יום שני, 6 בנובמבר 2017

הקפסולות החדשות עם עוצמת הטעם הטוב ביותר יוצעו בלעדית בחנות האונליין של קפה עלית. מאת:רותה דנינו

אתר האונליין של קפה-עלית במבצעים
 ייחודיים לימי המכירות של 
'חגי הקניות ברשת' של חודש נובמבר
המבצעים יכללו הנחות והטבות על מגוון חבילות קפסולות אספרסו המתאימות לשימוש במכונות Nespresso עם מבצעים המגלמים עד 40% הנחה
 

בין המבצעים יוצע גם מבצע ייחודי של:
 חבילת 25 מארזי קפסולות (250 קפסולות סה"כ)
במחיר של 250 ₪ בלבד
 
·SHOPPINGIL 8-9/11
המבצע בחנות האונליין של קפה עלית
 יתקיים מה- 8/11-11/11
·Black Friday 23-24/11
(המבצע בחנות האונליין של קפה עלית
 יתקיים מה- 19-25/11)

  • קפסולות האספרסו של קפה עלית הושקו בשנת 2016 והציגו  לראשונה קפסולות מתקדמות במיוחד, המתאימות לכל מכונות נספרסו ואטומות לחמצן, באופן שמשמר את איכות הקפה באופן אופטימלי, מבטיחות את טריותו ואת תכונות הטעם והארומה, באופן שמבטיח אספרסו איכותי.
  • הקפסולות עצמן מורכבות מפולימר ייחודי ומיוצרות בצרפת כאשר קלייה הקפה, טחינתו והאריזה נעשית בקו ייצור מתקדם במפעל קפה-עלית בארץ באופן שמבטיח טריות מרבית.
  • קפה עלית מחזיקה כיום במגוון של שמונה סוגי קפה שונים, ביניהם קפה ממקור יחידני ( Single Origin ) וקפה בטעמים. המותג הינו מותג קפסולות תואמות נספרסו המוביל בישראל ומחזיק בנתח שוק של 43% (סטורנקסט 2017).
על הקפסולות של קפה עלית:

קפסולות האספרסו של קפה-עלית הינן קפסולות אספרסו מתקדמות אשר מתאימות לשימוש בכל מכונות נספרסו. הקפסולות אטומות לחלוטית לחמצן, דבר המבטיח את טריות הקפה ואת שמירת תכונות הטעם והארומה. המגוון הרחב כולל קפה במגוון עוצמות טעם, ביניהם קפה ממקור יחידני (Single Origin) ממקור קפה כמו ברזיל, גאוטמלה והונדורס וכן קפה בטעמים.

הקפסולות של קפה-עלית מצטרפות למגמה העולמית הרחבה של קפסולות תואמות למכונות נספרסו אשר פופולארית במיוחד במדינות הקפה המובילות של אירופה שם הגיעו כבר להיקף מכירות של כשליש מהקטגוריה כולה. זאת, הודות לאיכות הגבוהה, המגוון הרחב והזמינות לצד מחיר נוח ונגיש.


הקפסולות החדשות מוצעות לצרכן כקפה ממקור יחידני (Single Origin) או כבלנדים תוך ציון עוצמת הטעם:

ü קפסולה 11, 100% גואטמלה - תערובת קפה single origin המשלבת פולי ערביקה ורובוסטה מאזוריי הגידול המובחרים של גואטמלה. אלו מניבים טעמים עשירים עם חמיצות מרעננת ופירותיות מודגשת. המניבה אספרסו עוצמתי ומרירות המזכירה שוקולד מריר.

ü קפסולה 10, חזק ועוצמתי - שילוב של זני ערביקה מדרום אמריקה ואפריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה, המעניקים טעמים עוצמתיים וארומטיות גבוהה. הקלייה הכהה יוצרת גוף מלא המדגיש את הטעמים האגוזיים והעשירים. נפלא לשתות כאספרסו קצר או ארוך.

ü קפסולה 09, עשיר וארומטי - שילוב של  זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים טעמים עשירים וארומטיים. הקלייה המדויקת מעניקה למשקה גוף מלא, ניחוחות יין פירותיים וחמיצות נעימה. נפלא לשתות כאספרסו ארוך או קצר בתוספת נגיעת חלב מוקצף או כקפוצ'ינו קלאסי.

üקפסולה 08, מאוזן ומלא - שילוב של זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים עושר של טעמים והרמוניה מושלמת בין מרירות וחמיצות. הקלייה מעניקה גוף מלא וניחוחות קקאו ותבלינים. נפלא לשתות כאספרסו ארוך או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מושלם.

üקפסולה 07, עדין וקטיפתי - שילוב של זני ערביקה מאפריקה ומרכז-דרום אמריקה היוצרים טעמים מעודנים, מתיקות קרמלית ופירותיות מודגשת. הקלייה מעניקה גוף מלא בעל מרקם קטיפתי ושולחת רמזים של דגנים קלויים ואגוזים. נפלא לשתות כאספרסו ללא תוספת או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מעודן.

üקפסולהD , נטול קפאין 07 - שילוב של זני ערביקה מדרום אמריקה טעם האגוז ומתיקות הקרמל של הזן הברזילאי, משתלבים בהרמוניה עם החמיצות המעודנת והארומה של הזן הקולומביאני. נטילת הקפאין נעשית בתהליך ייחודי המבוסס על מים ו- CO2 מבלי לפגוע בארומה והעושר שבקפה. נפלא לשתות כאספרסו או עם מעט חלב.

üקפסולה 06, 100% ברזיל, - תערובת קפה single origin המשלבת פולי קפה מזני ערביקה,  מאזורי הגידול הנחשבים סראדו ומוגיאנה בברזיל. התערובת יוצרת איזון טעמים הרמוני ומושלם של חמיצות יחד עם מתיקות מעודנת.
נפלא לשתות כאספרסו ללא תוספת 
או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מעודן.
üקפסולתV  וניל 06 - מתבססת על קפה Single Origin מזן ערביקה מאזורי Cerrado ו- Mogiana בברזיל,  אשר נחשבים לאזורי גידול הקפה המובחרים של המדינה.

הקפה נבחר בקפידה ומאופיין בטעמים פירותיים וחמיצות עדינה. לאחר הקטיף והייבוש, הפולים נקלים בקלייה בהירה וקצרה יחסית אשר מעצימה את הארומות והרכות של הקפה באופן שמשתלב עם טעם הוניל המוסף להם בצורה מאוזנת.

קפסולות האספרסו החדשות מתאימות במיוחד לשתייה כקפוצ'ינו ארומטי עם ארומת וניל, כקפה קר על קרח, עם או בלי חלב, וגם כבסיס לאפוגטו ביתי.

ý     כשרות: בד"צ, נטול: הרבנות לוד
ý     המבצע יוצע בלעדית בחנות האון
         ליין של קפה עלית 
שטראוס קפה היא חברת הקפה הרביעית בגודלה בעולם במונחי רכש קפה ירוק, ואחת מחברות הקפה הצומחות ביותר בעולם בחמש השנים האחרונות. קבוצת שטראוס היא שחקן מפתח בשווקי הקפה במרכז אירופה ובמזרחה, ושחקן מוביל בברזיל ובישראל בתחום הקפה הקלוי והטחון ובמוצרים ובשירותים נלווים. מותגי הקפה של החברה מובילים בשווקים של ישראל, ברזיל, ובמרכז ומזרח אירופה. 

הקפה של עלית מגיע מארצות קפה מובילות בגידול קפה, ומיוצר במפעלים של החברה ברחבי העולם. הידע והמומחיות הקובעים את הסטנדרט הגבוה של קפה עלית על פני כל הגלובוס מגיעים ממרכז הפיתוח החדשני של שטראוס קפה בישראל, בו עובד צוות בכיר של טכנולוגים, מהנדסים וטועמים מהשורה הראשונה בעולם.

בשטראוס קפה מקפידים על שילוב אופטימלי של זני קפה מובחרים ממקורות הקפה המובילים בעולם, מהם רוקחים את תערובת האספרסו, כאשר בשטראוס חתומים על כל גרגיר קפה שיוצא מהמפעל, כמוצר הטרי והאיכותי ביותר הקיים בשוק. 

**הדמיה: סטודיו שטראוס

תגובה 1:

  1. אני באמת מתרשם ממאמר הבלוג שלך, כל כך ידע ושימושי רב שציינת כאן. הפוסט שלך מאוד אינפורמטיבי. קראתי את כל הפוסטים שלך וכולם מאוד אינפורמטיביים. תודה ששיתפת והמשיכי כך. http://espressotime.online/

    השבמחק