יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

מדיבר מותג הוויטמינים ותוספי תזונה מציע סדרת מוצרים לעונת חורף 2018 בניאופרם. מאת:רותה דנינו


מותג מדיבר במבצע אטרקטיבי

על סדרת מוצרי החורף:


מדיבר מולטי ויטמין, מדיבר ויטמין C 
ומדיבר חורף פלוס, התורמים לחיזוק
 הקטנטנים בחורף, ב- 29.90 שקלים
 בלבד למוצר

במהלך חודש נובמבר ברשתות

 הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים


מדיבר, מותג הוויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה,  
יוצא במבצע אטרקטיבי במיוחד. מוצרי החורף של מדיבר, מדיבר מולטי ויטמין, מדיבר ויטמין C 
ומדיבר חורף פלוס, מוצעים ב- 29.90 שקלים בלבד למוצר, ברשתות סופר-פארם, ניו פארם
ובתי המרקחת הפרטיים, במהלך חודש נובמבר 2017.

מוצרי החורף של מדיבר הכלולים במבצע:
מדיבר מולטי ויטמין – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תות, המכילות 8 
ויטמינים ומינרלים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.

מדיבר ויטמיןC  – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין C 
ומיצוי פקעות ורדים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.

מדיבר חורף פלוס – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין  C
בשילוב פרופוליס, אכיניציאה וסמבוק, להם מייחסים תרומה לחיזוק המערכת החיסונית,
ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.


סדרת מדיבר:
ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, התורמים בסיוע להגנה 
הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.

מוצרים נוספים בסדרה: מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר כמוסות 
אומגה 3, מדיבר דובוני אומגה 3 קיד ומדיבר פרוביוטיקה פורטה.

אתר מדיבר: 
צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה