יום שלישי, 11 באפריל 2017

מפגש אופנתי מוצלח במיוחד של בכירי חברת לי קופר במתחם אביגדור תל אביב!

מפגש פסגה אופנתי מוצלח של בכירי לי קופר...
מאת:רותה דנינו
בכירי חברת לי קופר אירחו כ 200 אושיות אופנה  במתחם האירועים אביגדור בתל-אביב, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2017. 
אורחת  הכבוד באירוע  הייתה שיר אלמליח לצד שחקן הכדור רגל  מאור בוזגלו הפרזנטורים החדשים של המותג, שנבחרו להוביל את קמפיין קיץ 2017.
שיר אלמליח כהרגלה נראתה קלאסית 

וזוהרת בטוטל לוק חולצה בלבן וגינס

 "לי קופר", 

אופנה מנצחת!!! 
 
האירוע כלל קוקטייל אופנתי, מינגלינג ותערוכת ג'ינסים שכללה מעלה מ  100 דגמים וגזרות חדשים 
של ג'ינסים בצבעים שונים.   בסיום האירוע הוקרנה לראשונה על קיר ענק הפרסומת שתעלה השבוע בכיכובם של הפרזנטורים החדשים.

שלמה בוסיקלה עדכן את האורחים ואמר: "האירוע הבא של המותג לי קופר יערך לרגל השקת קולקציית קפסולה של גינסים שיעצבו ע"י  הפרזנטורית החדשים שלנו: שיר אלמליח ומאור בוזגלו." 
צילום אסף לב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה