יום חמישי, 6 באפריל 2017

סקר של מבנה על השופינג הגדול לחג הפסח!

סקר מטעם "מבנה" מתחמי קניות בשיתוף אתר 
אונלייף מציג את סקר השופינג הגדול לחג הפסח!
מאת:רותה דנינו
בסקר השתתפו נשים בלבד מכל רחבי הארץ מכל סוגי הסטטוס ומכל הגילים מהסקר עולה כי
 % 42 מדווחות שהקניות לרוב ספונטניות
 % 54 חושבות שקרבת החניה משפיעה על ההחלטה 
איפה לקנות
רק 2% קונות מתנה לבן או בת הזוג בעוד ש 51%  
מפנקות בעיקר את עצמן. 33% מחזיקות בבית בין 10-20 זוגות נעליים ו 53% קונות ברגע האחרון

האם הקניות שלך מתוכננות או ספונטניות?

ספונטניות: % 6.
לרוב ספונטניות: % 42.
לרוב מתוכננות: % 45.
מתוכננות: % 7.

שופינג וסופר מרקט. האם את משתלבת?

הולכת למטרה אחת: או שופינג או סופר מרקט ולא משלבת: % 75.
בדרך כלל הולכת לסופר מרקט ומשלבת שופינג: % 15.
בדרך כלל הולכת לשופינג וגם נכנסת לסופר מרקט: % 10.

כמה משפיעה קרבת החניה והנוחות 

שלך על ההחלטה איפה לקנות?

13% לא משנה לי.
33% אחוז משפיעה.
משפיעה מאוד % 54.

כמה זמן אורך סיבוב שופינג ממוצע שלך?

למעלה משעתיים: % 33.
בין שעה לשעתיים: % 55.
פחות מחצי שעה % 3.
אין לי סיבוב  שופינג % 9.

כשאת עושה שופינג למי את בעיקר קונה?

למשפחה הקרובה % 20
לבן הזוג\בת הזוג % 2.
לחברות\חברים % 51 .
לילדים % 23.
לעצמי % 51.

מה הסיבה שאת יוצאת לשופינג?

רוצה לשמח ולעודד את עצמי % 24.
רוצה להתחדש % 51.
אני צריכה לקנות משהו שחסר לי % 25.

כמה את יודעת לקנות מתנות?

אני משתדלת להתאים את המתנה לטעם של המקבל: % 63.
אני יודעת בדיוק מה הם צריכים ולרוב אני קונה את זה: % 13.
אני לרוב מחפשת המון זמן עד שמוצאת משהו שהם יאהבו % 11.
רוב המתנות שאני קונה מחליפים % 1.

אני קונה משהו שאני אוהבת ומקווה

שגם הם יאהבו

כמה זוגות נעליים יש לך?

מעל 30 זוגות % 12.
בין 20-30 % 16.
בין 10-20 % 33.
בין  1-10 לעשר זוגות % 33.

כמה זוגות נעליים לדעתך את עדיין צריכה?

אין גבול לנעליים שאני צריכה % 1.
אני אשמח לעוד הרבה זוגות % 19.
עוד שניים, שלושה זוגות יהיה מצוין % 57.
אני לא צריכה יותר % 23.

האם את נאמנה למותגים?

אני לא מחזיקה ממותגים, מה שמתאים לי - אני
 קונה % 35
אני משלבת בין מותגים שאני מכירה לבין חנויות 
שמפתיעות אותי % 51.
יש לי מותגים קבועים שאני מעדיפה אותם % 14.

מה פריט הלבוש שהכי קשה לך לקנות?

בגד ים % 36.
הלבשה תחתונה % 8.
נעליים % 11
שמלות % 16.
מכנסיים או חצאיות % 22.
טופ, חולצה, סוודר, מעיל % 7.

מתנות לחג: כמה את קונה מראש או

מחכה לרגע האחרון?

קונה ברגע האחרון ולפעמים גם שוכחת לקנות 
מתנה % 1
קונה ברגע האחרון % 53
קונה לרוב מראש ומקסימום משנה % 32.
אני קונה הרבה זמן מראש ויודעת מה צריך % 14.

מה משפיע על ההחלטה שלך איפה לקנות?

מגוון המוצרים \ היצע: % 28. חווית הקניה: % 16.

המיקום והקרבה אלי: % 17 אחוז. המחירים: % 39.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה