יום ראשון, 9 ביולי 2017

רשת מלונות דן למען שיפור השירות ללקוח הכריזה על מבצע מיוחד לעובדי הרשת לקידום סיפורי מצוינות בשירות. ״לנו באמת אכפת״, מאת:רותה דנינו

מיקי פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן ורפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן העניקו את המפתחות לרכב סקודה סיטיגו לעובד אביב שור הזוכה הגדול במבצע "מצוינות בשרות" של הרשת...


מיקי פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן ורפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן העניקו את 
המפתחות לרכב סקודה סיטיגו לעובד אביב שור הזוכה הגדול במבצע "מצוינות בשרות"
 של הרשת, ברוח חזון החברה לשרת את אורחיה ברמה העולה על ציפיותיהם.

באירוע הסיום לקחו חלק 33 עובדים שהגיעו לגמר ומנהליהם מתוך מאות  מעובדי הרשת שהשתתפו במהלך השנה במבצע "מצוינות בשרות" במסגרתו נאספו אלפי סיפור מצוינות מרגשים במיוחד של עובדים בבתי המלון של הרשת ברחבי הארץ.

באירוע, שכלל ארוחת ערב חגיגית לכל המשתתפים, מיקי פדרמן יו"ר דירקטוריון  רשת 
מלונות דן הכריז על הזוכה הגדול במבצע שעלה בהגרלה הסופית, העובד אביב שור ממלון
 דן פנורמה חיפה שזכה במכונית סקודה סיטיגו חדשה.

הזוכה הגדול במבצע, אביב שור הינו פקיד קבלה בן 28 ממלון דן פנורמה בחיפה סייע 
לתיירים מסין שהתארחו במלון אשר הייתה להם בעיה רפואית והוא סייע להם 
לרכוש את התרופה המתאימה.

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אמר באירוע
"הרשת מאז ומתמיד ראתה בשירות ללקוחותיה ערך עליון וכל העת מחפשת כיצד לשפר אותו, כדי להפוך את השהות של האורח בבתי המלון שלנו לחוויה בלתי נשכחת. אני גאה לנוכח אלפי סיפורי המצוינות שנאספו במהלך המבצע הזה, מה שמוכיח פעם נוספת שהעובדים של רשת מלונות דן הם המקצועיים ביותר והאדיבים ביותר. יישר כוח וכל הכבוד לכולם !"

לפני שנה וחצי, רשת מלונות דן כחלק מראייה אסטרטגית של שיפור השירות ללקוח 
הכריזה על מבצע מיוחד לעובדי הרשת לקידום סיפורי מצוינות בשירות.

במסגרת המבצע, הרשת הזמינה את עובדיה לשתף בסיפורי מצוינות אישית בו הם העניקו תשומת לב ומענה לצרכי האורחים כדי לספק להם חוויה מיוחדת. כמו כן, הרשת עודדה
 והזמינה את עובדיה לשתף בסיפוריהם על  התנדבות למען הקהילה.

מלונות דן החליטה לדרבן את העובדים ולעודד את מצוינותם והתנדבותם למען הקהילה ולכן המבצע כלל מגוון פרסים אטרקטיביים במיוחד, החל מכסף מזומן בסכומים של, 100 ו-500 ₪, טיסות לחו"ל ועד לפרס הגדול – מכונית.

במעמד האירוע הושק מבצע איכות השירות לעונת 2017/18 תחת הסלוגן: ״לנו באמת אכפת״, במסגרתו ישותפו אורחי המלונות בבחירת העובדים אשר הצטיינו במתן שרות איכותי ואדיב, ויתוגמלו עובדים אשר התנדבו ותרמו בפעילות למען הקהילה.
  

בתמונה (מימין לשמאל):
רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן, העובד אביב שור וחן מיכאלי, סמנכ"ל משאבי אנוש במלונות דן.


צילום: סיון פרג'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה