יום ראשון, 4 ביוני 2017

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר: "אנו רואים באתר הסחר שירות משלים לסניפי רשת סופר! מאת רותה דנינו


סופר-פארם מציעה אתר סחר המשלב

 בין העולם הדיגיטלי

לבין סניפי הרשת:
הלקוחות יוכלו לבחור בין איסוף אקספרס

מסניף תוך 3 שעות בלבד,  איסוף מהסניפים

תוך 24 שעות או משלוח עד הבית.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: רבים מהאנשים מעדיפים לאסוף את הקנייה ולא להמתין לשליח; בנינו מודל ייחודי המתאים לצרכן הרב ערוצי ונותן חוויית קנייה מיטבית"
***
עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר: "אנו רואים באתר הסחר שירות משלים לסניפי הרשת ומעריכים שיגיע לנתח של 10% ממכירות הרשת בשנה תוך שלוש שנים"
סופר-פארם, רשת בתי המרקחת הגדולה והמובילה בישראל, הנמצאת בבעלות ליאון קופלר, לאומי 
פרטנרס (15%) ודיסקונט שוקי הון (10%), מודיעה על השקת אתר סחר אלקטרוני. בפיתוח האתר ובבניית המערך הלוגיסטי הושקעו כ- 10 מיליון שקל. האתר פותח על מערכת היבריס של חברת SAP, חברת התוכנה הגדולה בעולם.
באתר הסחר של סופר-פארם יוכל הלקוח, לראשונה בישראל, לבחור בין שלוש אפשרויות לקבלת הקנייה: הראשונה היא קניית אקספרס – הזמנה באת ואיסוף מכל סניף ברחבי הארץ תוך 3 שעות. השנייה - איסוף הקנייה מהסניף ביום המחרת, תוך 24 שעות והשלישית - קבלת משלוח הביתה על ידי שליח תוך 24 שעות.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם:  "הקמת אתר הסחר הוא פרויקט הדגל של סופר-פארם בשנים האחרונות. מדובר באחד הפרויקטים המורכבים ביותר, שכן הוא כולל השקעה טכנולוגית, אך לא פחות חשוב – בניית מודל לוגיסטי שיבטיח את חוויית הקניה המיטבית הנהוגה בסופר-פארם, חוויה בה יש מגוון עשיר וזמין, מבצעים וקופונים, תישמר גם בקניית און ליין. 

"חיפשנו אחר מודל ייחודי שייתן ערך ללקוחות. מניסיוננו באתר עדשות המגע, הפועל מזה שלוש שנים, לקוחות רבים – כ-70% מעדיפים לאסוף את הקניות מהסניף ולא להמתין לשליח. פריסת הסניפים הרחבה 
של סופר-פארם, לצד שעות הפתיחה הגמישות, הם היתרון הגדול שלנו, ואנו משאירים ללקוח את
אפשרות הבחירה".

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר: "אנו רואים באתר הסחר שירות משלים לסניפי הרשת, ולא כזה שבא
במקום. אנו מרחיבים את מגוון אפשרויות הבחירה שעומד בפני הלקוחות שלנו לרכוש בסופר-פארם. להערכתנו מכירות אתר הסחר יגיעו לנתח של 10% ממכירות הרשת תוך שלוש שנים. אנחנו בטוחים כי
 הוא יהיה מהאתרים המובילים בישראל, בדיוק כפי שהאפליקציה של סופר-פארם היא המובילה, 2.1 מיליון הורדות וחצי מיליון משתמשים שונים בחודש "

מיכאל מיטרני, מנהל חדשנות ודיגיטל בסופר-פארם: "ממשק המשתמש באתר פותח בצורה שתעניק חוויית גלישה דומה ככל האפשר לחוויה של חנות סופר-פארם,  שבה המוצרים הם הכוכבים וזוכים לנראות ולבולטות. בנוסף אנחנו שואפים לאפשר גלישה חלקה ונוחה, בלי שאלות רבות מדי וכמובן לא פחות חשוב – שהתהליך לאחר הרכישה יהיה חלק. אנחנו רוצים שהמוצרים שהלקוח יזמין יהיו אכן המוצרים שיקבל, ושהשירות כמובן יהיה הטוב ביותר."

בשלב הראשון יושק אתר סופר-פארם און ליין ללקוחות מועדון לייף סטייל בלבד. בימים אלו מקבלים 10,000 לקוחות המועדון לייף סטייל הזדמנות לעשות קנייה ראשונה בכל הארץ (מלבד אילת) ולהתנסות באתר. בהמשך ייפתח האתר לכל לקוחות הרשת.

בסופר-פארם און ליין יוצעו למכירה מוצרים מכל מחלקות הרשת – לרבות תרופות OTC  וכן מגוון מותגי קוסמטיקה סלקטיבית שלא נמצאים כיום בכל הסניפים וכן מותגי קוסמטיקה עממיים. בהמשך יהיה ניתן להזמין תרופות מרשם פרטי וכן מרשמים של קופות חולים, בהתאם להסכמים עם הקופות.

באתר יוכלו הלקוחות ליהנות ממבצעי העלון ומהקופונים – בדיוק כמו בסניפים, ויהיו מבצעים ייחודיים לאתר בהתאם להרגלי הצריכה ולביקוש מצד הלקוחות. למעשה, אתר סופר-פארם מנוהל כמו סניף בשיטת העמיתים הייחודית של סופר-פארם. לתפקיד עמית אתר הסחר מונה ערן טולדנו, עמית ותיק אשר עובד בסופר-פארם 22 שנה, 15 מהן כעמית חנויות מובילות. 

עלות השירות תהיה בהתאם לאופן קבלת המוצרים:
·         איסוף רגיל מסניף על-פי בחירת הלקוח 24 שעות לאחר ההזמנה, בעלות של 10 שקלים
      או בחינם מעל קניה ב-100 שקלים.
·         איסוף אקספרס תוך 3 שעות בלבד מרגע ההזמנה בעלות של 20 שקלים
·         משלוח עד הבית, עד 24 שעות לאחר ההזמנה בעלות של 30 שקלים. מעל קניה של 300
     שקלים המשלוח בחינם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה