יום שבת, 4 בפברואר 2017


מותג הרכב דאצ'יה חונך אולם
 תצוגה שני בישראל:  
בצפון הארץ!
האולם הממוקם בעיר נשר,
 בהשקעה של כ – 2 מיליון ₪
רועי שחורי מנכ"ל דאצ'יה ישראל: "מרכז המכירות יציע לתושבי חיפה והצפון להינות מדגמי דאצ'יה במחירים משתלמים ומפתיעים"
דאצ'יה סנדרו 2016. צילום יח''צ חו''ל
מאת:רותה דנינו
אולם התצוגה השני של מותג הרכב דאצ'יה  יפתח השבוע לתושבי חיפה והצפון, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. האולם ממוקם בעיר  נשר ומשתרע כל כ – 1,000 מ"ר וזהה למרכז המכירות המרכזי של המותג שניפתח לפני כשנתיים בפ"ת.
דגמי דאצ'יה משווקים בישראל במרכזי מכירה  בקונספט חדשני.  כך יהיה גם באולם החדש שנחנך בצפון. שיטת המכירה שונה  ממה שמורגל הצרכן הישראלי, בין היתר: הלקוח בוחר דגם, מאבזר אותו עפ"י צרכיו ומקבל באופן מידי. ללקוח מוצעים מגוון אביזרים עשיר בתחום הטכנולוגיה,  פנאי ושטח ואביזרים דקורטיביים. בנוסף מוצעים ללקוח חבילות שירות ומימון במחירים משתלמים. כמו כן ללקוחות דאצ'יה מוצעות חבילות ביטוח והארכת אחריות יצרן.
רועי שחורי מנכ"ל דאצ'יה ישראל: " 
מרכז המכירות החדש יאפשר גישה ישירה לקהלים מגוונים ממגזרים שונים, ויציע לתושבי חיפה והצפון להינות מדגמי דאצ'יה במחירים משתלמים ומפתיעים,  גם בהיבט  עלויות האחזקה, האביזרים, 
והמוצרים הנלווים.

לדברי שחורי: 
"מאז כניסת המותג לישראל, לפני שנתיים, יצרה דאצ'יה מהפכה 
צרכנית במחירי רכבים  בענף הרכב. מאז מכר המותג מעל 6000 
מכוניות לקהלים מגוונים מכל רחבי הארץ. 
זאת תוך הקפדה על המודל העסקי של דאצ'יה  - אין מבצעים 
והנחות והמחירים אחידים ונמוכים מלכתחילה לכולם".
הקשר של המותג דאצ'יה בישראל החל כאשר קרסו מוטורס השיקה בינואר 2015 את המותג בישראל. המותג דאצ'יה יצר מהפכה צרכנית בתחום הרכב וקבע סטנדרט חדש בענף מכירת המכוניות בישראל. המותג מציע חיסכון במחירי הרכישה, עלויות הדלק, התחזוקה הביטוח והאביזרים.  עם הגעת המותג דאצ'יה לארץ, הוכרז כי מהפכת המחירים בישראל מגיעה גם לענף הרכב, בדומה לתחום המזון, התעופה, האופנה, הריהוט והקפה. 
מותג הרכב  דאצ'יה נרכש בשנת 1999 ע"י חברת  רנו  ונחשב כיום לסיפור הצלחה,  וכמותג הרכב הצומח ביותר באירופה. בין השנים 1999-2004 השקיעה רנו 489 מיליון יורו בפיתוח דגמים וטכנולוגיות חדשות למותג.  משנת 2005 הושק המותג ב 43 מדינות ומציע דגמים במגוון קטגוריות לקהלים מגוונים. מאז ההשקה נמכרו יותר מ 3 מיליון מכוניות בהצלחה מסחרית מסחררת. דאצ'יה הוא מותג שהצליח לשמור על עלויות מינימום, אך יחד עם זאת השתמש בפלטפורמה ובטכנולוגיה של רנו וניסאן, תוך שמירה על אמינותו 
של המוצר הסופי.
באולם המכירות החדש בנשר  יוצגו דגמי  דאצ'יה:  
סנדרו סטפווי – קרוסאובר משפחתי בעל מנוע בנזין 0.9 ליטר טורבו , עם 90 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית. 
מחירו לצרכן בישראל  77,990 ₪.
דאצ'יה סנדרו 1.2 ליטר בנזין – סופר-מיני המרווח ביותר בקטגוריה, מתאים למשפחות ובמחיר חסר תקדים בשוק הרכב בישראל:   כולל: בקרת שיוט, 4 חלונות חשמליים, שליטה מההגה על מערכת שמע ודיבורית בלוטות' נשלטת מההגה.
רכב סופר מיני למשפחה – הכי  Value For Money  - 
מרווח ל 5 
נוסעים עם אחריות ל 3 שנים.
מחיר: 54,990 ₪
דאסטר – רכב פנאי שטח מרווח, מצויד במנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר ( 125 כ"ס) 4X4  או 1.5 ליטר טורבו דיזל, 109 כ"ס עם הנעה קדמית או  4X4.
 תיבת הילוכים ידנית 6 היל'. מחיר לצרכן החל מ 89,900 ₪.          
לודג'י – ואן מרווח עם 7 מקומות ישיבה למבוגרים. מצויד במנוע 1.2 טורבו בנזין או 1.5 טורבו דיזל ותיבת הילוכים ידנית 5 היל'. 

מחיר לצרכן – החל מ 99,490 ₪.
דוקר – מכונית מסחרית מרווחת עם 2 דלתות צד ודלתות אחוריות נפתחות לצדדים. מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין או 1.5 ליטר טורבו דיזל ות"ה ידנית 5 הילוכים. מחיר לצרכן: החל מ 89,990 ₪ .
דאצ'יה  לוגאן סדאן, החל מ – 74,990 ₪.
דאצ'יה לוגאן mcv – החל מ – 82,990 שח. 
צילום שי ויליץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה