המרכזי של פתחי האוויר הותקנו שני פסי נוי חדשים במבנה אופקי, לפסי הנוי גימור שחור בדגמי Acenta  וגימור כסף החל מדגמי Tech-Acenta ואילך. פנסי הערפל הקדמיים מוטמעים בצורה חלקה ובמיקום נמוך יותר – מוצעים כסטנדרט החל מרמת הגימור הבסיסית ואילך.

בלב העיצוב החדש של חזית קשקאי מככבת הפרשנות העדכנית ביותר לעיצוב ה- ‘V-motion’, אשר מקיפה את הסמל החדש של ניסאן בגימור שטוח, זאת משום שמותקן מאחוריו רדאר משודרג המהווה חלק ממערכת הבלימה החכמה במקרה חירום (FEB) של הקשקאי. הגימור השטוח מאפשר לגלי הרדאר לעבור את הסמל ללא הפרעה.

המצלמה הקדמית מותקנת במסגרת הכרום הקדמי והודות לתכנון החכם של ניסאן כמעט ולא ניתן להבחין בה. מצלמה זו הינה חלק מהמערכת החדשנית של ניסאן הכוללת 4 מצלמות חנייה לראייה של -360°.

הפנסים הראשיים עוצבו מחדש,  רמות הגימור Acenta ו- Acenta-Tech מצוידות בפנסי הלוגן אשר להם נוספה תאורת נסיעה ביום בעיצוב חדש דמוי 'בומרנג' והם מצוידים בתשע נוריות LED (במקום שש עד כה) ובעדשה עבה יותר. התוצאה: מראה עכשווי ויוקרתי יותר.

רמת הגימור Tekna מצוידת בפנסי LED מלאים גם להם נוספה תאורת נסיעה ביום בעיצוב דמוי 'בומרנג', אשר מגיעה עד לחלק העליון של יחידת הפנס. האלומה הנמוכה כוללת כעת מערכת תאורה קדמית אדפטיבית (Adaptive Front Lighting System - AFS). המערכת פועלת כתאורת פנייה דינמית

בהתאם למהירות הנסיעה ופקודות ההיגוי. זהו השימוש הראשון במערכת AFS בשילוב עם סייען אלומת אור גבוהה בדגמים של ניסאן באירופה. המערכת מספקת תאורה טובה יותר בפניות, ראות טובה יותר ונסיעה בטוחה יותר.
   
תשומת הלב לפרטים היא אחד המאפיינים הבולטים של קשקאי המשודרג, והיא ניכרת במיוחד בחיישני החנייה האחוריים. בעבר הם היו מותקנים בפגוש, אך לא היו לגמרי בקו אחד עם פני השטח. כעת הם
משולבים היטב, בקו אחד עם פני השטח. ההבדל קטן אך משמעותי, והוא מסייע להמחיש את האיכות היוקרתית של הרכב החדש.

במבט מהצד, השיפורים בקשקאי באים לביטוי במערך חדש של חישוקי סגסוגת יוקרתיים, בקוטר של 17, 18 או 19 אינץ'. כולם עוצבו לאווירודינמיות אופטימלית על מנת להפחית את מקדם הגרר.

בעקבות השינויים גדל האורך הכולל של קשקאי ב-17 מ"מ - מ-4,377 ל-4,394 מ"מ. הרוחב (1,806 מ"מ) והגובה (1,595 מ"מ) נותרו ללא שינוי.

מגוון הצבעים החיצוניים של קשקאי - זכה לתוספת של שני צבעים חדשים ומלאי חיים, ללקוחות שמעוניינים ברכב בולט. צבעים אלה הם כחול קריביים מטאלי וחום אגוז מטאלי .


נהיגה בטוחה עוד יותר

ניסאן קשקאי נודע מאז ומתמיד בנהיגה הבטוחה שלו. אולם, מספר שדרוגים בוצעו בכל זאת בביצועים של קשקאי החדש על הכביש. למרות שהם מייצגים כמה מהשיפורים המשמעותיים ביותר ברכב הם אינם נגלים מיד ללקוח. אולם בתוצאות קל לחוש והן מובילות לתחושות משמעותיות עוד יותר של ביטחון ואמון מצד הלקוחות.

צוות הפיתוח במרכז הטכני של ניסאן באירופה נעזר בתובנות שהתקבלו מהלקוחות הנוכחיים של קשקאי, ובמחקרים של הצוות עצמו. כך התמקדו השדרוגים בנוחות הנסיעה של קשקאי, בהתנהגות ובהיגוי, על מנת לשפר אותם עוד יותר.

בתחום של נוחות הנסיעה, הושם דגש על תנודות רגועות יותר של המרכב ועל בלימת זעזועים משופרת. שיפורים אלה הושגו הודות לכוונון מחודש של בולמי הזעזועים ושיפור רכיבי הגומי. הקשיחות של המוט המייצב הוגדלה על מנת לשמור על ביצועי ההתנהגות. תנודות המרכב הופחתו הודות לשינויים במערכת Active Ride Control של הרכב.
  
באשר להיגוי, טכנולוגיה חדשה המכונה Active Return Control מבטיחה שגלגל ההגה ישוב למרכז בצורה טבעית יותר ויעניק דיוק רב יותר בנהיגה. המכלול שמאחורי גלגל ההגה החדש כולל בולם זעזועים דינמי, שמפחית את הרעידות המגיעות לידי הנהג.

 שיפורים לחוויה טובה יותר של הלקוחות

שיפורים משמעותיים הושגו בבידוד רעשים, ברעידות ובנוקשות (NVH) של קשקאי החדש. חומר נוסף לבידוד רעשים וחומרים איכותיים יותר נוספו בתוך הדלתות הקדמיות ומאחורי קשתות הגלגלים האחוריים. אטמים נוספים שולבו בדלתות הקדמיות, וזכוכית החלונות בדלתות האחוריות עבה יותר - 3.85 מ"מ במקום 3.15 מ"מ - לשיפור החוויה של הנוסעים מאחור.

כתוצאה מכך פחתו רעשי הדרך והרוח בתא הנוסעים של כל דגמי קשקאי. גם חדירת הרעש של מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר הופחתה, הודות לשיפורים בכיול של חטיבת הכוח.

מבחינת הלקוחות, תא הנוסעים השקט יותר מעניק תחושה יוקרתית יותר ומפחית את העייפות. גם חוויית השמע והביצועים של דיבורית Bluetooth משתפרים. מהנדסי ניסאן מעריכים כי השיפור ביכולת לנהל שיחה רגועה ברכב משמעותי וזהו הישג לא מבוטל.

ביצועי האווירודינמיות היו תמיד יתרון חשוב בחבילה של קשקאי, והם תורמים לשמירה על האחזקה של ההרכב. גם לאחר השיפורים הרבים בעיצוב החיצוני, שמר הדגם החדש על מקדם גרר של  0.32 - מהטובים בקבוצה. לכך תורמת טכנולוגיה חדשה הקרויה ‘vortex generator’, אשר שולבה בחלק התחתון של הפגוש הקדמי של הרכב. החלקים הקטנים והמוגבהים בשטח החלק של הפגוש, שבדרך כלל אפשר לפגוש רק בתעשיית התעופה והחלל, מפצלים את זרימת האוויר מתחת לרכב. הטכנולוגיה מסייעת

להפחית את מקדם הגרר ואת רעש הרוח. בניסאן מאמינים כי מדובר בחידוש באווירודינמיות של כלי רכב, ואף הגישו בקשה לרישום פטנט.

Intelligent Mobility - 
טכנולוגיות חדשות של ניסאן לניידות חכמה.

Intelligent Mobility של ניסאן היא השם של הטכנולוגיות המתקדמות של המותג אשר הופכות את המכוניות של ניסאן לנחשקות יותר. היעד הוא להעניק לנהגי ניסאן תחושה רבה יותר של ביטחון וריגוש תוך שיפור הבטיחות בדרכים.

מערכת בטיחות להתרעה בפני תנועה חוצה מאחור אשר מצמצמת את הסכנה של פגיעות במהירות נמוכה ביציאה מחנייה בנסיעה לאחור, זמינה עכשיו לראשונה. אם הנהג מנסה לנסוע לאחור בזמן שמתגלה רכב מתקרב, המערכת מפיקה התראה חזותית וקולית.

מערכת בטיחות לזיהוי בשטח "מת" מבוססת כעת על נתוני רדאר במקום על תמונות מצלמה, ולכן היא פועלת בטווח רחב יותר והגילוי מדויק יותר.

ההיצע של קשקאי ימשיך לכלול טכנולוגיות של מערכת זיהוי תמרורי תנועה, מערכת להתרעה בפני עייפות נהג, מערכת עזר לחנייה אוטומטית, 4 מצלמות לתצוגה היקפית °360 ומערכת בטיחות לבקרת סטייה מנתיב.

אחת הטכנולוגיות החדשות בקשקאי מכונה Stand Still Assist (SSA). טכנולוגיית SSA מחזיקה את הרכב במצב נייח במשך עד שלוש דקות, ולאחר מכן מופעל בלם החנייה באופן אוטומטי. טכנולוגיית SSA פועלת במעלה, במורד וגם בדרך מישורית, והיא מאפשרת לנהג להסיר את הרגל מדוושת הבלם. הטכנולוגיה משפרת את הבטיחות, מגבירה את הביטחון של הנהג ומפחיתה את העייפות. נורית ירוקה בלוח המחוונים מציינת כי המערכת פועלת.

קשקאי החדש שומר על חמשת כוכבי הבטיחות שהשיג במבחני Euro NCAP בשנת 2014.

חטיבות כוח חסכוניות

קשקאי ממשיך לעשות שימוש במגוון המנועים החסכוניים, וניתן לבחור במנועי בנזין או דיזל, בתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים או בתיבת ההילוכים האוטומטית CVT XTronic, על מנת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות.

מערך המנועים המלא מפורט:

1.6   130HP
טורבו דיזל
1.2   115HP
טורבו בנזין
1.2   115HP
טורבו בנזין
מנוע
CVT (2WD)
CVT (2WD)
6MT (2WD)
תיבת הילוכים
4.7
5.6
5.6
צריכת דלק ממוצעת (ליטר ל100 ק"מ)

ציוד נוסף

כל דגם של ניסאן קשקאי כולל שש כריות אוויר כציוד סטנדרטי, בתוספת מערכות סיוע לנהג הכוללות מערכת התרעה בפני התנגשות חזיתית הכוללת מערכת עזר לבלימת חירום אוטומטית, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה, בקרת סטייה מנתיב, מערכת תאורה גבוהה אדפטיבית וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים.
ציוד סטנדרטי נוסף כולל מערכת מולטימדיה, בקרת אקלים מפוצלת, קישוריות Bluetooth, בקרת שיוט עם מגביל מהירות ומראות חיצוניות ובעלות כוונון וקיפול חשמלי. פנסים ראשיים ומגבים אוטומטיים, חישוקי סגסוגת ובלם יד חשמלי.

אבזור נוסף מוצע ברמות הגימור הגבוהות יותר.

אודות ניסאן באירופה

ניסאן נהנית באירופה מנוכחות מקיפה ביותר בהשוואה ליצרני רכב אחרים שמחוץ ליבשת, והיא מעסיקה יותר מ-17,000 עובדים מקומיים העוסקים בשלל פעילויות בתחומי העיצוב, המו"פ, הייצור, הלוגיסטיקה, השיווק והמכירות. בשנת הכספים האחרונה ייצרו מפעלי ניסאן בבריטניה, ספרד ורוסיה למעלה מ-660,000 כלי רכב, כולל דגמי קרוסאובר עטורי פרסים, רכב מסחרי ורכב חשמלי, כולל ניסאן ליף, המכונית החשמלית הפופולארית ביותר בעולם.. ניסאן ערוכה להפוך למותג האסיאתי הנחשק ביותר באירופה.

מחיר השקה ניסאן קשקאי החדשה:

קשקאי 1.2 טורבו בנזין ידני החל מ- 129,990 ₪
קשקאי 1.2 טורבו בנזין אוטומטי החל מ- 143,990 ₪
קשקאי 1.6 דיזל אוטומטי החל מ- 153,990 ₪



חברת קרסו מוטורס תחל השבוע בשיווק הקשקאי החדש, במקביל להשקה הבינלאומית של  ניסאן. 150 הרכבים הראשונים מהדגם החדש שהגיעו ארצה, יוצאו בשלב הראשון ללקוחות ניסאן בלבד בהטבה בלעדית ומיוחדת. 

צילום: יחצ ניסאן

תגובה 1:

  1. קניתי ניסאן קשקאי חדשה לאחר שהובטח שרות אמין ומקצועי לאורך כול הדרך הרכב פגום ומוציא רעשים מוזרים. פניתי לשרות מספר פעמים ולא מצליחים לתקן אחרי שביצעו כול פתיחות ברגים וחלקים שהוציאו ולא הצליחו לתקן האוטו חדש חודשיים על הכביש וכבר ביקר במוסכים של ניסאן כלקוח שהובטח לי אני רוצה חלופה לרכב במיידי. שילמתי 140 אלף שח לא בשביל לקבל רכב פגום. תימצאו פיתרון לפני ערכאות משפתיים

    השבמחק