יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

סופר-פארם מציעה כרטיסי ברכה בעיצוב ציוריהם של ילדים חולי סרטן - כתרומה לעמותת חיים. מאת:רותה דנינו

סופר-פארם נרתמת למען עמותת 'חיים'

 מציעה מארז כרטיסי ברכה ב-10 שקלים,

 אשר עוצבו על ידי ילדים חולי סרטן!

כל הכנסות המכירה יועברו כתרומה

 לפעילות העמותה

רשת סופר-פארם מכריזה על מבצע התרמה ארצי עבור עמותת 'חיים', הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. מבצע ההתרמה יחל ב 1/9 וימשך עד לערב חג הסוכות, ובמסגרתו יוצעו למכירה בקו הקופות של הרשת מארזים של שלושה כרטיסי ברכה מעוצבים תמורת 10 שקלים בלבד, כשכל הכנסות המכירה יועברו כתרומה לעמותה.

השנה, מבצע ההתרמה מתקיים בשיתוף פעולה עם סטודיו דור כרמון, שיצר את "פרויקט חלומות", במסגרתו הוזמנו ילדים חולי סרטן מהמחלקה האונקולוגית בבי"ח תל השומר, לצייר יצורים דמיוניים מעולם הפנטזיה הפרטי שלהם, ומעצבי מוצר מובילים יצרו מהם בובות תלת-מימד מעוצבות. תמונות הציורים והבובות, ביניהם מפלצות, פיות, שדונים וחיות, מוצגים על גבי כרטיסי הברכה שימכרו בקופות רשת סופר-פארם, לצד כרטיסי ברכה נוספים באיורי דמויות.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "זוהי השנה ה- 17 בה סופר-פארם נרתמת למען עמותת חיים, והפעם אנו שמחים להציג פרויקט יוצא דופן, הנותן במה לילדים עצמם וליצירותיהם. אנו בטוחים כי החיבור האישי המרגש לעולמם של הילדים יגע בליבם של רבים מלקוחותינו, וכן ישלח מסר מחזק לילדים חולים נוספים ובני משפחותיהם."

אבשלום כהן, יו"ר ומנכ"ל עמותת חיים: "זו היא מסורת מבורכת למבצע ההתרמה השנתי של סופר פארם למען עמותת חיים. פרויקט כרטיסי הברכה בשיתוף הילדים מחזק את הקשר וגיוס התרומה הנדיבה שנעשית מידי שנה ומסייע לעמותה לעמוד בכבוד באתגר של הצלת חיים של ילדים חולים."

דור כרמון, מעצב ראשי, דור כרמון סטודיו: ״אני שמח שהצלחתי להביא שמחה ועניין לילדים על-ידי פתיחת צוהר לעולם העיצוב בו אני עוסק יום יום. בעזרת קולגות מתחום העיצוב והדפסת התלת- מימד, הפכנו דמיון למציאות עבור הילדים. אני מודה על ההזדמנות שנוצרה עבור הסטודיו לתרום לקהילה, בשותפות עם סופר-פארם ועמותת חיים.״
עמותת חיים פועלת בכל המחלקות האונקולוגיות ברחבי הארץ ושמה לה כמטרה - הצלת חיים ומרבית גיוסי הכספים משמשים למטרה זו. לעמותה אין מנכ"ל בשכר, כל הצוות הניהולי עושה מלאכתו בהתנדבות. העמותה פועלת בנחישות למענם של הילדים ובני משפחותיהם בכל המרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, ללא הבדלי דת גזע ומין והינה חלק מהמערך האונקולוגי במחלקות. ייחודה של העמותה בדרך עבודתה באיתור צרכי השטח ברמת הפרט והכלל והתאמת פרוייקטים.


העמותה שמה לה כמטרה הצלת חיים ומרבית גיוסי הכספים משמשים למטרה זו המספקים מענה הולם לצורכי הילד ובני משפחתו על כל היבטיו באמצעות תומכות הרווחה של העמותה, אשר נמצאות בתוך המחלקות האונקולוגיות. 
צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה