יום חמישי, 12 באפריל 2018

מתנה מהטבע מעניקה חברת פרמייר את המוצרים המיוחדים ב 70% הנחה, לחגיגות 70 למדינה. מאת:רותה דנינו

פרמייר ים המלח חוגגת עצמאות
 70% הנחה על המוצר השני.

בין המוצרים המשתתפים במבצע פרמייר 

מסכת הקסם השחור
מסכה ייחודית המספקת תוצאות ללא תחרות. המסכה משלבת בוץ מים המלח, ויטמינים, מינרליים ותמציות צמחים. הפורמולה מסייעת להתחדשות תאי העור, נאבקת בסימני הזדקנות ומזינה את העור.
מחיר: 287 ¤

מסכת פילינג -
מסכת פילינג להתחדשות העור. פורמולה ייחודית מועשרת בחומרים פעילים להסרת תאי עור מתים ,לכלוך ,ספיגת עודפי שמן והגנה על עור הפנים. המסכה מסייעת לחידוש מראה העור למראה עור חלק, מתוח ובריא.
מחיר: 187.40 ¤

סרום עיניים -
נוסחה סודית של תערובת רכיבים צמחיים המתאימה במיוחד לעור העדין והרגיש שסביב העיניים. הסרום מעניק לחות, מזין את העור, מחדש אותו ויוצרת אפקט של "מתיחה" המחדשת את חיוניותו.
מחיר: 246.90 ¤

סרום ממצק מועשר בוויטמין C
סרום ייחודי הנלחם ברפיסות העור על ידי הפעלת מכניקה של מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מראה העור. ה=F1רום מועשר בוויטמין C מרוכז היוצר אפקט מיוחד המעורר ומעניק אנרגיה לתאי העור.
מחיר: 224.90 ¤

חמאת גוף חלב ודבש
חמאת גוף במרקם עשיר בריח חלב ודבש. מסייעת בשיקום העור, נספגת בקלות ומותירה את העור רך ומוזן. מועשר במינרלים מים המלח לעור חלק, רך ונעים למגע.
מחיר: 79.90 ¤


ניתן להשיג !
בחנויות Premier ברחבי הארץ-
ראשון לציון קניון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

על מותג פרמייר
פרמייר הוקמה בשנת 1990 ומהווה חלק מקבוצה המתמחה בקוסמטיקה משנת 1979. סדרת המוצרים כוללת מעל 150 פריטים, המיוצאים לכ-70 מדינות וביניהן: ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, צילה, ברזיל, ספרד, צרפת, איטליה, הולנד, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, רומניה, בלגיה, רוסיה, הונג קונג, סינגפור, דרום קוריאה, טיוואן, יפן, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד.

מוצרי פרמייר משלימים מגוון ייחודי ומלא של מוצרים באיכות גבוהה לטיפוח העור.
לאחר עשרות שנים של ייצור תכשירים לטיפוח העור על ידי קבוצת מומחים למחלות עור ולקוסמטיקה, בעלי ניסיון וידע רב במרכיבים הייחודיים של ים המלח .פרמייר עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשילוב עם המינרלים המשובחים מים המלח, במטרה לשפר את מצב העור ובריאותו.

צילום יח"צ חול

תגובה 1:

  1. שלום חבר, שמי איזבל קדם, ואני רופאה ואני בת 48. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, שאלתי אותו עם הבטחתי הבטחות לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שלפני האקס שלי חזר לשלושה ימים והאהבה שלי חזר לשלושה ימים. בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+22958359273)..

    השבמחק