יום שבת, 26 באוגוסט 2017

מוצר חדש מהמותג הפרטי שופרסל! משקאות קולה-מרענן לפתיחת השנה החדשה. מאת:רותה דנינו


חדש מהמותג הפרטי שופרסל!
משקאות קולה-מרענן להשתחרר ממותגים
שופרסל גאה להשיק את סדרת המשקאות הקלים שלה, ובראשה השקת משקאות קולה תחת המותג הפרטי.

המותג שופרסל הוא המותג הפרטי המוביל בישראל, אשר תרם
 בשנים האחרונות להורדת יוקר המחייה בקטגוריות רבות בתחום 
המזון ומוצרי הצריכה ובתוכן: מוצרי חלב טרי מהרי הגולן, גבינות 
צהובות מאירופה, בשר טרי אנגוס מארגנטינה, מזון תינוקות מתוצרת 
פריגו ארה"ב ועוד אלפי מוצרים נוספים.

שופרסל גאה להשיק את סדרת המשקאות הקלים שלה, 
ובראשה השקת משקאות קולה תחת המותג הפרטי.

סדרת קולה שופרסל כוללת קולה ודיאט קולה ללא סוכר בבקבוק
 משפחתי 1.5 ליטר ומארזי רביעיות אשר יוצעו לצרכן במחיר אטרקטיבי
 של 14.90 ₪ בלבד המהווה הוזלה של כ- 40% לבקבוק השווה למותג המוביל בקטגוריה (!).  

לצורך המהלך, שופרסל יצרה שיתוף פעולה עם תאגיד DYDO היפני והשקיעה משאבים רבים בתהליך הפיתוח אשר נמשך מעל שנה, 
על מנת להגיע לטעם האהוב על הקהל הישראלי. 

במהלך תהליך הפיתוח נבדקו עשרות דוגמאות ובוצעו 
מבחני טעימה רבים עד פיצוח קוד ההצלחה.


במבחן טעימה סנסורי שבוצע על ידי מכון מחקר, נמצא כי קולה
 שופרסל קבלה ציונים גבוהים בכל הפרמטרים הסנסורים המקובלים: 
טעם, ריח, מראה ומתיקות.

במקביל להשקת הקולה, שופרסל תשיק גם משקאות קלים 
(מיצים) מבוססי פרי וכן מים מינרליים מהרי האלפים האיטלקיים.
  
שופרסל יוצאת בקמפיין רחב היקף בטלויזיה, בדיגיטל ובנקודות 
המכירה בהיקף של מעל 2 מיליון ש"ח שבאמצעותו היא מציעה לציבור "להתרענן ממותגים" ושבו היא ממשיכה את האסטרטגיה השיווקית 
שלה תחת המסר "אותה הרעננות, ללא המותג, פחות כסף".

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל מסר כי "בשנים האחרונות הוכחנו
 כי המותג הפרטי שופרסל הוא כלי אסטרטגי אשר מביא להפחתת יוקר המחייה בישראל, אשר זוכה לאהדה צרכנית רבה ומביא לשינוי הרגלי הצריכה בקרב מיליוני ישראלים., אנו רואים כי קהל הלקוחות מאמין לנו והגיעה העת להיכנס אף לקטגוריה ייחודית זו ולהציע לצרכן הישראלי תחליף למותג בדמות מוצרי שופרסל. החברה השקיעה בפיתוח משקאות הקולה משאבים רבים ואני מזמין את הציבור לטעום בעצמו."

אורי קילשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק בשופרסל, " לאחר עבודת 
הערכות מקיפה, אנו נרגשים להשיק את משקאות הקולה תחת 
מותג שופרסל.

שוק הקולה בישראל מוערך בכ- 1.6 מיליארד שקלים ונשלט
 על ידי ספק דומיננטי אחד שמחזיק בכ- 90% נתח שוק.

קמעונאים מכל העולם מציעים מותג פרטי של קולה וחלקם השיגו הצלחה משמעותית בחדירה ומכירות, ואנו מאמינים כי  גם הציבור הישראלי בשל להשקה שכזו ושתהיה התנסות ושביעות רצון גבוהה מהמוצר החדש.
אנחנו בשופרסל ממשיכים ונעשה הכל בכדי להפוך עולמות עבור הלקוחות והיום אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממשקאות קלים בפחות כסף!"
  
חברת DyDo DRINCO, INC הינה חברה יפנית ותיקה אשר נוסדה 
ב-1975 והיא עוסקת בעיקר בפיתוח, ייצור ומכירה של משקאות 
תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וחדשנות.


קולה שופרסל מיוצרת בחברת הבת של DYDO, חברת דלה אשר
 נוסדה בשנת 2001 ואתר הייצור שלה זכה להסמכת איכות BRC 
והסמכה ל-Iso22000.

אתר הייצור של דלה בטורקיה משלב טכנולוגיה, יכולות פיתוח ואיכות מבית DYDO היפנית עם מיקום אסטרטגי למשלוחים יעילים לאירופה ולישראל.

משקאות הקולה שופרסל כשרים למהדרין בהשגחת בד"צ קהילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה