יום שלישי, 11 באפריל 2017

מדריך חדש - חירות פיננסית לילדים.


  מדריך חדש ליציאה מעבדות לחירות 
פיננסית של דור ה-
לחג פסח
מאת:רותה דנינו

· 80% מההורים מאמינים כי כרטיס חיוב 
מידי  מועיל להתנהלות פיננסית נכונה
 של הילדים.
· 74% היו מעוניינים שילידיהם יקבלו הדרכה פיננסית על ניהול התשלומים והכספים שלהם.
· 90% מהילדים מסכימים עם דעת הוריהם, כי אחזקה ושימוש בכרטיס אשראי תוביל 
לשימוש זהיר ומושכל בכסף.

Mastercard ו-ארגון Child & Youth Finance International (CYFI
השיקו מדריך למוצרים בנקאיים ותשלומים המיועד לדור הצעיר (דור ה-Z). המדריך ("מוצרי תשלום בטוחים יותר לקטינים")  מתאר דרכים ושיטות מומלצות עבור ספקי השירות הפיננסי לפיתוח מוצרי תשלומים מותאמים לגיל של הדור הצעיר. זאת כדי לעודד התנהלות וקבלת החלטות כספיות אחראיות, במקביל לאפשרויות פיקוח 
של ההורים.

מהמחקר שפורסם במדריך עולה כי 80% מההורים מאמינים כי כרטיס דביט (כרטיס חיוב מיידי) יועיל להתנהלות פיננסית נכונה של הילדים. 74% מההורים היו מעוניינים שילדיהם יקבלו חינוך פיננסי עצמאי על ניהול התשלומים והכספים שלהם ו- 90% מהילדים מסכימים עם עמדת הוריהם כי אחזקה ושימוש בכרטיס אשראי תוביל לשימוש זהיר ומושכל בכסף על ידם.

בנוסף עולה כי 26% מהילדים מחזיקים בחשבון בנק ו-38% מהצעירים בגילאי 15-18 דיווחו כי חוו ניסיון של הונאה טלפונית, הודעת SMS או מייל המבקש את פרטי החשבון או את קוד ה-PIN שלהם.  3% מהילדים העידו כי נגנב להם כרטיס האשראי.

המדריך נועד לסייע למקבלי ההחלטות ולבעלי המוצרים להבין את תחומי האחריות של הילדים, הצרכים והסיכונים שיש בשוק. בנוסף לתמיכת המדריך בפיתוח מוצרים בטוחים והולמים לקטינים, השאיפה היא עידוד דו שיח בין ההורים לילדים. בדרך זו, ספקי השירותים וההורים יוכלו להנחות את הקטינים לקראת הכלה, אוטונומיה ואחריות פיננסית.

וולט מקני, סגן נשיא  ב-Mastercard אמר, "הקטינים של היום הם הבוגרים של מחר. בזמן שהם גדלים, עלינו להבטיח שהם יהיו מוכנים למלא תפקיד ולהשתתף בכלכלה הפורמלית והדיגיטלית. אם נבטיח שהכלים והמוצרים העומדים לרשותם מותאמים לגילם, נוכל לסייע בהכשרתם לתפקיד זה."

המדריך נכתב על ידי Mastercard, Child & Youth Finance International (CYFI), ParentPay, nimbl ו-Mirador Digital ובעזרתם של ארגונים שונים במגזר הפיננסי.

אודות Child & Youth Finance International

Child & Youth Finance International (CYFI) הוא ארגון ללא כוונת רווח הממוקם באמסטרדם ומטרתו לפתח דור המסוגל למנוע משברים עתידיים באמצעות הקניית השכלה פיננסית, גישה פיננסית, כישורים המתאימים לשוק העבודה וכישורי יזמות לילדים ונוער. תנועת Child & Youth Finance הוקמה באפריל 2012 וכיום יש לה סניפים ב-139 מדינות.

אודות Mastercard


Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com היא חברת טכנולוגיה הפועלת בענף התשלומים העולמי. אנו מפעילים את רשת עיבוד התשלומים המהירה בעולם המחברת בין צרכנים, מוסדות פיננסיים, סוחרים, ממשלות ועסקים ביותר מ-210 מדינות ואזורים. המוצרים והפתרונות של Mastercardהופכים את הפעילויות המסחריות היומיומיות כגון קניות, נסיעות, ניהול עסק וניהול פיננסי לקלות יותר, מאובטחות יותר ויעילות יותר לכולם. עקבו אחרינו בטוויטר ב-@MastercardNews, הצטרפו לדיונים בבלוג  Beyond the Transaction Blog  והירשמו לקבלת עדכונים וחדשות מאיתנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה