יום שבת, 28 בינואר 2017


טיפולי הקור נלחמים במזרח התיכון

באדיבות הלגה רקנטי.

מאת:רותה דנינו
לדיברי הלגה, היום כבר כולם יודעים – קרני השמש 
המזרח תיכונית לא עושות טוב למראה הפנים, ואקלים 
אירופאי קריר עוזר לנו להישאר צעירים. אז מה עושים?
 החדשות ה"חמות" בעולם הקוסמטיקה הרפואית מגיעות 
  מטיפולי הקור, בעזרת שיטת הקריוטרפיה, הקרויה גם שיטת 
הקרח המודרני, ההופכת את עור הפנים לצעיר ומוצק.
מכירים את הסרטים בהם נכנס הגיבור לתוך פריזר גדול וקפוא ובתוכו שומר על נעוריו במשך עשרות שנים, כדי לנסוע בזמן כשהוא צעיר ורענן ולנחות בעתיד? אז לטכנולוגיה הזאת עוד לא הגענו, אבל מדע הקוסמטיקה מצא בשנים האחרונות דרכים מקוריות ומאוד יעילות להשיב לנו את נעורינו בעזרת שימוש בגלי קור. האמת שלא המצאנו את הגלגל – עדויות היסטוריות מראות שכבר במצרים העתיקה נעשה שימוש בקור ובנוזלים קרים להרגעת נפיחויות, לשיכוך כאבים ודלקות ולמיצוק עור הפנים והגוף, רק שהמדע המודרני לקח את העניין עוד כמה צעדים. 

טיפולי הקור אינם ייחודיים רק לתחום הקוסמטיקה, אלא נחשבים לשיטה מדעית מוכחת המיושמת בתחום הפיזיותרפיה להקלה ושיקום מהיר מפציעות ספורט, בתחום הטיפול בסרטן הערמונית כאלטרנטיבה לאחר כישלון הטיפול הקרינתי, ברפואת העור כטיפול בנגעים שונים, באורתופדיה לצורך הפגת כאב, אלחוש והפחתת דלקות, ובתחומי רפואה רבים נוספים. בקיצור, המדע הוכיח באופן חד משמעי – השימוש בטיפולי קור עובד.
טיפולי קריותרפיה להחדרת גלי קור – 
בטיפולים אלו אנו מחדירים גלי קור באופן מבוקר ומדוד, המובילים לתוצאות מרשימות בהפיכת עור עייף ומקומט לעור צעיר ומוצק. איך זה עובד? גלי הקור הזורמים דרך העור, הופכים את כלי הדם לצרים יותר ומובילים להאטה של מחזור הדם. כתוצאה מכך הגוף מרחיב את נימי הדם, כדי "לפצות" על הקירור הדרסטי של העור. תהליך זה גורם להתרחבויות ולהתכווצויות של כלי הדם, ולשאיבה ולהחזרה מהירה של הדם, המגבירות את אספקת החמצן לתאים. החמצן המוגבר מאפשר לתאים להשתמש במקורות האנרגיה בצורה המיטבית, ולהחדיר באופן יעיל יותר את הרכיבים הפעילים 
לתוך תאי העור.
בשלב הראשון של הטיפול אנו מורחים מסיכת פילינג הממריצה באופן משמעותי את מחזור הדם, מבהירה את העור ומחזקת את
 כלי הדם. בשלב השני מתבצעת החדרה של חומר פעיל המותאם לסוג העור ולאופי הבעיה, ובשלב השלישי אנו מורחים מסכת קור המקפיאה את העור, בשילוב עם הזרמת אלקטרודות קור בטמפרטורה של מינוס 3-4 מעלות.
מעבר לטיפולי החדרת קור, קיימים בשנים האחרונות גם טיפולי החדרת חום, המשיגים תוצאות יעילות לא פחות.
טיפולי מזותרפיה להחדרת גלי חום – 
טיפולים אלו גורמים לגירוי תרמי של חום, המוביל לפציעה 
מבוקרת ולעוררות של תאי העור והגזע, בנוסף לחיזוק העור ולעיבוי סיבי האלסטין (הסיבים האחראים למוצקות ולתמיכת העור). שיטה נוספת יוצרת חום תרמי באמצעות אנרגיית אולטרסאונד ולייזר. החום שנוצר מגרה את העיבוי והצמיחה של סיבי הקולגן, שהוא החלבון הסיבי החיוני ביותר לשמירה על עור הפנים ולמראה צעיר.
·         הלגה רקנטי מייסדת ומנכ"לית שיטת הלגה, הנותנת פתרונות אסתטיים לבעיות העור.
כתובת האתר :
צילום יחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה