יום שבת, 24 במרץ 2018

בואו ליהנות מתפריט חגיגי עשיר כשר לפסח ברשת פרש קיטשן שיפתיעו אותכם ויעשו לכם את החג טעים במיוחד. מאת:רותה דנינו

פסח אביבי בפרש קיטשן!!!!
רשת בתי הקפה "פרש קיטשן" מציעה תפריט כשר לפסח הכולל את מנות הדגל האהובות בגרסא כשרה לחג....
הילדים בחופשה, מזג האוויר נעים ומתקיימות לפחות ארבע ארוחות משפחתיות המלוות במאכלי החג המסורתיים; לקראת חג פסח, רשת בתי הקפה "פרש קיטשן", ששמה דגש על שימוש בחומרי גלם טריים, מגוונים, צבעוניים ואיכותיים, משיקה תפריט כשר לפסח הכולל את מנות הדגל האהובות של הרשת, בגרסא הכשרה לחג.

בין המנות הבולטות בתפריט:
מעורב דייגים- שווארמה של דג ים עם בצל ותבלינים, על לאפה חמה כשרה לפסח עם תוספת של תפוח אדמה לוהט בקליפה, פלפל חריף, בצל קלוי, עגבנייה צלויה וזילוף טחינה.מוגש עם סלט עגבניות שוק ופלפל צ'ילי פיקנטי.
סלט סלמון מוקפץ- נתחי סלמון צרובים ברוטב אסייתי, על סלט שעועית ירוקה עם חסה ועלי רוקט, נבטים סינים, אטריות שעועית שקופות, בוטנים וכוסברה
כריך טוניסאי- טונה, קוביות תפו"א, צ'ירשי, זיתי קלמטה, ביצה קשה ומלפפון חמוץ. מוגש בלחמנייה כשרה לפסח ולצד סלט אישי.
קיש כפרי- קיש כפרי במילוי משתנה, מוגש עם סלט.

ומבחר קינוחים ביניהם: עוגת גבינה קפוצ'ינו, סופלה שוקולד חם ועוד הפתעות מתוקות.
 תפריט פסח ברשת "פרש קיטשן"


התפריט מותאם לפסח קיים בכל סניפי הרשת, יתכנו הבדלי במנות בין הסניפים בהתאם לסוג הכשרות הקיימת בסניף.

אודות פרש קיטשן
"פרש קיטשן" היא רשת בתי קפה ומסעדות עכשווית עם מטבח צבעוני וישראלי, שהוקמה בשנת 2007 על-ידי ניר קודיש, מושיקו ממן וגיא אלבז, אשר שמה כדגש את השימוש בחומרי גלם איכותיים,  וטריים ביותר במטבח, כל זאת בכדי להעניק ללקוחותיה חוויה קולינרית משובחת ופאן עם אוכל מרענן, איכותי, צבעוני, עכשווי ומתאים לכולם. "פרש קיטשן", אשר החלה כרשת תל-אביבית,  הפכה לרשת בפריסה ארצית לאחר שיצאה מגבולות העיר ופתחה סניפים בחיפה, ירושלים, הרצליה, ראש העין וביל"ו סנטר.
רשת "פרש קיטשן" היא חלק מקבוצת קפה קפה, קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל בבעלות רונן נמני ומיקי טיל, ובניהולו של נעם צימרמן. הקבוצה כוללת מותגים מובילים מתחום הקולינריה: רשת "קפה קפה", "לחם ארז", "פרש קיטשן", "כספי", "לחם בשר" ועוד. לקבוצת קפה קפה מועדון חברים MOOD, המאגד את הרשתות ומעניק לחברי המועדון הטבות, הנחות והפתעות.


צילום-אנטולי מיכאלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה